Почасти дипломирани комерцијалист (дигитални маркетинг)
Fanshawe College
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Канада
Jezici
Engleski
Format studije
Učenje na daljinu, Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
CAD 31.145 *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* 8,579,65 долара: укупна накнада за међународне студенте по семестру. Још се утврђују стварни трошкови за 2020/21
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Steknite chetvorogodishnju diplomu iz digitalnog marketinga
Fanshave-ov chetvorogodishnji diplomski program sa pochastima (Digitalni marketing) ћe vam pruzhiti znanje o osnovnim osnovama poslovanja, ukljuchuјuћi poslovnu strategiјu, menadžment, ljudske resurse, rachunovodstvo i liderstvo. Takoђe ћete dobiti naјsavremeniјu obuku sa spetsiјalizovanim kursevima digitalnog marketinga, ukljuchuјuћi upravljanje brendom i integratsiјu mediјa, analitiku, strateshko upravljanje veb lokatsiјama i marketing na pretrazhivachima.
galerija
Prijem
Nastavni plan i program
Co-op Mogućnosti
Program Sude Bachelor of Commerce (Digital Marketing) nudi komponentu kooperativnog obrazovanja, koja studentima pruža mogućnost da steknu neprocenjivo radno iskustvo iz prve ruke u svojoj izabranoj oblasti. Evo nekih zadružnih poslova koji su započeli karijeru nekih počasnih studenata Bachelor of Commerce (Digital Marketing) pre nego što su diplomirali!
Digitalni marketinški asistent - pomoć u marketingu i prezentaciji prisustva kompanije na mreži.
Koordinator marketinga - podržati sve promotivne aktivnosti primenom taktike identifikovane u marketinškom planu.
Associate za marketing i događaje - igra ključnu ulogu u povećanju uticaja i dometa programa i događaja kompanije dok koordinira napore oko programa korporativne društvene odgovornosti organizacije.
Za više informacija o zadruzi pogledajte našu zadrugu ili kontaktirajte Co-op Office.
Kursevi
Core Kursevi
Core Kursevi
Uzmite sve sledeće obavezne (osnovne) kurseve:
Minimalni kumulativni prosek za osnovne kurseve je KSNUMKS
(Studenti koji završe BMK nivo 4 i uđu u nivo 5 BDM programa moraju da završe COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAVS-7002, MGMT-7007 i opšte obrazovanje Izborni kursevi iz prethodnih nivoa programa)
(Studenti koji završe BAM nivo 6 i uđu u nivo 7 BDM programa moraju da završe COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAVS-7002, ACCT-7014 i 2 Opšte obrazovanje Izborna predmeta iz prethodnih nivoa programa)
Grupa 1
Nivo 1
- MATH-7007 ---- Matematika za donošenje odluka
- ACCT-7002 --- Računovodstvo 1-Uvod
- COMP-7012 ---- Kompjuterske aplikacije za poslovanje
- MGMT-7006 ---- Osnove upravljanja
- COMM-7018 ---- Profesionalni kom. u raznovrsnom svetu
Grupa 2
Nivo 2
Pored sledećih obaveznih kurseva, molimo vas da pogledate Non-Core Level 2 zahtev ispod
- MKTG-7001 --- Marketing 1
- ECON-7005 ---- Mikroekonomija
- MGMT-7008 ---- Upravljanje operacijama
- MGMT-7007 ---- Upravljanje ljudskim resursima
Grupa 3
Nivo 3
Pored sledećih obaveznih kurseva, pogledajte zahtev Non-Core Level 3 ispod
- ECON-7006 --- Makroekonomija
- ACCT-7004 ---- Upravljačko računovodstvo
- MGMT-7009 ---- Principi organizacionog ponašanja
Grupa 4
Nivo 4
Pored sledećih obaveznih kurseva, pogledajte zahtev Non-Core Level 4 ispod
- ZAKONI-7002 ---- Poslovno pravo
- MKTG-7002 --- Marketing 2
- SIST-7001 ---- Poslovni informacioni sistemi
- MET-7022 ---- Statistika za biznis
Grupa 5
Nivo 5
Pored sledećih obaveznih kurseva, pogledajte zahtev Non-Core Level 5 ispod
- FINA-7006 ---- Finansijsko upravljanje
- MET-7024 ---- Primenjene metode istraživanja
- MKTG-7003 ---- Strateško upravljanje veb lokacijama
- MKTG-7004 ---- Integracija& medija za upravljanje brendom
Grupa 6
Nivo 6
- MKTG-7005 ---- Pretraživač Marketing
- MKTG-7006 ---- Ponašanje kupaca
- MKTG-7007 --- Digitalni marketing
- MGMT-7016 ---- Upravljanje Programi& Projekti
- MGMT-7011 -& Liderstvo lidera
- COOP-1021 ---- Co-op Educ. zapošljavanje Prep
Grupa 7
Nivo 7
Pored sledećih obaveznih kurseva, pogledajte zahtev Non-Core Level 7 ispod
- MKTG-7011 ---- Napredne teme u digitalnom marketingu
- MKTG-7008 ---- Marketing& Metrika& Analiza
- MKTG-7009 - Upravljanje odnosima sa kupcima
Grupa 8
Nivo 7 - Dodatni zahtev.
