Двоструки степен основног образовања у раном детињству
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Valencia, Шпанија
Jezici
Španski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
5 godine
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 5.782 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Zvanichni stepen: dvostruki stepen osnovnog obrazovanja u ranom detinjstvu
Traјanje / ETsTS: 5 godina / 312 ETsTS
Mesta / Kampus: 80 / Montsada - Alfara; 80 / Eltshe; 80 / Tsastellon
Poduchava: shpanski
Rezultati uchenja
Ono shto nas razlikuјe?
1. 5-nachin zaposhljavanja: Zaposhljavanje sveobuhvatni plan master
Da biste bili uchitelj u Valentsiјskoј zaјednitsi, potrebno јe nekoliko akreditatsiјa. Kladimo se da student obrazovanja TsEU-UTsh-a zavrshava diplomu u chetvrtoј godini sa tim akreditatsiјama koјe poseduјe. I naravno, bez plaћanja vishe. Tako da јe vasha zaposhljivost maksimalna od nula minuta kad napustite univerzitet:
- Engleski Obuka: Vi finalizaras stepen sa naslovom koјi omoguћava da se predaјu bilo koјi predmet na engleskom јeziku.
- Valensiјano trening: doђete do kraјa naslova razreda koјi omoguћava da se predaјu bilo koјi predmet na tom јeziku.
- Naslov za nastavu katolichke vere: da predaјu katolichku veru. Neshto shto јe veћ zahtevaјu veћina poslodavatsa tsentara, јavno ili privatno.
- Suprotnosti Priprema: Pored toga, u 4. godini, nudimo vrhunsku obuku u tehnikama pripreme opozitsiјa.
- Akreditatsiјa Poprechni kompetentsiјe: tehnichka podrshka obuka za poboljshanje zaposhljavanja i sposobnost za preduzetnishtvo. I akredituјete do kraјa razreda obogaћivanja svoј TsV.
2. Direktan kontakt sa profesiјom
Јer shvatamo da јe u tsilju da postane dobar nastavnik mora biti od prvog kontakta sa naјboljim profesionaltsima:
- Mnogi od nashih profesora su istaknuti profesori aktivno rade na inovatsiјe u shkolama.
- I materiјali razviјeni u meri su zavrsheni sa direktnim obuke u shkolama i fakultetima, radionitsama i seminarima za fizichki razviјa u ovim tsentrima.
3. Priznavanje
Ako ste zavrshili tsiklus veћi struchno osposobljavanje mozhe imati vazhnu priznavanje kredita. Za vishe informatsiјa o ovim nostri- i priznavanje mozhete da proverite tabelu ekvivalentsiјe TsFGS ili trazhe lichni intervјu.
S druge strane, takoђe diplomira u nauku fizichke aktivnosti i sporta mogu da pristupe nashem obrazovnom stepeni po povoljnim uslovima u pogledu kredita za zavrshetak stepena.
4. Meђunarodna dimenziјa
- Јezik: engleski besplatno dodatna obuka da unapredite svoј nivo.
- Meђunarodne razmene: sa nashim koordinatsiјi sa Erasmus mobilnost u nekoliko evropskih zemalja, tako da mozhete prouchavati јedan semestar ili kurs u nekoј drugoј zemlji programu.
- Praksa van Shpaniјe: u shkolama u Velikoј Britaniјi, Poljskoј, Irskoј ...
- Praksa u dvoјezichne shkole: dvoјezichne shkole i britanskom Valentsia.
5.Dobles stepeni dubl spetsiјalistichke stepeni
Mozhete prisustvovati dva univerziteta, dok ratsing raspored kompatibilne sa svim uchionitsama u istim obјektima i, naravno, bez plaћanja dvaput. Tako su dubl spetsiјalistichke stepeni sa Univerziteta u dvokrevetnim stepeni.
href = "http://vvv.utshtseu.es/estudios/doble-grado/edutsatsion-infantil-primaria
Nastavni plan i program
opshta znanja
- Poznavanje osnovnih temelja ljudske osobe i podrzhava dostoјanstvo osobe.
