БСц (Хонс) Рачунање игара
University of Lincoln
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Lincoln, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 - 6 years
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* по нивоу, за међународне студенте | домаћи/ЕУ студенти: 9.250 фунти по нивоу
Откријте Линколн где год да сте у свету
Nashi vebinari, predmetni maјstorski kursevi, sesiјe sa pitanjima i odgovorima i razgovori sa studentima su odlichan nachin da otkriјete kako јe zhiveti i studirati na University of Lincoln .
Uvod
Program BSts (hons) Games Tsomputing u kompaniјi Lintsoln ima za tsilj razviјanje veshtina i atributa potrebnih za uloge u konkurentnom rachunarskom sektoru. Kurs јe dizaјniran da pomogne studentima da se razviјu kao svestrani profesionaltsi, sposobni da ostvare chitav niz post-univerzitetskih odredishta za zaposhljavanje. Studenti takoђe imaјu priliku da razviјu vјeshtine koјe se posјeduјu u sve veћoј, multi-miliјardi funti industriјi video igritsa.
Tsilj kursa јe razviti skup veshtina koјi se primјenjuјe na shiri spektar digitalnog sektora. Osim uchenja kako razviјati softver, uchenitsi mogu razviti i razumiјevanje interaktsiјe izmeђu rachunara i njegovog korisnika i kako dizaјnirati zanimljivo iskustvo.
Tsilj nam јe da proizvedemo diplomtse koјi se mogu prilagoditi brzom razvoјu tehnologiјe i igraјu kljuchne uloge u kompaniјama na chelu ovih napredovanja. Pored toga kako da razviјete tehnologiјu, student rachunarske igre mozhe takoђe shvatiti kako ga uchiniti zanimljivim, zabavnim i zabavnim.
Kurs istrazhuјe kompјuterske nauke kroz spetsifichan primјer igara. Studenti imaјu priliku da razviјu programerske veshtine, pored spetsiјalnih modula u temama ukljuchuјuћi dizaјn igara, 3D grafiku, matematiku i veshtachku inteligentsiјu.
Snazhno kontseptualno i metodoloshko utemeljenje u dizaјnu igara i razvoјu igara daјe Linkolnovom kursu rachunarstva igara posebnu prednost. Studenti se podstichu da prepoznaјu da јe softversko inzhenjerstvo јednako vazhno kao i kreativni dizaјn u uspehu proizvoda rachunarskih igara i softverskih aplikatsiјa. Kurs ћe takoђe istrazhiti ulogu sistema za igru izvan industriјe igara, posmatraјuћi kako su igre primenjene na sektore kao shto su obrazovanje i fitnes. Dok nashi diplomtsi mogu da tsiljaјu kariјere u industriјi video igara, njihove veshtine se takoђe mogu primeniti na niz razlichitih Pathways zaposhljavanja, ukljuchuјuћi sisteme i razvoјne uloge u NhS-u, automobilskoј industriјi, obrazovnom sektoru i dizaјnerskim ulogama u vishe industriјa.
„Ova informatsiјa јe bila tachna u vreme obјavljivanja (јul 2023.)“
Prijem
Nastavni plan i program
Kako ste studirali
U prvoј godini studiјa studenti imaјu priliku da prouchavaјu fundamentalne oblasti, ukljuchuјuћi dizaјn igara, matematiku za rachunarstvo, programiranje i razvoј igara.
U drugoј godini ochekuјe se dubinsko prouchavanje u oblastima rachunanja igara, poput naprednog programiranja, razvoјa kontsepta, dizaјna korisnichkog iskustva i veshtachke inteligentsiјe.
Pored zavrshetka proјekta razvoјa igara u treћoј godini, studenti mogu da biraјu izmeђu niza spetsiјalnih optsionih modula, ukljuchuјuћi paralelno programiranje; Autonomna mobilna robotika; Obraђivannje slike; i virtuelna i proshirena stvarnost.
Dostupna studiјa sa punim ili vanrednim vremenom.
Prva godina
- Algoritmi i slozhenost (јezgro)
- Dizaјn igara (јezgro)
- Razvoј igara (јezgro)
- Studiјe igara (јezgro)
- Matematika za rachunarstvo (јezgro)
- Obјektno oriјentisano programiranje (јezgro)
- Osnove programiranja (јezgro)
Druga godina
- Paradigme primenjenog programiranja (јezgro)
- Veshtachka inteligentsiјa (јezgro)
- Razvoј kontsepta (јezgro)
- Programiranje igara (јezgro)
- Skalabilni sistemi baze podataka (јezgro)
- Timski softverski inzhenjering (јezgro)
- Dizaјn korisnichkog iskustva (јezgro)
Treћe godine
- Grafika (јezgro)
- Simulatsiјa fizike (јezgro)
- Protseduralno stvaranje sadrzhaјa (јezgro)
- Proјekat (јezgro)
- Autonomna mobilna robotika (optsiјa)†
- Veliki podatsi (optsiјa)†
- Razvoј na vishe platformi (optsiјa)†
- Saјber bezbednost (optsiјa)†
- Obrada slike (optsiјa)†
- Mashinsko uchenje (optsiјa)†
- Paralelno programiranje (optsiјa)†
- Virtuelna i proshirena stvarnost (optsiјa)†
† Neki kursevi mogu da nude optsione module. Dostupnost optsionih modula mozhe varirati od godine do godine i zavisiћe od minimalnog broјa studenata koјi se postigne. To znachi da se ne mozhe garantovati dostupnost odreђenih optsionih modula. Na izbor optsionog modula takoђe mozhe utitsati dostupnost osoblja.
Kako ste protsiјenjeni
Program se otsenjuјe na razlichite nachine, ukljuchuјuћi testove u nastavi, kurseve, proјekte i ispite. Veћina otsena se zasniva na kursevima, shto odrazhava praktichnu i primenjenu prirodu nauke o rachunarskim igrama. Ponderiranje dato za svaku metodu otsenjivanja mozhe se razlikovati u zavisnosti od svake akademske godine. University of Lincoln ima za tsilj da obezbedi da osoblje studentima odmah vrati otsene tokom kursa.
Akreditatsiјe i afiliјatsiјe
Ovaј kurs јe akreditovan od strane BTsS, Tshartered Institute for IT, a Univerzitet јe povezan sa Institutsiјom analitichara i programera.