Uzmite ENTP-7001 ili INNV-7001
- ENTP-7001 ---- Poslovno preduzetništvo
- INNV-7001 ---- Aplikacije za inovacije
Grupa 9
Nivo 8
Pored sledećih obaveznih kurseva, pogledajte zahtev Non-Core Level 8 ispod
- MKTG-7012 ---- Trenutni trendovi u marketingu& menadžmenta
- MGMT-7024 ---- Globalna strategija& e-trgovine
- MGMT-7039 ---- Capstone Projekat
- MGMT-7041 ---- Strateški menadžment
- DEVL-7001 ---- Razvoj karijere
Grupa 10
Zadruga Zahtev
Studenti moraju da završe 1 zadružni radni rok
- COOP-BDM1V --- BDM1 Co-op Rok rada
Non-Core Kursevi
Uzmite sve sledeće obavezne (Non-Core) kurseve:
Minimalni kumulativni prosek za ne-osnovne kurseve je 2.0
Grupa 1
Nivo 2
- COMM-7021 ---- Argumentacija& Ubeđivanje
Grupa 2
Nivo 3
- LIBS-7001 ---- Etika u globalnom kontekstu
- MGMT-7042 ---- Računarsko razmišljanje
Grupa 3
Opšte obrazovanje - Izborni -
Uzmite 3 izborna kredita za opšte obrazovanje na uvodnom nivou iz jednog od sledećih predmeta - Humanističke nauke (HUMA), Društvene nauke (SOSC), matematika (MATH), Nauka (PHIS) - Obično se uzima u nivou 2
Grupa 4
Uzmite 6 izbornih kredita za opšte obrazovanje na gornjem nivou (neuvodni) - obično se uzimaju u nivoima 7 i 8
Grupa 5
Uzmite 9 izbornih kredita za opšte obrazovanje na bilo uvodnom ili gornjem nivou - obično se uzimaju u nivoima 3, 4 i 5
Rezidencija programa
Studenti moraju da završe najmanje 34 kredita u ovom programu Fanshawe College kako bi ispunili zahtev za rezidenciju programa i diplomirali na ovom programu
Ishod programa
Diplomirani student je pouzdano pokazao sposobnost da:
- Identifikovati funkcionalne oblasti poslovanja (npr. Upravljanje, marketing, ljudski resursi, računovodstvo) i prepoznati kako svaka oblast doprinosi uspešnom radu organizacije
- Identifikovati i proceniti učinak organizacije prikupljanjem i tumačenjem podataka, kao i pripremom i analizom finansijskih izveštaja kao i drugih izveštaja
- Identifikovati i ispitati međusobno povezane (interne i eksterne) faktore koji utiču na organizacionu kulturu i ponašanje zaposlenih i performanse
- Definisati i proceniti poslovno okruženje i ciljeve organizacije za planiranje marketinških inicijativa zasnovanih na osnovnim marketinškim principima
- Plan, implementirati, i proceniti projekte i programe, koristeći principe i alate projektnog planiranja
- Prepoznati i pridržavati se pravnih, etičkih, ekonomskih, socijalnih i profesionalnih okvira unutar kojih pojedinac i organizacija posluju
- Analizirati i proceniti ulogu sektora, organizacionih struktura i veličina, kao i međuzavisnost funkcionalnih oblasti u razvoju i implementaciji strategija koje podržavaju organizacione ciljeve
- Razviti sveobuhvatan poslovni plan zasnovan na relevantnim istraživanjima koja integriše poslovne principe, najbolje prakse i pitanja zaštite životne sredine
- Primenite socijalnu inteligenciju da biste izgradili i negovali obostrano korisne odnose sa unutrašnjim i spoljnim zainteresovanim stranama, prema potrebi u inkluzivnoj, raznovrsnoj, globalizovanoj poslovnoj kulturi
- Istražite, analizirajte i kritički procenite kvalitativne i kvantitativne podatke iz odgovarajućih izvora radi podrške strateškim i operativnim odlukama
- Proceniti i opisati svrhu postojećih i novih tehnologija i poluge sistema [koji prikupljaju, organizuju, analiziraju, i komuniciraju informacije] da podrži postizanje organizacionih ciljeva