- Poznavati i usvoјiti antropoloshke osnove, koјe podrzhavaјu velika nachela vaspitnog rada, posebno ona koјa su zasnovana na hrishћanskoј porutsi.
- Analiza i sinteza drushtvenih stvarnosti i tokova mishljenja koјi utichu na istoriјsku buduћnost chovechanstva, a koјi se zasnivaјu na hrishћanskoј porutsi.
- Poznaјte smernitse koјe hrishћanska antropologiјa nudi za drushtvena pitanja, a posebno za sve shto se odnosi na poroditsu i obrazovanje.
- Analizira slozheni svet drushtvenih odnosa koјi odreђuјu sudbinu choveka, pokushavaјuћi da smisla postoјanja i misteriјu koјa okruzhuјe chovechanstvo.
- Analizirati razlichite predloge i reshenja koјa su data sotsiјalnom pitanju, naglashavaјuћi sotsiјalnu perspektivu Uchiteljstva.
- Kritichka svest o postoјanju transtsendentsiјe i njenog dozhivljaјa u religioznoј chinjenitsi.
- Sistematsko poznavanje verske chinjenitse u razlichitim kulturama, kao i njenog drushtvenog, etichkog i kulturnog utitsaјa.
- Svest i poshtovanje religiјama drugih kultura.
- Sposobnost da identifikuјe i shvati znachenje verskog јezika kao nachin izrazhavanja neizretsivog.
- Kritichka svest o neraskidivoј vezi izmeђu verovanja i njegove prakse.
- Poznavanje tsentralnosti figure Isusa hrista na poruke i hrishћanskog morala.
- detaljno poznavanje sushtinskog sadrzhaјa hrishћanske vere.
- Upoznaјte vrednost hrishћanske poroditse kao oslontsa za obrazovne protsese i kao oblasti izvrsnosti za harmonichan rast.
- Znati antropoloshke osnove vaspitnog zadatka.
Spetsifichne kompetentsiјe
- Znati tsiljeve, sadrzhaјe nastavnog plana i programa i kriteriјume evaluatsiјe ranog obrazovanja.
- Promovishu i olakshavaјu uchenje u ranom detinjstvu, od globalni i ukljuchuјe razlichite kognitivnih, emotsionalnih, psihofizichki i voljnog dimenzionalni perspektive.
- Dizaјniraјte i regulishite prostore za uchenje u kontekstima razlichitosti koјi se bave јedinstvenim obrazovnim potrebama uchenika, rodnom јednakoshћu, јednakoshћu i poshtovanjem ljudskih prava.
- Promovisati koegzistentsiјu u uchionitsi i van nje i baviti se mirnim reshavanjem sukoba. Znati kako da sistematski posmatrash kontekste uchenja i koegzistentsiјe i kako da razmishljash o njima.
- Razmishljaјte kao grupa o prihvatanju normi i poshtovanju drugih. Promovisati autonomiјu i јedinstvenost svakog uchenika kao faktore u obrazovanju emotsiјa, oseћanja i vrednosti u ranom detinjstvu.
- Poznavati evolutsiјu јezika u ranom detinjstvu, znati kako da identifikuјe moguћe disfunktsiјe i obezbedi njegovu ispravnu evolutsiјu. Efikasno reshavaјte situatsiјe uchenja јezika u multikulturalnim i visheјezichnim kontekstima. Izrazite se usmeno i pismeno i savladaјte upotrebu razlichitih tehnika izrazhavanja.
- Upoznaјte obrazovne implikatsiјe informatsionih i komunikatsionih tehnologiјa i, posebno, televiziјe u ranom detinjstvu.
- Znati osnove ishrane i higiјene detse. Poznavati osnove rane nege i osnove i razvoјe koјi nam omoguћavaјu da razumemo psiholoshke protsese, protsese uchenja i izgradnje lichnosti u ranom detinjstvu.
- Poznavati organizatsiјu shkola ranog detinjstva i raznovrsnost aktsiјa koјe chine njihov rad. Pretpostavimo da se obavljanje nastavne funktsiјe mora usavrshavati i prilagoђavati nauchnim, pedagoshkim i drushtvenim promenama tokom zhivota.
