Bachelor of Science u marketingu
University of Tampa - Sykes College of Business
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Tampa, Сједињене Америчке Државе
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
USD 45.878 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* prosečna cena za redovne studente dodiplomskih studija za akademsku godinu 2022-2023 (jesen i proleće)
Uvod
Stepen marketinga obuhvata oblasti oglašavanja, promocije, prodaje, istraživanja, međunarodnog marketinga i još mnogo toga. Uključuje takve poslovne kritične aktivnosti kao što su analiza konkurentskog ponašanja, razvoj novih proizvoda i upravljanje odnosima sa dobavljačima, distributerima i potrošačima, da nabrojimo samo neke.
Glavni fokus marketinškog odeljenja je na domaćim i globalnim aspektima marketinške funkcije, uključujući marketinšku strategiju, marketinška istraživanja, upravljanje prodajom i komunikacije. Program uči studente da otkriju složenosti marketinga i u profitnim i neprofitnim organizacijama i upravljanju robom i uslugama. Kursevi pokrivaju domaći i međunarodni marketing, etičko donošenje odluka i ulogu marketera u razvoju strategije kompanije.
Pored kurseva, studenti stiču dragoceno iskustvo na poslu radeći na velikim marketinškim projektima za oblasti preduzeća i organizacije. Ovi projekti traju puni semestar i uključuju marketinško istraživanje konsaltinga i razvoj integrisanih marketinških komunikacionih kampanja. Pored toga, kompjuterizovane simulacije omogućavaju studentima da iskuse posledice odluka donesenih u oblastima razvoja proizvoda, cena, promocije, marketinškog istraživanja, nadoknade prodaje, ograničavanja troškova i zakazivanja.
UT marketinški pripravnici radili su na promocijama, upravljanju potrošačkim proizvodima, visokotehnološkom marketingu, istraživanju tržišta i strateškom marketingu u organizacijama kao što su Bank of America, Tampa Tribune, GEICO i Hughes Corporation. Pored toga, alumni su zaposleni u Sikes Enterprises, Prudential Securities, BP, PricevaterhouseCoopers i još mnogo toga.
Nastavni plan i program
Šta ćete naučiti?
UT BS u marketingu fokusira se na domaće i globalne aspekte marketinške funkcije, uključujući strategiju, istraživanje, upravljanje prodajom i komunikaciju. Studenti uče da otkriju složenost marketinga u profitnim i neprofitnim organizacijama, upravljajući i robom i uslugama. Kursevi pokrivaju domaći i međunarodni marketing, etičko donošenje odluka i ulogu marketera u razvoju strategije kompanije.
Teme studija uključuju:
- Uloge i funkcije marketinga u društvu
- Proces donošenja odluka potrošača
- Marketing od biznisa i proces organizacione kupovine
- Komponente marketinške strategije, uključujući segmentaciju, ciljanje i pozicioniranje
- Kako su marketinške uloge i funkcije prilagođene međunarodnim tržištima
- Etičke i društveno odgovorne marketinške odluke i ponašanja
Studenti takođe mogu da nastave BS u međunarodnom poslovanju i marketingu. Ova opcija spaja marketinške i međunarodne poslovne nastavne planove i programe, pružajući interdisciplinarnu globalnu perspektivu. Uz dubinsko pokrivanje marketinških koncepata, ključni elementi programa uključuju poznavanje jezika, kulturnu svest i iskustvo obrazovanja u inostranstvu. Maloletnik u marketingu je takođe dostupan.
Druga opcija je dopunjavanje marketinških kurseva drugim srodnim oblastima studija kao što su preduzetništvo, oglašavanje i odnosi sa javnošću, komunikacija i proizvodnja novih medija.
Međunarodno priznati program
Sikes College of Business je akreditovan na dodiplomskim i diplomskim nivoima od strane AACSB International (Udruženje za Advance Collegiate Schools of Business), čast koju drži samo šest odsto poslovnih škola širom sveta. To je ocenio top 85 diplomirani poslovne škole u SAD od strane Bloomberg Businessveek, a od 2007 je proglašen među najboljim poslovnim školama u svetu od Princeton Reviev.
Mogućnosti za karijeru
Praktično iskustvo
UT-ov marketinški program nudi dragoceno iskustvo na poslu sa područnim preduzećima na semestarskim projektima koji uključuju istraživanje tržišta, konsalting i razvoj reklamnih kampanja. Kompjuterizovane simulacije omogućavaju studentima da iskuse posledice odluka donetih u razvoju proizvoda, cenama, promociji, istraživanju tržišta, kompenzaciji prodaje, ograničavanju troškova i zakazivanju.
Stažiranje
Više od 1,000 stažiranja dostupno je studentima UT svake godine, pružajući dovoljno prilika studentima da započnu svoju karijeru. Pored toga, lokacija UT-a u srcu velikog gradskog područja znači da se stažiranje često nalazi na pješačkoj udaljenosti od kampusa. Stažiranje pruža važno iskustvo iz stvarnog sveta koje može dovesti do zaposlenja sa punim radnim vremenom i omogućiti studentima da započnu izgradnju mreže važnih kontakata.
Marketing stažiranje organizuje koordinator stažiranja Sikes College of Business. UT marketinški pripravnici često se plaćaju i rade u promocijama, upravljanju potrošačkim proizvodima, visokotehnološkom marketingu, neprofitnom marketingu, istraživanju tržišta i strateškom marketingu u organizacijama kao što su Bank of America, GEICO, Dečji muzej Glazer i korporacija Hughes.
Veze zajednice
Osam stotina lidera zajednice u regionu služi u savetodavnim odborima UT-a, pružajući studentima svet profesionalnih veza za istraživanje.
Studenti takođe komuniciraju sa poslovnom zajednicom kroz konsultantske projekte u klasi, gostujuće predavače, izlete i UT-ove centre i institute, koji uključuju:
- Centar za etiku
- TECO energetski centar za liderstvo
- Naimoli Institut za poslovnu strategiju
- Niski preduzetnički centar
- Institut direktora na Floridi
Šta možete učiniti sa ovim majorom?
Polje marketinga jedno je od najbrže rastućih, živopisnih i najkorisnijih oblasti poslovanja. Skoro jedna trećina današnje radne snage ima poslove vezane za marketing. Očekuje se da će se ovo značajno povećati kako više firmi postane tržišno vođeno.
Diplomci marketinga sa dobrim međuljudskim veštinama, visokim nivoom kreativnosti i jakim komunikacijskim i tehnološkim veštinama imaće najbolje mogućnosti za posao. Konkretno, poslodavci traže one koji imaju veštine za razvoj marketinških planova i oglašavanja, promocija, odnosa s javnošću i prodajnih kampanja koje koriste nove medije i Internet.
Uzorci naslova radnih mesta za diplomce marketinga uključuju:
- Direktor marketinga
- Koordinator za komunikacije
- Menadžer promocija
- Menadžer razvoja proizvoda
- Istraživač marketinga i istraživanja
- Specijalista za odnose sa
- Marketinški analitičar
- Kupac robe
Mnogi diplomci nastavljaju školovanje kroz UT MBA program (koji nudi koncentraciju u marketingu) ili MS u marketinškom programu, ili na brojnim drugim univerzitetima u SAD i inostranstvu.
Izjave studenata
Prijem
Program Školarina
Akreditacije
English Language Requirements
Potvrdite svoje znanje engleskog jezika Duolingo engleskim testom! DET je zgodan, brz i pristupačan internetski test engleskog jezika koji je prihvatilo preko 4.000 univerziteta (poput ovog) širom sveta.