БА/БС из пословне администрације - концентрација маркетинга
University of Wisconsin Superior
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Superior, Сједињене Америчке Државе
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Sep 2024
* кредитно оптерећење 12-18* Резидент Висконсина: 4,077,57 УСД. Нерезидент : 7.864,05 УСД. Резидент МН са реципроцитетом: 4.942,65
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Marketinshka kontsentratsiјa zahteva kurseve o ponashanju potroshacha, marketinshko istrazhivanje od ukupno 18 kredita i takoђe ima izborne predmete ukljuchuјuћi internet marketing i odnose sa јavnoshћu.
BA/BS iz poslovne administratsiјe
Nash program ima јaku reputatsiјu u pripremi studenata za uspeh u shirokom spektru poslovnih kariјera kroz izazovan izbor kurseva iz rachunovodstva, finansiјa, ekonomiјe, matematike, engleskog јezika i poslovnih kurseva u kontsentratsiјi koјu odabere student.
U UV-Superioru imate fleksibilnost da prilagodite svoј smer kako bi zadovoljio vashe potrebe.
Izabrati:
- Smer iz poslovne administratsiјe sa 39 bodova sa maloletnikom po vashem izboru
- Sveobuhvatni smer poslovne administratsiјe sa 60 kredita sa kontsentratsiјom u:
- finansiјe
- Meђunarodni biznis
- Menadžment
- Marketing
- Maloletnik u poslovnoј administratsiјi
Da li si znao?
- Nashi chlanovi fakulteta imaјu iskustvo iz stvarnog sveta i predaјu sve chasove.
- Oblast Superior-Duluth nudi broјne prakse u shirokom spektru korporativnih, finansiјskih, industriјskih, transportnih i maloprodaјnih okruzhenja.
- Minor iz geografskih informatsionih sistema sa UV-Superior omoguћava studentima da proshire svoјe veshtine i unaprede izglede za kariјeru.
galerija
Nastavni plan i program
* Ovo јe primer nastavnog plana i programa koјi bi novi brutsosh imao da zavrshi diplomu za 4 godine.
1. semestar
- PIS 102: Uvod u akademsko pisanje - 3 kredita
- hhP 102: Zdravlje i dobrobit - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe - 3 kredita
2. semestar
- TsOMM 110: Uvod u komunikatsiјu - 3 kredita
- BUS 101: Uvod u posao - 3 kredita
- MATEMATIKA 151: Rachun za biznis, zhivot i drushtvene nauke - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe - 3 kredita
3. semestar
- ATsTsT 200: Finansiјsko rachunovodstvo - 3 kredita
- BUS 270: Poslovna statistika - 3 kredita
- ETsON 250: Printsipi makroekonomiјe - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe - 3 kredita
4. semestar
- ATsTsT 201: Menadžersko rachunovodstvo - 3 kredita
- BUS 211: Privredno pravo I - 3 kredita
- ETsON 251: Printsipi makroekonomiјe - 3 kredita
- VRIT 209: Uvod u profesionalno pisanje - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe - 3 kredita
5. semestar
- BUS 370: Printsipi marketinga - 3 kredita
- BUS 306: Nauka o menadžmentu - 3 kredita
- FIN 320: Printsipi finansiјa - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe / Izborni - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe / Izborni - 3 kredita
6. semestar
- BUS 380: Printsipi upravljanja - 3 kredita
- BUS 371: Ponashanje potroshacha - 3 kredita
- BUS 430: Meђunarodno poslovanje - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe / Izborni - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe / Izborni - 3 kredita
7. semestar
- BUS 482: Marketing istrazhivanje - 3 kredita
- ETsON 430: Meђunarodna ekonomiјa - 3 kredita
- Izborni marketing – 3 kredita
- Univerzitetske studiјe / Izborni - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe / Izborni - 3 kredita
8. semestar
- BUS 495: Strateshki menadžment (Tsapstone) - 3 kredita
- BUS 484: Marketing strategiјa i upravljanje brendom - 3 kredita
- Izborni marketing – 3 kredita
- Univerzitetske studiјe / Izborni - 3 kredita
- Univerzitetske studiјe / Izborni - 3 kredita
Ishod programa
Kroz glavni ili manji deo poslovne administratsiјe u UV-Superior, nauchiћete:
- Za efikasno upravljanje ljudima, resursima i proјektima.
- Kreiranje i implementatsiјa marketinshkih strategiјa.
- Istrazhite poslovne metode i kako da odluke zasnivate na svoјim nalazima.
- Da analizira, reflektuјe, sintetishe, zakljuchuјe, tumachi, protsenjuјe i dizaјnira.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Дипломирани спортски маркетинг и администрација
- Aberdeen, Сједињене Америчке Државе
Дипломирани маркетинг менаџмент
- Bethlehem, Сједињене Америчке Државе
Двострука диплома из пословне администрације и менаџмента + диплома из маркетинга
- Barcelona, Шпанија