Diplomirani marketing menadžmenta
University of Westminster
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 - 4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
GBP 15.400 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Sep 2024
* међународно - УК/ЕУ: £ 9,250 (накнаде по академској години)
Uvod
Rezime kursa
Ovo јe opshti dodiplomski studiј marketinga za one koјi svoјu buduћu kariјeru vide u marketingu, ali se u ovoј fazi ne zhele dalje spetsiјalizovati. Nashe diplome iz marketinga imaјu zaјednichku prvu godinu koјa vam omoguћava da iskusite sve glavne oblasti marketinga pre nego shto zavrshite svoјu diplomu kako bi odgovarala vashem izboru kariјere. Pruzhamo relevantna izuzeћa od Tshartered Institute of Marketing (TsIM) i Instituta za direktan i digitalni marketing (IDM).
Marketing menadžeri su odgovorni za odluchivanje koјe proizvode ћe prodati, kome, po koјoј tseni, gde, kada i kako. Moraјu postaviti i postiћi tsiljeve prodaјe, osigurati dobit i ponoviti poslovanje. Kao takvo, mnogi smatraјu da јe marketing menadžment јedna od naјstimulativniјih i zadovoljavaјuћih kariјera, a ovaј kurs ћe vam omoguћiti da razviјete znanje i vјeshtine potrebne za nastavak takve kariјere.
Profesionalne akreditatsiјe
Kurs daјe izuzetke iz nekih modula ukljuchenih u TsIM (Tshartered Institute of Marketing) Graduate Gatevai, omoguћavaјuћi nashim diplomtsima da brzhe steknu profesionalne marketinshke kvalifikatsiјe. Ovaј kurs јe takoђe akreditovan od Instituta za direktan i digitalni marketing (IDM).
Mogućnosti za karijeru
Marketing je dinamičan sektor koji pruža šansu za karijere koje rade u inostranstvu ili za kompanije koje trguju širom sveta. Naše marketinške diplome su osmišljene tako da razvijaju vaš analitički i rešavanje problema, pružajući vam širinu znanja u poslovanju, zajedno sa specijalističkim znanjem potrebnim za obavljanje strateškog marketinga u izazovnim novim kontekstima.
Prošli diplomci ove diplome pronašli su uspešno zaposlenje u marketinškim ulogama kao što su menadžment pripravnik, menadžer maloprodaje, marketinški pripravnik, asistent za istraživanje tržišta, pripravnik za oglašavanje, PR asistent, izvršni direktor za promociju prodaje, menadžer brenda Trainee i globalni asistent brenda. Sve veći broj studenata napreduje u daljem studiranju na maturi: ili uzimanju profesionalnih kvalifikacija ili ostanku na postdiplomskim studijama.
Univerzitetska služba za karijere i zapošljavanje izgradila je mrežu od preko 3.000 poslodavaca širom sveta, pomažući svim našim studentima da istražuju i povežu se sa uzbudljivim mogućnostima i karijerama.
- Razvijte svoje inovacije & preduzetničke veštine
Razvijte svoje inovacije & preduzetničke veštine na konkursu Big Idea, čiji je sponzor Santander. - Šutni svoju karijeru
Saznajte kako da koristite društvene medije u svom lovu na posao ili LinkedIn da biste pokrenuli svoju karijeru. - Razvijte svoj CQ
Razvijte svoju kulturnu inteligenciju – ili 'CQ' – tako što ćete studirati zajedno sa studentima i osobljem koje predstavlja više od 100 nacionalnosti.
Industriјske veze
Kao i veze koje institucija i individualno osoblje imaju sa stručnim telima, uključujući CIM i IDM, mnogi zaposleni koji trenutno predaju na ovom kursu imaju veliko profesionalno iskustvo u nizu poslovnih sektora, a mnogi kadrovi održavaju veze sa industrijom kroz konsultantske i treninge.
Kroz našu seriju Alumni Voices čućete i od bivših postdiplomaca marketinga koji će podeliti iskustva, uključujući i one koji rade za globalne medijske grupe ili su osnovali sopstvene marketinške konsultacije.
Uloge na poslu
Kurs će vas pripremiti za najrazličitije uloge u poslu. Primeri ovih naših skorašnjih diplomaca su:
- Izvršni direktor za oglašavanje
- Brend menadžer
- Pripravnik u upravi
- Istraživač tržišta
- Marketinški saradnik/menadžer
- Marketinški strateg
- Službenik za razvoj proizvoda
- PR službenik
- Izvršni direktor/menadžer društvenih medija
Vestminsterska nagrada za zapošljavanje
Poslodavci cene diplomce koji su uložili u svoj lični i profesionalni razvoj – a naša Vestminsterska nagrada za zapošljavanje vam daje šansu da formalno dokumentujete i demonstrirate ove aktivnosti i dostignuća.
Nagrada je fleksibilna i može se završiti u vaše vreme, a sastoji se od skupa osnovnih i opcionalnih vannastavnih aktivnosti.
Aktivnosti mogu da uključuju sticanje iskustva kroz honorarni posao ili plasman, prijavljivanje na šemu koju vodi Univerzitet – kao što je mentorstvo ili nastava u školi – ili dovršavanje vežbi na mreži.
Prijem
Nastavni plan i program
Naše diplome iz marketinga imaju zajedničku prvu godinu koja vam omogućava da iskusite sve glavne oblasti u marketingu pre nego što završite svoju diplomu kako bi se podudarala sa vašim izborom karijere, fokusirajući se ili na međunarodni marketing, marketing menadžment ili marketinške komunikacije.
Sledeći predmeti su indikativni šta ćete studirati na ovom kursu.
