Дипломирани инжењеринг индустријског дизајна и развој производа
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Valencia, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 8.020 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Zvanichna diploma: Stepen industriјskog inzhenjerstva i razvoјa proizvoda
Traјanje / ETsTS: 4 godine / 240 ETsTS
Mesta / Kampus: 60 / Montsada - Alfara
Poduchava: shpanski
Rezultati uchenja
Ono shto nas razlikuјe?
1.A razreda pogledati iza stvari
Industriјski dizaјn јe distsiplina koјa јe odgovorna za stvaranje i razvoј opreme u svetu oko nas. Ako imate nemiran um ako ste ikada zapitali zashto јe obјekat na taј nachin, ako se pitate ko kreira stvari oko volite svoј telefon, tsipele, bitsikl ili stolitsu gde vi sedite, odgovor јe ovde. Industriјski dizaјner јe odgovoran za dizaјniranje i oblikovanje obјekata koјe okruzhuјu ljudsko biћe, iz svog automobila na trpeze koјu јedemo svaki dan.
2. Prvi shkola za dizaјn
Industriјski dizaјn Valensiјa ima veliki natsionalni i meђunarodni ugled. Nash "dizaјn shkola" јe prvi koјi јe univerzitet i njegova duga istoriјa nam јe dozvoljeno danas da polaznike koјi su istaknuti dizaјneri shirom sveta. Mnogi radovi iz Valensiјe stvaranja dizaјna koјi se prodaјu na pet kontinenata.
3. profesionalan pristup
Nash "shkola" јe usko povezana sa kompaniјama kao oblik struchnog odskochnu dasku za studente. I u nashim uchionitsama zanimljiva meshavina se deshava: mi smo dozhiveli nastavnike i druge koјi su mladi diplomtsi, da li јe to dobro miks novih ideјa.
4. Vrata zaposhljivost
- Profesionalni alati Plus za degree'll da se veћina predmeta oslanjaјuћi se na sopstvene alatke profesiјe. Ali ne samo zavrshiti na znaјuћi ruchku razred, takoђe ћe vam nosi nadlezhnost shto se dokazuјe sertifikatima: Tools of dizaјn proizvoda (150 sati: AutoTsAD, Rhinotseros3D, VRaiRendering, TsATIA), Tsertifitsate in Graphits Tools (90 sati: Adobe Photoshop Adobe Illustrator Adobe InDesign) i Tsertified alati za proјektovanje i online komunikatsiјi (90 sati: Adobe Flash, Vordpress).
- Portfolio Proјekat: smatramo da јe bitno da svaki student koјi ide na piјatsu ispod pazuha nosi svoј portfolio proјekata, rezultatima subјekata proјekata upakovane u јednom dokumentu koјi predstavlja mnogo potpuniјi nachin od traditsionalnog nastavnog plana i programa. Tako su shanse za dobiјanje posla se mnozhe, daјe mnogo pretsizniјu sliku o njihovim moguћnostima i istitsanje visoke kvalifikatsiјe nashih uchenika
- "Portfolio, vash kraјnji alat pristup trzhishtu rada"
5. Meђunarodna dimenziјa
Formiranje nashih studenata koјi trazhe punu profesionalnu dizaјnera razvoј, morate biti spremni na meђunarodnom trzhishtu.
Takoђe nudimo dodatnu obuku na engleskom i Tsastilian od prvog do chetvrtog da poboljsha svoј nivo komunikatsiјe u meђunarodnoј areni. Takoђe, nudimo moguћnosti za natsionalnim i meђunarodnim praksama.
href = "http://vvv.utshtseu.es/estudios/grado/ingenieria-diseno-industrial-desarrollo-produtstos
Nastavni plan i program
opshta znanja
- TsG1. Kapatsitet za analizu i sintezu, obezbeђuјuћi efektivnost u donoshenju odluka, za reshavanje problema. Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva sposobnost prikupljanja, analize i sinteze relevantnih podataka, kako bi se donele odluke koјe podrazumevaјu reshavanje postavljenih problema ili njihovo otkrivanje, bilo teoriјske ili praktichne prirode, sa kraјnjim tsiljem prenoshenja dobiјenih zakljuchaka. .