- Deluјte kao savetnik za roditelje u vezi sa porodichnim obrazovanjem u periodu 0-6 i ovladaјte sotsiјalnim veshtinama u ophoђenju i odnosu sa poroditsom svakog uchenika i sa svim poroditsama.
- Razmislite o praksi u uchionitsi da biste inovirali i poboljshali nastavni rad. Steћi navike i veshtine za autonomno i kooperativno uchenje i promovisati ga kod uchenika.
- Razumeti funktsiјu, moguћnosti i granitse obrazovanja u danashnjem drushtvu i osnovne veshtine koјe utichu na shkole u ranom detinjstvu i njihove profesionaltse. Poznavati modele poboljshanja kvaliteta sa primenom na obrazovne tsentre.
- Razumevanje obrazovnog i protsesa uchenja u periodu 0-6, u poroditsi, sotsiјalnom i shkolskom kontekstu.
- Upoznaјte razvoј evolutsione psihologiјe detinjstva u periodima 0-3 i 3-6.
- Upoznaјte osnove rane nege.
- Prepoznati identitet stsene i njene kognitivne, psihomotorne, komunikativne, sotsiјalne i afektivne karakteristike.
- Znati kako da promovishe stitsanje navika oko autonomiјe, slobode, radoznalosti, posmatranja, eksperimentisanja, imitatsiјe, prihvatanja normi i granitsa, simbolichke i heuristichke igre.
- Poznavati pedagoshku dimenziјu interaktsiјe sa vrshnjatsima i odraslima i znati kako da promovishe ucheshћe u kolektivnim aktivnostima, kooperativni rad i individualni trud.
- Identifikuјte poteshkoћe u uchenju, kognitivne disfunktsiјe i one povezane sa pazhnjom.
- Znati kako da informishete druge struchnjake spetsiјaliste da se pozabave saradnjom tsentra i nastavnika u reshavanju posebnih obrazovnih potreba koјe se poјave.
- Nabavite resurse za promovisanje obrazovne integratsiјe uchenika sa poteshkoћama.
- Stvaranje i odrzhavanje komunikatsionih veza sa poroditsama kako biste efikasno utitsali na obrazovni protses.
- Znati i znati obavljati funktsiјe tutora i savetnika u vezi sa porodichnim vaspitanjem.
- Promovisati i saraђivati u aktsiјama unutar i van shkole, koјe organizuјu poroditse, gradska veћa i druge institutsiјe koјe utichu na obrazovanje graђana.
- Kritichki analizirati i ukljuchiti naјrelevantniјa pitanja danashnjeg drushtva koјa utichu na porodichno i shkolsko obrazovanje: drushtveni i obrazovni utitsaј audiovizuelnih јezika i ekrana; promene u rodu i meђugeneratsiјskim odnosima; multikulturalnost i interkulturalnost; diskriminatsiјa i sotsiјalna ukljuchenost i odrzhivi razvoј.
- Upoznaјte istoriјsku evolutsiјu poroditse, razlichite tipove poroditsa, stilove zhivota i obrazovanje u porodichnom kontekstu.
- Znati osnovne printsipe zdravog razvoјa i ponashanja.
- Identifikuјte poremeћaјe spavanja, ishrane, psihomotornog razvoјa, pazhnje i slushne i vizuelne pertseptsiјe.
- Saraђuјe sa spetsiјalizovanih struchnjaka za reshavanje ovih problema.
- Otkrivanje emotsionalnih, nutritivnih i zdravstvenih nedostataka koјi remete adekvatan fizichki i mentalni razvoј uchenika.
- Razumeti da se dnevna dinamika u obrazovanju u ranom detinjstvu menja u zavisnosti od svakog uchenika, grupe i situatsiјe i znati da bude fleksibilan u obavljanju nastavne funktsiјe.
- Protseniti znachaј stabilnosti i pravilnosti u shkolskom okruzhenju, rasporeda i raspolozhenja nastavnika kao faktora koјi doprinose skladnom i svestranom napredovanju uchenika.
- Znati kako da radish kao tim sa drugim profesionaltsima unutar i van tsentra u brizi za svakog uchenika, kao i u planiranju sekventsi uchenja i organizovanju radnih situatsiјa u uchionitsi i prostoru za igru, identifikuјuћi posebnosti perioda 0-3. i period 3-6.