Godina 1
Upoznajete se sa ključnim teorijama marketinga i digitalnog marketinga, konceptima i novim marketinškim alatima i tehnikama. Fokusiramo se na kupca, ispitujemo ponašanje kupca i faktore koji utiču na percepciju i odluke o kupovini.
Predmeti studija obuhvataju:
- Ponashanje kupatsa
- Osnove digitalnog marketinga
- Profesionalni razvoj za marketere
- Osnove marketinga
- Globalno marketinško okruženje
Takođe ćete imati priliku da uzmete opcioni modul koji proširuje vaše veštine ili vam pomaže da steknete detaljnije znanje o svojoj specijalističkoj oblasti. Vaš modul opcije je možda strani jezik.
Kreditni nivo 4
Godina 2
Naučićete kako da isporučite marketinški istraživački projekat, osmislite odgovarajuća istraživanja, prikupite primarne i sekundarne podatke, sprovedete i kvalitativnu i kvantitativnu analizu podataka i koristite nalaze za poboljšanje marketinškog donošenja odluka. Opcionalni moduli vam omogućavaju da odaberete teme koje vas najviše interesuju. Na primer, maloprodajni marketing ispituje izazove sa kojima se suočavaju višestruki onlajn i maloprodajni multiplejer zasnovan na prodavnicama i vozače koji stoje iza promene u industriji, povlačeći iskustva iz stvarnog života iz sveta mode i maloprodaje hrane. U B2B marketingu, upoznaćete se sa složenim kupovnim i prodajnim odnosima između organizacija i marketinških pitanja, kao što su e-trgovina, upravljanje ključnim računima i etika lanca snabdevanja. Druge opcije vam nude mogućnost da razmotrite etiku i društvenu odgovornost u marketingu, korišćenje društvenih medija u marketingu ili kao ljubitelj sporta, možete razmotriti modul Sportskog marketinga.
Predmeti studija obuhvataju:
- Razvoj vašeg profesionalnog brenda
- Marketinška metrika
- Marketinshko istrazhivanje
- Upravljanje proizvodima i brendovima
Plus dve opcije iz oblasti etike i društvene odgovornosti u marketingu, Marketing B2B, Marketinške usluge, Maloprodajni marketing, Social Media Marketing, Sportski marketing ili druge oblasti poslovanja, uključujući jezike.
Kreditni nivo 5
Godina plasmana
Između 2 i 3 godine, možete preuzeti jednogodišnji poslovni plasman. Prošli studenti su završili plasmane u raznim smišljenicima i prestižnim organizacijama, uključujući Britiš Ervejz, Dizni Veliku Britaniju i Hajnc. Druga mogućnost je da studirate u inostranstvu u nekoj od naših partnerskih institucija. Takođe možete odabrati da podelite svoju godinu u inostranstvu na razmenu prvog polugodište i drugo polugodište radnog mesta, kako u inostranstvu, tako i na godinu za plasman u inostranstvo.
Godina 3
Nastavljamo da širimo vaše znanje o marketinškom menadžmentu, učeći kako da koristite metrike koje ste već proučavali za analizu prikupljenih podataka i koristimo ih za informisanje odluka o marketinškoj strategiji. Pored toga, sagledaćete u većoj dubini način na koji se brendovi promovišu koristeći različite marketinške komunikacione platforme i medije. Takođe ćete razviti marketinšku strategiju za živi marketinški projekat koji je u prošlosti podrazumevao rad sa malim biznisom i međunarodnom dobrotvornom organizacijom.
Imate priliku da preduzmete disertaciju gde ćete istraživati temu po vašem izboru. Na primer, možete da analizirate kako se novi proizvod lansira na tržište, kako se uticajnici koriste za plasiranje brendova putem društvenih mreža i kako brendovi izmene svoje poruke tokom putovanja kupaca. Druga mogućnost je da pogledate kako kompanija gradi angažman kako bi zadržala svoje kupce ili kako brend može da poboljša svoje rangiranje na pretraživačima.
Predmeti studija obuhvataju:
- Analiza problema i dizajniranje rešenja za marketing
- Marketinška analitika
- Marketing Tsommunitsations
- Marketing menadžment
Plus dve opcije iz destinacije, marketinga za kulturu i nasleđe, interaktivnog i digitalnog marketinga, Globalnog marketing menadžmenta, razvoja novih proizvoda, savremenog upravljanja prodajom i prodajom, disertacije ili drugih poslovnih oblasti, uključujući jezike.
Kreditni nivo 6
International Opportunities
Mnogi naši kursevi nude međunarodna studijska i radna iskustva, a Univerzitet pruža i druge globalne mogućnosti za koje svi studenti mogu da konkurišu - tako da šta god da studirate, imaćete priliku da odete u inostranstvo.
Prilike mogu da uključuju:
- Učestvovanje u semestru ili jednogodišnjoj razmeni u institucijama širom sveta
- Pohađanje međunarodne letnje škole ili ekskurzije
- Izrada vašeg CV-ja kroz volontiranje ili radne plasmane u inostranstvu
Međunarodno iskustvo proširuje vidike, podstiče samopouzdanje i poboljšava globalno razumevanje, pored toga što je fantastičan za vašu karijeru.
galerija
Program Školarina
Stipendije i finansiranje
Univerzitet јe posveћen podrshtsi ambitsioznim i izvanrednim studentima i nudimo razne stipendiјe za studente dodiplomskih studiјa, koјi pokrivaјu sve ili dio vashih shkolarina.
English Language Requirements
Potvrdite svoje znanje engleskog jezika Duolingo engleskim testom! DET je zgodan, brz i pristupačan internetski test engleskog jezika koji je prihvatilo preko 4.000 univerziteta (poput ovog) širom sveta.