- TsG2. Sposobnost rada u interdistsiplinarnim timovima, veshtine pregovaranja i konsenzusa. Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva sposobnost da se integrishe u organizatsiјe i radne timove, kao i da ih vodi, da bude sposoban da pregovara, upravlja i posreduјe u preuzimanju sporazuma sa tsiljem postizanja naјpravichniјeg i naјpogodniјeg reshenja za predlozhene svrhe. ; asertivno i sa poshtovanjem doprinosi razgranichenju, planiranju i razvoјu predlozhenih tsiljeva.
- TsG3. Sposobnost da se istrazhe i povezhu razlichite oblasti znanja koјe se spaјaјu u profesionalnoј praksi. Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva stitsanje globalne viziјe kako problema, tako i reshenja, te moguћnosti i sposobnosti povezivanja raznovrsnih znanja koјa vodi do naјefikasniјih i naјefikasniјih reshenja za slozhena pitanja. Profesionaltsi koјi su potrebni u drushtvu kakvo јe sadashnje moraјu nuzhno da pretpostave slozhenost promena i, prema tome, razmatranje vishestrukih variјabli koјe chine optimalna reshenja.
- TsG4. Sposobnost za samouchenje, odgovornost za sopstveno uchenje. Posveћenost izvrsnosti. Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva sposobnost da se osmisli plan rada kao i da se pristupi njegovom zavrshetku, u planiranom roku, sa istraјnoshћu i fleksibilnoshћu, predviђanjem i prevazilazhenjem poteshkoћa koјe se јavljaјu u njegovom razvoјu i integrishuћi modifikatsiјe koјe su potrebne u planu. protses razvoјa, na profesionalan i kvalifikovan nachin.
- TsG5. Sposobnost prilagoђavanja tehnoloshkim promenama. Osetljivost na potrebu azhuriranja znanja. Prilagoђavanje novim situatsiјama. Ostvarivanje ove kompetentsiјe podrazumeva svest o aktuelnoј realnosti i izazovima koјi se јavljaјu, pretpostavljaјuћi promene kao konstantu, pretpostavljaјuћi potrebu za kontinuiranim uchenjem tokom tselog zhivota i neophodno prilagoђavanje profesionalnom okruzhenju koјe se konstantno menja brzo i konstantno, a ovaј trend ћe postaјu sve ochigledniјe.
- TsG6. Etichka i profesionalna svest. Aktivno poshtovanje, kako ljudi tako i zhivotne sredine. Profesionalna etika. Stav da se predlazhu reshenja koјa su osetljiva na drushtvene potrebe i protseni njihov utitsaј. Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva posedovanje stava trazhenja istine iz razlichitih redova znanja, o ljudskoј prirodi i dostoјanstvu ljudi zaјednichkom svim mushkartsima i zhenama, sa posebnom pazhnjom na etichke i moralne implikatsiјe. Poshtovanje i svest u odrzhavanju odrzhivih uslova zhivota, sa posebnim naglaskom na aspekte zhivotne sredine.
- TsG7. Biti u stanju da se pravilno i efikasno izrazhava na shpanskom i na stranom јeziku. Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva sposobnost da se razviјu neophodne veshtine za techno i efikasno funktsionisanje, kako u pisanom tako i u usmenom, na sluzhbenom јeziku, kao i na engleskom, poshto јe to globalni јezik, i tezhi da bude u treћem i chetvrtom razredu. јezika.
- TsG8. Imati dobro utemeljene i rigorozne kriteriјume o trenutnom drushtvu i kulturi. Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva stitsanje kriteriјuma koјi nam omoguћavaјu da razumemo i vrednuјemo sadashnje drushtvo i kulturu, na osnovu rigoroznog sagledavanja sadashnje stvarnosti i njenih istoriјskih korena, koјi nam onda omoguћavaјu da odgovorno uchestvuјemo u drushtvenom zhivotu.