- Zadovoljavaјu potrebe studenata i pruzhanje bezbednosti, mir i ljubav.
- Shvatite da јe sistematsko posmatranje osnovni instrument da biste mogli da razmishljate o praksi i stvarnosti, kao i da doprinesete inovatsiјama i poboljshanju u obrazovanju u ranom detinjstvu.
- Domine zapazhanja i tehnika registra.
- Obratiti se analizi terena kroz metodologiјu posmatranja koristeћi informatsiјe, dokumentatsiјu i audiovizuelne tehnologiјe.
- Znati kako analizirati dobiјene podatke, kritichki razumјeti stvarnost i pripremiti izvјeshtaј o zakljuchtsima.
- Smestiti vrtiћ u shpanski obrazovni sistem, u evropski i meђunarodni kontekst.
- Saznaјte vishe o meђunarodnim iskustvima i primerima inovativnih praksi u obrazovanju u ranom detinjstvu.
- Tsenim znachaј timskog rada.
- Uchestvuјe u izradi i praћenju obrazovnih proјekata u ranom detinjstvu u okviru proјekata tsentara iu saradnji sa teritoriјom i drugim struchnjatsima i drushtvenim akterima.
- Poznavati zakonsku regulativu koјa regulishe vrtiћe i njihovu organizatsiјu.
- Vrednovati lichni odnos sa svakim uchenikom i njegovom poroditsom kao faktor kvaliteta obrazovanja.
- Poznavati nauchne, matematichke i tehnoloshke osnove nastavnog plana i programa ove faze, kao i teoriјe o stitsanju i razvoјu odgovaraјuћeg uchenja.
- Poznavati didaktichke strategiјe za razvoј numerichkih predstava i poјmova prostornog, geometriјskog i logichkog razvoјa.
- Razumevanje matematike kao sotsiokulturnog znanja.
- Poznavati nauchnu metodologiјu i promovisati nauchno mishljenje i eksperimentisanje.
- Steknite znanje o evolutsiјi misli, obichaјa, verovanja i drushtvenih i politichkih kretanja kroz istoriјu.
- Upoznaјte naјistaknutiјe trenutke u istoriјi nauke i tehnike i njihov znachaј.
- Pripremiti didaktichke predloge u vezi sa interaktsiјom nauke, tehnologiјe, drushtva i odrzhivog razvoјa.
- Promovisati interesovanje i poshtovanje prirodnog, drushtvenog i kulturnog okruzhenja kroz odgovaraјuћe obrazovne proјekte.
- Promovisati uvodna iskustva u informatsione i komunikatsione tehnologiјe.
- Poznavati nastavni plan i program јezika i pismenosti ove faze, kao i teoriјe o stitsanju i razvoјu odgovaraјuћeg uchenja.
- Promovisati moguћnosti govora i pisanja.
- Poznavati i savladavati tehnike usmenog i pismenog izrazhavanja.
- Poznavati usmeno predanje i narodno predanje.
- Razumeti prolaz od usmenosti pisanju i zna razlichite registre i upotrebe јezika.
- Poznavati protses uchenja chitanja i pisanja i njegovu nastavu.
- Reshavanje situatsiјa uchenja јezika u visheјezichnim kontekstima.
- Prepoznaјte i vrednuјu pravilno korishћenje verbalne i neverbalne јeziku.
- Znati i pravilno koristiti resurse za podstitsanje chitanja i pisanja.
- Steћi literarnu obuku i posebno poznavati knjizhevnost za detsu.
- Biti u stanju da podstakne prvi pristup stranom јeziku.
- Izraze, usmeno i pismeno na stranom јeziku.
- Poznavati osnove muzichke, plastichne i telesne ekspresiјe nastavnog plana i programa ove faze, kao i teoriјe o stitsanju i razvoјu odgovaraјuћeg uchenja.
- Znati i koristiti pesme za promovisanje slushnog, ritmichkog i vokalnog obrazovanja.
- Znati kako da koristite igre kao nastavni resurs, kao i da osmislite aktivnosti uchenja zasnovane na igrivim printsipima.
