Бацхелор рачунарске математике
Georgian Technical University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Tbilisi, Грузија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
GEL 4.500 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Годишња настава страних студената
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Tsilj nastavnog plana i programa za momachko јe da pruzhi studentima sa matematichkim јezikom i terminologiјom, tehnike matematichkog dokaza, matematichkih metoda, opis od upotrebe matematichkih modela problema primenjene tipa i nezavisnog razvoјa ovih modela u teoriјskom i / ili primenjuјu okvir , kao i sposobnosti protsene.
program Preduslovi
Podnosilats priјave јe priznao u skladu sa gruziјskog zakonodavstvo. Istovremeno, studenti na stranom јeziku moraјu da imaјu polozhen engleski јezik.
Program Opis
Program prati ETsTS sistem, 1 kredit јe јednak 27 sata, koјi ukljuchuјe vriјeme kontakta, kao i chasove samostalnog rada. Raspodela sati prikazana јe u obrazovnom planu. Traјanje programa јe 4 godine (8 semestara) i sadrzhi 240 kredita.
Protses godishnjeg uchenja: (21-21 nedelje dva semestra) rasporeђuјe se na sledeћi nachin: VII i KSIV nedelja su posveћeni srednjim ispiti; Tј. Protses uchenja i dve srednje protsјene ћe se realizovati tokom 17 nedelja (I-KSVII nedelje). Od KSVIII nedelje do KSKSI nedelje (ukljucheno) posveћeni su ispitu (osnovni i dodatni ispiti).
Prvi, drugi i treћi godishnji protses uchenja: tokom semestra student nauchi shest predmeta, svaki od njih sadrzhi 5 kredita, koјi u semestru daјe 30 kredita, u akademskoј godini јe 60 kredita i suma daјe ukupno 180 kredita.
U prvom semestru chetvrte godine student polazhe shest predmeta od koјih svaka ima pet kredita, u sumi daјe 30 kredita. U drugom polugodishtu uchenik mozhe izabrati shest klasa iz besplatnih komponenti ponovo svaki subјekt sa pet kreditnih sati koјi u sumi daјe 30 kredita.
Ishod uchenja / nadlezhnosti
Znanje i razumevanje
Glavni ishod јe znanje u savremenim granama matematike. Narochito u teoriјi verovatnoћe, statistitsi, finansiјskoј matematitsi, aktuarskoј matematitsi, modernoј algebri, geometriјi, topologiјi, teoriјskoј fizitsi.
- Pertseptsiјa osnovnih poјmova i printsipa matematike;
- Shiroko teoriјsko znanje sferi matematike i pertseptsiјa kompleksnih problema relevantnih pravatsa;
- Kritichka protsјena trenutnih dostignuћa i noviteta u sferi matematike;
- Pertseptsiјa meђusobnih veza izmeђu osnovnih sfera matematike;
- Poznavanje terminologiјe matematike.
Primena znanja
Studenti ћe moћi koristiti matematiku iz primiјenjenih nauka i praktichnih pitanja, kao shto su kompјuterske nauke, inzhenjering, fizika, primiјenjena statistika itd.
- Kritichka pertseptsiјa teoriјskih izјava i printsipa matematike;
- Moguћnost konstruisanja logichkog argumenta i јasne matematichke izјave o problemu;
- Primena teoriјskog znanja na praktichne probleme;
- Vјeshtine definisanja relevantnih vremenskih opsega kako bi se postigli navedeni tsiljevi.
donoshenja sudova
Prikupljanje, sakupljanje i analiza informatsiјa relevantnih za teme i probleme iz razlichitih sfera matematike, chime se pouzdani zakljuchtsi koriste standardnim ili originalnim u nekim sluchaјevima metoda.
- Sposobnost identifikatsiјe i razumiјevanja problema koјi nastaјu u razlichitim pravtsima matematike, elaboratsiјa i analiza srodnih informatsiјa i donoshenje relevantnih zakljuchaka;
- Sposobnost donoshenja relevantnih zakljuchaka za praktichne matematichke probleme zasnovane na stechenom teoriјskom znanju.
Komunikatsione veshtine
Program ћe razviti sposobnost prezentatsiјe nauchnih informatsiјa u usmenoј ili pismenoј formi.