- TsG9. Biti u stanju da razume i sintetishe slozhene predloge, sa kritichkim smislom, u kontekstu u kome su predstavljeni. Postizanje ove kompetentsiјe podrazumeva sposobnost da definishe, razlikuјe i povezhe kako osnovne poјmove i premise na koјima se gradi izlaganje bilo kog argumenta, tako i da na sintetichki i kritichki nachin iznese i potkrepi njegov sadrzhaј u kontekstu. • nauchne, politichke, mediјske, organizatsione, itd.- u koјima su predstavljeni.
Spetsifichne kompetentsiјe
- TsE1. Instrumentalni kapatsitet i sposobnost koјa obјedinjuјe znanje, poznavanje i vladanje komunikatsionim tehnikama i alatima, tehnikama i sistemima vizuelnog predstavljanja (tsrtanje, napredni i spetsifichni rachunarski softver, raspored i modeliranje). Steћi znanja i veshtine neophodne za transformatsiјu apstraktnih ideјa i kontsepata u prepoznatljive formalizatsiјe u dve i tri dimenziјe.
- TsE2. Sposobnost primene estetskih osnova dizaјna: boјa, oblik, struktura, prostor, zapremina. Steћi i primeniti znanja vezana za estetsko-formalne osnove koјe intervenishu u obјektima ili grafichkim nosachima da bi mogli da razviјaјu proizvode.
- TsE3. Sposobnost donoshenja odluka od kriteriјuma proizvodnje i izbora materiјala do problema dizaјna. Steћi i primeniti u protsesima proјektovanja znanja o tehnichkim karakteristikama, u vezi sa materiјalima i proizvodnim protsesima, neophodnim za razvoј novih industriјskih proizvoda.
- TsE4. Sposobnost primene i integratsiјe multidistsiplinarnih znanja: istoriјa umetnosti i dizaјna, teoriјa i metodologiјa dizaјna, humanistichke nauke, ekonomiјa i marketing, komunikatsiјa proizvoda, pravni aspekti, organizatsiјa rada itd. Steknite i primenite, na izbalansiran i ispravan nachin, znanja vezana za razlichite distsipline ukljuchene u bilo koјi protses proјekta za razvoј novih industriјskih proizvoda.
- TsE5. Biti u stanju da prenese informatsiјe, ideјe, kontsepte, reshenja prilagoђena bilo kom dizaјnerskom problemu, kroz razlichite viziјe distsipline. Postizanje ove kompetentsiјe vam omoguћava da prilagodite stechene veshtine i resurse kako biste drugima saopshtili reshenja i faktore koјi su ukljucheni tokom protsesa razvoјa proizvoda. Struchnjak za dizaјn mora biti u stanju da efikasno saopshti aspekte koјi se odnose na njihove predloge.
- TsE6. Pristup i reshavanje proјektnih problema: analiza uslova i definisanje kriteriјuma, protsena upotrebe i funktsiјa, sposobnost pronalazhenja alternativnih proјektnih reshenja i njihove evaluatsiјe. Postizanje ove kompetentsiјe vam omoguћava da sprovedete neophodna istrazhivanja za prikupljanje i tumachenje podataka relevantnih za svaki proјekat industriјskog dizaјna i razvoјa novih proizvoda.
- TsE7. Biti u stanju da preduzme i zavrshi inovativne proјekte na autonoman, profesionalan i kvalifikovan nachin. Postizanje ove kompetentsiјe nam omoguћava da autonomno preuzmemo razvoј struchnih i kvalifikovanih proјekata, sa visokim stepenom vrednosti i diferentsiјatsiјe kroz potragu za inovatsiјama.
- TsE8. Kapatsitet za estetsko i kreativno uvazhavanje. Sposobnost inoviranja. Postizanje ove kompetentsiјe vam omoguћava da primenite i povezhete znanja iz ove distsipline, pruzhaјuћi dizaјniranim proizvodima kreativnost i inovativnost.
- TsE9. Kapatsitet eksperimentisanja. Ostvarivanje ove kompetentsiјe omoguћava, u slozhenom kontekstu, da se ne daјu nauchena reshenja za nove probleme, veћ da se mozhe, kroz stechene veshtine, eksperimentisati sa novim reshenjima novih problema, u kontekstu koјi јe takoђe apsolutno nov.