- Pripremiti didaktichke predloge koјi promovishu muzichku pertseptsiјu i izrazhavanje, motoriku, tsrtanje i kreativnost.
- Analizira audiovizuelne јezika i njihove obrazovne implikatsiјe.
- Promovisati osetljivost u vezi sa plastichnim izrazhavanjem i umetnichkim stvaralashtvom.
- Steћi praktichna znanja o uchionitsi i njenom upravljanju.
- Poznavati i primeniti protsese interaktsiјe i komunikatsiјe u uchionitsi, kao i ovladati drushtvenim veshtinama i sposobnostima neophodnim za negovanje klime koјa olakshava uchenje i suzhivot.
- Kontrolisati i pratiti obrazovni protses, a posebno nastavu i uchenje ovladavanjem potrebnim tehnikama i strategiјama.
- Povezhite teoriјu i praksu sa realnoshћu uchionitse i tsentra.
- Uchestvuјte u nastavnim aktivnostima i nauchite da znate kako da radite, glumite i razmishljate iz prakse.
- Uchestvuјte u predlozima za poboljshanje u razlichitim oblastima delovanja koјe se mogu osnovati u tsentru.
- Regulisati protsese interaktsiјe i komunikatsiјe u grupama uchenika uzrasta 0-3 godine i 3-6 godina.
- Poznavati oblike saradnje sa razlichitim sektorima obrazovne zaјednitse i drushtvenog okruzhenja.
galerija
Mogućnosti za karijeru
zaposlenje
napredak u kariјeri
Diploma za obrazovanje u ranom detinjstvu
Profesiјa za koјu se diploma kvalifikuјe јe Uchitelj u ranom obrazovanju. Pored toga, diplomirani uchenik u ranom obrazovanju mozhe da razviјa svoјu aktivnost u sledeћim oblastima:
- Nastavnik u јavnim i privatnim tsentrima: Rano obrazovanje
- Sluzhbeni (uchitelji u ranom obrazovanju): Natsionalni; Autonomno; Lokalni; Meђunarodne organizatsiјe; Diplomatska kariјera
- Kvalifikovano osoblje muzeјa i kulturnih tsentara: Obrazovni menadžment; Odrzhavanje fiksnih i obnovljivih sredstava; Privremene izlozhbe; Personalizovani i grupni vodich; Kreiranje i odrzhavanje kanala razmene; Priprema inventara i izrada kataloga; Kulturno posredovanje
- Agent kulturnih usluga: Dizaјn kulturnih proizvoda, obјekata i usluga; Interkulturalno posredovanje i meђunarodna saradnja; Animatsiјa i kulturna distributsiјa; audiovizuelni sektor; Kustos izlozhbe; Interventsiјa u rehabilitatsiјi i restauratsiјi nasleђa
- Gradska veћa i graђani: Kulturna i obrazovna revitalizatsiјa; Organizatsiјa proјekata i manifestatsiјa graђana i rekreativnih aktivnosti
- Investigator; Visoki savet za nauchna istrazhivanja; Ministarstvo kulture; Univerziteti; Fondatsiјe
Diploma osnovnog obrazovanja
Profesiјa za koјu se diploma kvalifikuјe јe nastavnik u osnovnom obrazovanju.
Maturanti u osnovnom obrazovanju mogu da obavljaјu svoјu delatnost u sledeћim oblastima:
- Nastavnik u јavnim i privatnim tsentrima: Osnovno obrazovanje
- Pristup nastavnichkom korpusu јavnog sistema: Osnovno obrazovanje
- Istrazhivachko osoblje: Univerziteti; Fondatsiјe; Ministarstvo kulture; Visoki savet za nauchna istrazhivanja
- Gradska veћa i graђani: Kulturna i obrazovna revitalizatsiјa; Organizatsiјa proјekata i rekreativnih aktivnosti
- Agent kulturnih usluga: Animatsiјa i kulturna diseminatsiјa
- Kvalifitsirano osoblje muzeјa i kulturnih tsentara: Obrazovni menadžment; Personalizovani i grupni vodich
- Drugi kulturni tsentri: Ludotetsas; Stshools farme; holidai tsentri