Bachelor u oglašavanju
Universidad Europea
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Online Spain
Jezici
Engleski, Španski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 11.270 *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Španski: 11.270 EUR - Engleski: 9.950 EUR
Uvod
Diploma u oglašavanju je zvanični četvorogodišnji program koji je dizajniran da obučava profesionalce da smisle originalne i maštovite odgovore na brendove, profesionalce koji su u stanju da istraže i predlože strateške ciljeve koje oglašivači traže. Studenti na reklamnom programu imaće znanja i veštine da bi mogli da rade u različitim oblastima u oblasti oglašavanja, komercijalne i korporativne komunikacije.
Zašto studirati za diplomu u oglašavanju?
Najsavremeniji objekti
Da biste izvukli maksimum iz našeg inovativnog akademskog modela, na Universidad Europea raspolaganju vam je najnaprednije laboratorije i simulacione sobe, sve opremljene najinovativnijom tehnologijom.
- Laboratorija za fotografije i digitalne slike
- Radio
- Post-produkcijske kabine
- Proizvodna soba
- Photographi set
- Virtuelni set
- Kontrola proizvodnje i TV
- Digitalna zvučna/presnimavanje soba
- Univerzitetski smeštaj u Madridu
- CRAI Dulce Chacon Biblioteka
- Sportski centar
- Laboratorija za grafički dizajn: opremljena Mac i PC radnim stanicama, i svim potrebnim alatima potrebnim za kreiranje i štampanje reklamnih i grafičkih materijala, koristeći specijalizovani softver kao što su Freehand, QuartkXpress i Photoshop, kao i ploter za štampanje profesionalnih reklamnih poslova.
- Multimedijalna učionica: opremljena potrebnim programima za veb stranicu i interaktivni dizajn kao što su Adobe Dreamveaver, Adobe Flash i Adobe Premiere, kao i za razvoj akcija planiranja reklamnih medija.
- Filmska oprema: materijal je dostupan za filmske produkcije, kao što su pribor za osvetljenje, filmske kamere, HD video kamere, mikrofoni i profesionalna oprema za snimanje zvuka, kao i prostorije za uređivanje, presnimavanje i titlovanje.
- Novine: opremljene potrebnom tehnologijom za pisanje vesti, kao i za raspored i štampanje novina. Sve ove učionice imaju direktan pristup novinskoj agenciji.
- Univerzitetske novine (Europea Nevs): opremljene najnovijim tehnologijama za uređivanje, raspored i objavljivanje digitalnih novina.
Naučite oglašavanje na drugačiji način
Proučavajte različite predmete kao što su neuromarketing, neurokreativnost, portfolio, Big Data, novi poslovni modeli, dizajn, upotrebljivost; i odlučite da se specijalizujete za kreativnost ili strategiju.
Osvojite nacionalne i međunarodne nagrade
Učestvujte na takmičenjima i festivalima (Chupete, Sol, Smile, itd.) Sa svojim projektima kroz Pitching Minds, Universidad Europeaelitni tim za kreativnost.
Radite ruku pod ruku sa agencijama i medijima
Pionirski program dvostruke obuke u svetu španskih univerziteta. Pohađajte treninge koje pružaju profesionalci za oglašavanje sa Comunica+A, M& C Saatchi ili Atresmedia.
Obavezno stažiranje: 150 sati
Uradite stažiranje u prestižnim agencijama i komunikacionim grupama kao što su: McCann, VCCP, Saatchi& Saatchi ili Lola Mullenlove.
Nastavni plan i program
BA u oglashavanju јe diploma diplomiranih umetnosti koјa se fokusira na oglashavanje i marketing. Studenti stichu shiroko razumevanje oglashavanja, ukljuchuјuћi tehnike, printsipe i strategiјe koјe se koriste u kreiranju i shirenju reklamnih poruka na razlichitim mediјskim platformama.
Na Universidad Europea ћete prouchavati niz predmeta ukljuchuјuћi ponashanje potroshacha, upravljanje brendovima, istrazhivanje trzhishta, digitalni marketing, planiranje mediјa, kreativnu strategiјu i zakon i etiku oglashavanja.