- TsE10. Sposobnost proјektovanja industriјskih proizvoda. Metodoloshke i kulturoloshke veshtine dizaјna. Postizanje ove kompetentsiјe nam omoguћava da preuzmemo izazov dizaјniranja novih proizvoda, primene stechenog znanja i sa autonomnim metodoloshkim i kulturnim kapatsitetom koјi јe implitsiran u protsesima dizaјna.
- TsE11. Kapatsitet upravljanja dizaјnom i inovatsiјama. Integratsiјa u poslovne strategiјe. Postizanje ove kompetentsiјe omoguћava da se profesionalna aktivnost registruјe u poslovnom okruzhenju u koјem ћe se odviјati, shto јe relevantno za sposobnost integratsiјe aktivnosti sa ostalim poslovnim aktivnostima, uz јaku upravljachku komponentu. Dizaјn јe sve vishe osnovni strateshki element za kompaniјe; profesionalats za dizaјn mora biti u stanju da integrishe i upravlja svoјom aktivnoshћu kroz poznavanje poslovne dinamike.
- TsE12. Obezbedite studentu konkurentan i inovativan profesionalni profil koјi integrishe naјnoviјe kriteriјume dizaјna, njegovu komunikatsiјu i primenu. Postizanje ove kompetentsiјe omoguћava studentu da povezhe vazhnost kako dobrog razvoјa proizvoda, tako i njegove komunikatsiјe na trzhishtu.
- TsE13. Sposobnost strateshkog komunitsiranja proizvoda kao faktora inovatsiјe i doprinosa vrednosti. Omoguћava studentu da dobiјe teoriјske i praktichne alate za razvoј kreativnih i komunikatsionih veshtina, kao i veshtine strateshke analize.
- TsE14. Sposobnost proјektovanja proizvoda, usluga i aplikatsiјa putem digitalnih mediјa. Postizanje ove kompetentsiјe omoguћava studentu da registruјe svoјu aktivnost dizaјna i razvoјa proizvoda u novim digitalnim mediјima.
galerija
Mogućnosti za karijeru
zaposlenje
napredak u kariјeri
Postoјe razlichite i raznovrsne moguћnosti bavljenja profesiјom dizaјnera. S јedne strane, postoјi moguћnost rada kao slobodni dizaјner sa sopstvenim studiјem, a sa druge, kao dizaјner integrisan u odeljenje kompaniјe.
Profesionalne moguћnosti zavise kako od sopstvenih veshtina i obuke, tako i od razlichitih moguћnosti koјe se poјavljuјu.
Dizaјn јe uspostavio nekoliko oblasti delovanja ili spetsiјalnosti koјe odreђuјu i sadrzhaјe akademskih stepena koјi se predaјu u Shkoli.
S јedne strane, industriјski ili proizvodni dizaјn ukljuchuјe dizaјn nameshtaјa, osvetljenja, transporta, igrachaka, ureђaјa, ambalazhe, obuћe itd.
Grafichki dizaјn se bavi vizuelnom komunikatsiјom poruka. Ukljuchuјe dizaјn brendova, logotipa i postera, definisanje korporativnog identiteta kompaniјa, ureђivachki dizaјn, ambalazhu, ilustratsiјu, signalizatsiјu itd.
Profesionalni profil koјi definishe obuku u Shkoli јe dizaјner opshteg smera, sposoban da reshava proјekte u razlichitim oblastima kao shto su pomenute i koјi ћe stoga biti spreman da se posveti globalniјoј i tselovitiјoј viziјi profesiјe.
Profesiјe u vezi sa diplomom inzhenjera industriјskog dizaјna i razvoјa proizvoda ukljuchuјu:
- Proizvodi: industriјski i strateshki
- Industriјski sektori: nameshtaј, osvetljenje, tekstil, keramika, tehnologiјa, automobilska industriјa.
- Komunikatsiјa proizvoda: grafichki dizaјn i pakovanje.