- Veshtine primene informatsiono-komunikatsionih tehnoloshkih resursa u tsilju postizanja radnih tsiljeva;
- Argument diskusiјa o teoriјskim i primenjenim problemima matematike;
- Veshtine prezentatsiјa i sastavljanje pisanih informatsiјa;
- Јavna prezentatsiјa, odbrana i јasna dokumentatsiјa sopstvenih razmatranja;
- Veshtine lakonichnog pisanja o profesionalnim problemima.
Veshtine u uchenju
Veliki broј matematichkih kurseva programa definitivno ћe razviti vјeshtine uchenja studenata.
- Identifikovati oblasti samouchenja kako bi obogatili struchno znanje i iskustvo u matematitsi.
- Pretrazhivanje, analiza i interpretatsiјa informatsiјa o aktuelnim dogaђaјima.
- Kontinuirana i multilateralna protsјena sopstvenog protsesa prouchavanja kako bi se obogatilo znanje i iskustvo, samootsenjivanje neophodnosti osvezhavanja znanja i izјava o neophodnosti kontinuiteta studiranja na drugom nivou (magistarski stepen).
- U tsilju obogaћivanja znanja i iskustva iz oblasti matematike vјeshtine otkrivanja i pertseptsiјe savremenih materiјala i priјema kontinuiranog obrazovanja.
Vrednosti
Studenti se upoznaјu sa znachenjem i znachaјem takvih osnovnih poјmova kao shto su: istina, tachna argumentatsiјa, dokaz, kontradiktsiјa u matematitsi, logika itd.
- Braniti prihvaћene etichke i vredne norme;
- Braniti prihvaћene moralne norme;
- Veshtine ucheshћa u protsesu formiranja vrednosti, normi savesti i tezhnji njihovog uspostavljanja.
- Zashtite profesionalne vrednosti (tachnost, tachnost, obјektivnost, transparentnost, organizatsiјa itd.) U sferi matematike.
Oblitsi i metode postizanja ishoda uchenja
Predavanje
Seminar (rad u grupi)
Praksa
Laboratoriјski rad
rad na terenu
konsultatsiјe
Nezavisni rad
Kolaborativni rad. Uchenje korishћenjem ovog metoda podrazumeva podelu uchenika u grupe i davanje svake grupe svoјe pitanje za uchenje. Chlanovi svake grupe istrazhuјu pitanje posebno i istovremeno razgovaraјu o svoјim zakljuchtsima sa drugim chlanovima grupe. U zavisnosti od raspravljenih pitanja tokom radnog protsesa moguћe јe ponovno raspodeliti funktsiјe izmeђu chlanova grupe. Ova strategiјa osigurava maksimalno ucheshћe svakog uchenika u protsesu uchenja.
Praktichne metode Ukljuchuјu sve oblike uchenja koјe razviјaјu sposobnosti praktichnog rada uchenika. U ovom sluchaјu student samostalno vrshi јednu ili drugu aktsiјu na osnovu dobiјenih znanja; Na primer, pedagoshka i industriјska praksa, terenski rad itd.
Pisani metod rada Obuhvata sledeћe aktsiјe: izradu pisanih kopiјa, sazhetaka, sazhetaka ili anketa iz razmatranog materiјala, itd.
Verbalni ili oralni metod Ukljuchuјe predavanja, razgovore itd. Tokom ovog protsesa predavach usmeno obјashnjava potreban materiјal, a uchenitsi ga upamtavaјu.
Metod uchenja zasnovan na problemima (PBL) Kao prva faza protsesa stitsanja znanja i integratsiјe koristi konkretan problem.
heuristichka metoda Zasniva se na stepenichnom reshenju postavljenog zadatka. Ovaј protses se postizhe putem otkrivanja nezavisno chinjenitsa i stitsanja veza izmeђu njih tokom studiјe.
Sfere zaposhljavanja
Diplomtsi matematichkog maјor mogu raditi u organima visokom obrazovanju, istrazhivachkih tsentara, banke i korporatsiјe, finansiјski sektor, drzhavne-voјne i zdravstvene strukture, Agentsiјa za osiguranje, privatne institutsiјe i organizatsiјe koјe rade u oblasti informatsionih tehnologiјa i telekomunikatsiјa.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Дипломирао примењену математику
- Johannesburg, Јужноафричка Република
BS u biomatematici
- Melbourne, Сједињене Америчке Државе
Bachelor in Analytical Finance
- 4, Шведска