- Proceniti i implementirati strategije upravljanja rizikom i procese za podršku individualne i organizacione performanse i uspeh
- Postavite ciljeve i usvojite strategije za uključivanje u cjeloživotno učenje i lični profesionalni razvoj koji promoviše valutu i inovacije sa novim trendovima i tehnologijama
- Istražite i analizirajte ponašanje kupaca i upravljajte odnosima sa kupcima kako biste razvili i usvojili efikasne marketinške strategije, taktike i komunikacije
- Kreirajte, prilagodite i procenite strategije brendiranja koje prenose vrednosti organizacije i maksimiziraju kapital brenda
- Dizajnirajte, razvijajte i održavajte sigurnu, privlačnu i pristupačnu veb lokaciju koristeći sistem za upravljanje sadržajem i tehnike optimizacije pretraživača
- Razviti i implementirati marketinški plan pretraživača za organizaciju koja će iskoristiti vidljivost na mreži kako bi povećala svest o brendu i podržala stvaranje prihoda
- Razviti i implementirati inicijative digitalnog marketinga za organizaciju, uključujući razvijeni i korisnički generisani sadržaj usklađen sa brendom, za promociju proizvoda ili usluge
- Izaberite i procenite relevantne metrike za merenje učinka i efikasnosti strategija i taktika digitalnog marketinga
- Razviti, proceniti, izvršiti i optimizovati marketinške strategije koje se usklađuju sa organizacionim ciljevima radi poboljšanja finansijskih performansi
- Istražite i analizirajte nove marketinške trendove, alate i tehnike i primenite ih za optimizaciju angažovanja kupaca i marketinških performansi
Mogućnosti za karijeru
Diplomci Fanshave počasti Bachelor of Commerce (Digital Marketing) programa će biti spremni da pomognu organizacijama u iskorišćavanju strateških i taktičkih mogućnosti na mreži i van mreže za angažovanje kupaca i razvoj poslovnih odnosa. Kombinacijom osnovnog poslovnog znanja i primenjenih mogućnosti učenja, diplomci se pripremaju za pokretanje karijere i ostvaruju mogućnosti za napredovanje kao marketinški profesionalci.
Diplomci mogu izabrati da nastave širok spektar preduzetničkih poduhvata ili karijeru u:
- digitalni marketing
- opšti marketing
- direktan marketing
- komunikacije
- marketing proizvoda
- marketinška strategija
- upravljanje odnosima sa klijentima
- istraživanje i analiza tržišta
- pretraživač marketing/optimizacija
- marketing i veb analitika
- marketing konsultacije
- preduzetničke potrage
Evo nekoliko primera mogućnosti karijere za diplomce Fanshave's Honours Bachelor of Commerce (Digital Marketing) programa:
Specijalista za digitalni marketing
Igrajte ključnu ulogu u povećanju angažovanja kupaca i optimizaciji ukupnog novog i povratnog korisničkog iskustva.
Koordinator digitalnog sadržaja
Fokusirajte se na grafički dizajn, strategiju digitalnog sadržaja, upravljanje društvenim medijima i podršku prodaje.
Menadžer marketinga rasta
Fleksirajte svoje kreativne veštine marketinga i analize podataka u ovoj veoma uticajnoj ulozi.
English Language Requirements
Potvrdite svoje znanje engleskog jezika Duolingo engleskim testom! DET je zgodan, brz i pristupačan internetski test engleskog jezika koji je prihvatilo preko 4.000 univerziteta (poput ovog) širom sveta.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
дипломирани привредник
- Vigo, Шпанија
Европски дипломирани инжењер међународног пословања
- France Online, Француска
Европска првоступничка е-трговина
- France Online, Француска