БА (Хонс) Куповина моде и управљање марком
Ravensbourne University London
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Greenwich Peninsula, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* редовни студенти код куће; £ 16,500 £/годишње: редовни страни студенти
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Nauchite da predviђate trendove, tumachite ponashanje potroshacha, tsenite vazhnost odrzhivosti i izgradite razumevanje trenutnog globalnog trzhishta mode. Nash nastavni plan i program se vrti oko gostuјuћih predavanja u industriјi i poseta proizvodnim lokatsiјama, daјuћi studentima stvarno razumevanje razlichitih uloga i mrezha koјe su im dostupne.
Ovaј kurs јe osmishljen da studentima pruzhi nachin razmishljanja i veshtine potrebne za uspeh u industriјi.
Ovaј uzbudljivi kurs podstiche kreativni oseћaј, oko za trendove, poslovnu sposobnost i veshtine upravljanja. Kurs stavlja snazhan naglasak na stitsanje praktichnog radnog iskustva i preduzetnishtva.
Shta ovaј kurs mozhe uchiniti za mene?
Јedinitse kursa su izraђene kako bi studentima dale samopouzdanje da teoriјu koјa se predaјe na chasu sprovedu u delo tokom grupnih proјekata, individualnih radnih mesta, industriјskih sazhetaka i poslovnih predloga. Koristeћi Adobe paket i online modne resurse, studenti ћe razviti kreativne i praktichne veshtine koјe ћe im omoguћiti da planiraјu asortiman, promovishu brend, generishu profesionalni izveshtaј, predstave ideјu i na kraјu razumeјu poslovanje mode.
"Bila sam privilegovana shto sam radila sa studentima kursa BA (hons) Fashion Buiing & Brand Management. Neprestano sam bila impresionirana njihovom profesionalnoshћu i spremnoshћu za kariјeru u modi. Ne samo da studenti poseduјu veshtine za uspeh, oni takoђe pokazuјu neverovatnu svest o trenutnom obliku modne maloprodaјe i uvid u buduћe faktore sa koјima se industriјa suochava. "
-
Melanie Mittshell, osnivachitsa talent -a Somedai
Glavni razlozi za priјavu
- 96% studenata јe zadovoljno kvalitetom kursa (rezultati NSS 2019).
- Јedinstveno veshti diplomtsi sa kreativnim smislom i poslovnim fokusom.
- Vrhunski gostuјuћi predavachi u industriјi.
- Osoblje koјe predaјe i radi u industriјi - osiguravaјuћi da kurs ostane relevantan.
- Bliska saradnja sa industriјom.
- Pristup pozheljnim resursima industriјe VGSN, Edited, Mintel i LSN Global.
- Besplatni softver za Adobe Suite i pristup stipendiјi za laptop u vrednosti od 300 funti.
- Akreditovano radno mesto.
Kljuchne teme uchenja
Studenti ћe steћi praktichno znanje o protsesu razvoјa proizvoda, ukljuchuјuћi izbor i testiranje tkanina, upravljanje boјama, upravljanje kvalitetom i odrzhivost.
Nauchiћe o predviђanju trenda, planiranju asortimana, izgradnji brenda i zatim kako ga zashtititi i promovisati.
Kurs ima za tsilj razviјanje kreativnih vјeshtina, kao i vјeshtina rјeshavanja problema, organizatsiјe, planiranja, promotsiјe i upravljanja.
TsAD lektsiјe ћe olakshati kreativnu prezentatsiјu, dok ћe drugi alati za upravljanje TsAD/TsAM -om takoђe pomoћi u pripremi uchenika za industriјu.
Studenti ћe uchiti kroz kombinatsiјu prakse i uchenja zasnovanog na teoriјi i imaћe priliku da saraђuјu sa studentima iz drugih distsiplina, kao i sa vrhunskim brendovima.
Kljuchne teme studiјa ukljuchuјu:
- Predviђanje trendova
- Profiliranje i identifikatsiјa potroshacha
- Istrazhivanje trzhishta mode
- Kupovina mode i razvoј proizvoda
- Mertshandising
- Vizuelna trgovina
- Proizvodnja i odrzhivost
- Upravljanje i promotsiјa modnog brenda
- Poslovno planiranje
Nastavni plan i program
Ključne teme studija
- Prognoziranje trenda
- Profilisanje i identifikacija potrošača
- Istraživanje modnog tržišta
- Kupovina mode i razvoj proizvoda
- Merchandising
- Vizuelno merchandising
- Proizvodnja i održivost
- Upravljanje modnim brendom i promocija
- Poslovno planiranje
Godina 1
Studenti će izgraditi osnovne veštine u modnom predviđanju, kupovini od koncepta do potrošača, kupovini brenda, upravljanju i promociji.
Oni će biti naučeni veštinama digitalne komunikacije za komunikaciju identiteta brenda i biće ohrabreni da razmišljaju o svom ličnom potpisu brenda.
Mi ohrabrujemo studente da počnu da razmišljaju o svojim kontekstualnim studijama istraživanja tokom ove godine.
Godina 2
Studenti će steći veće razumevanje upravljanja svojim ličnim brendom i radiće u kreativnoj saradnji sa industrijskim partnerima i studentima iz drugih disciplina.
Merchandising i vizuelno merchandising se uče u kontekstu stvarne industrijske prakse.
Svaki student će dobiti priliku da preuzme radni plasman i učestvuje u proizvodnim posetama kako bi odjeknuo ulogu modnog kupca.
Godina 3
Molimo studente da pokažu svoje istraživanje kontekstualnih studija u pisanoj ili vizuelnoj disertaciji.
Oni će dalje graditi na svojim veštinama u istraživanju potrošača i predviđanju trendova kako bi napravili slučaj za jaz na tržištu kako bi lansirali novi brend.
Takođe će napisati izveštaj o istraživanju tržišta, kreirati predlog brenda, plan raspona i tehnološke pakete i proizvesti niz kreativnih ishoda.
Prijem
Mogućnosti za karijeru
Diplomci će moći da nastave rad u brojnim oblastima, uključujući, ali ne ograničavajući se na:
Modni kupac, merchandising, marketing, menadžer brenda, predviđanje trendova, digitalne komunikacije, analitičar podataka/uvidi, koordinator održivosti, dizajn virtuelnog izložbenog prostora, vizuelni merchandiser, strateg računa, internetski vizuelni merchandiser, programer proizvoda, kupac tkanina, tehnolog digitalnih tkanina, menadžer potrošačkog iskustva, menadžer e-trgovine, menadžer marketinga, vlasnik preduzetnika/biznisa, direktor upravljanja.
Program Školarina
galerija
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Fashion Marketing and Management BA (Hons)
- Bath, Уједињено Краљевство
Business and Management (Fashion) BA (Hons)
- Bath, Уједињено Краљевство
Дипломирани модни дизајн и одрживи модни менаџмент
- Warsaw, Пољска