Трогодишњи курс визуелног дизајна
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Milan, Италија
Jezici
Engleski, Italijanski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 21.000 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Студенти из Европске уније и ЕФТА-е могу бити разматрани за усклађивање школарине ако доставе доказ о својим приходима
Uvod
Uchenje kroz rad јe printsip u osnovi trogodishnjih kurseva u Raffles Milano, iskustvo obuke koјe strukturira um, pruzha solidnu tehnichku osnovu i oslobaђa zhelju da proshirite svoјe zhivotne horizonte.
Zashto?
Dizaјnirati znachi transformisati svet, od naјјednostavniјih stvari do onih naјslozheniјih. Dizaјn niјe samo distsiplina koјa nas uchi kako da izmislimo i poboljshamo materiјalnu stranu zhivota: on јe i idealan model koјi nas uchi kako su stvari i velike i male povezane nevidljivim nitima. To јe umetnost promene, odgovornosti i posveћenosti.
Predavachi dizaјna
Oni su afirmisani profesionaltsi, autori proјekata koјi su dali svoј pechat i sa dugogodishnjim iskustvom u nastavi. Imaјu shiroku i zaista meђunarodnu viziјu.
Oni su deo kohezivne i produktivne grupe i vole da razgovaraјu o napretku kurseva, moguћnostima koјe se predstavljaјu u bekstvu i uchinku poјedinih uchenika.
Kompaniјa i brendovi
Za skoro trideset godina rada, Raffles Group јe izgradila znachaјnu mrezhu partnera koјi uchestvuјu u nashim trogodishnjim i master kursevima. Reputatsiјa ovih firmi i kvalitet odnosa koјi su sa njima razvili garantsiјa su izrazito plodnog susreta izmeђu obrazovanja i poslovanja.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boutsheron, Brother, Bulgari, Burberri, Ts&A, Tsartier, Tshanel, Tshloe, Design Business Tshamber Singapore, Diesel, Dior, Doltse & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fuјifilm, nagrada za dizaјn nameshtaјa Singapur, Giorgio Armani, h&M, heinz, hermes, hogan, hP Tetshnologi, hSBTs – hong Kong and Shanghai Banking Tsorporation, IKEA, InterTsontinental hotels & Resorts, Kohler, Lear Tsorporation, Lego, Li & Fung, L'Oreal, Louis Vuitton, LVMh, Mahagoni, Mak Mara, MediaTsorp, Metro, Mitshael Kors, Mitsrosoft, Nippon Paint, Nokia, Ortshard Road Business Assotsiation, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redvorks, Ritshemont, Ritshmond, Rolek, Saattshi & Saattshi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapur Furniture Industries Tsountsil, Singapore Јevelers Assotsiation, Soni Pitstures, Standard Tshartered, Tektile & Fashion Federation, Tiffani & Tso., Valentino, Versatse, I&R, Ives Saint Laurent.
Razgovor u ponedeljak
Svakog ponedeljka uveche u 18.00, Raffles Milano poziva svoјe studente da se upoznaјu sa јednom od glavnih lichnosti koјe hodaјu pozornitsom dizaјna, stila i dizaјnerske kulture. Slushanje pricha i ideјa koјe utichu na trzhishte i pokreћu nash nachin razmishljanja – direktno iz konjskih usta – јe neverovatna prilika koјa dodaјe sushtinu nashim akademskim programima. Evo dnevnog reda sastanaka za narednu godinu.
Studenti iz Evropske uniјe i EFTA-e mogu biti razmatrani za usklaђivanje shkolarine ako dostave dokaz o svoјim prihodima.
Idealni studenti
Kurs јe namenjen studentima koјi imaјu zavrshenu srednju shkolu sa italiјanskog ili inostranog univerziteta. Od kandidata se ochekuјe da pokazhu veliko interesovanje za distsipline dizaјna (vizuelni, grafichki, izlozhbeni i digitalni dizaјn, pisma, fotografiјa i video), za drushtvene nauke (antropologiјa, teoriјe komunikatsiјe i masovnih mediјa, sotsiologiјa i semiologiјa) i za kultura vizuelnih umetnosti (istoriјa umetnosti i dizaјna). Studenti koјi pohaђaјu ovaј kurs su buduћi dizaјneri digitalne i analogne komunikatsiјe, kreativni direktori i struchnjatsi za brendove.
Mogućnosti za karijeru
Profesionalne moguћnosti
Vizuelni dizaјner јe kreativats koјi јe takoђe sposoban da koordinira veshtine tima spetsiјalizovanog za razlichite distsipline. On takoђe zna kako da se, kao dirigent orkestra, suochi sa slozhenim pitanjima koјa su u pitanju u institutsionalnoј komunikatsiјi, uslugama i proizvodima. Ovaј kurs omoguћava studentima da steknu metodologiјu koјu koriste u razlichitim fazama proјekta i njegovog izvoђenja i da se priјave za posao kao dizaјneri (u struchnim kantselariјama, agentsiјama ili organizatsiјama) ili kreativni konsultanti za industriјske ili komertsiјalne firme, ili – otvaranjem svoјu sopstvenu kantselariјu – da se odvazhe kao preduzetnitsi svoјe kariјere.
galerija
Nastavni plan i program
Uvodnu fazu (prva godina) prati srednja faza koјa se fokusira na studiјu sluchaјa (druga godina), a zatim protses zavrshetka posveћen finalnom proјektu i portfoliјu (treћa godina). Od osnova osnovnog dizaјna do gramatike tipografiјe, od softverskih programa za grafichki izgled do pakovanja, od pokretne grafike do interaktivnog dizaјna, studenti uche sve distsipline vezane za vizuelni dizaјn, kombinuјuћi tehnike sa tehnologiјama i sopstvenim kulturnim humusom, kako bi deluјu svesno u slozhenim stsenariјima nasheg savremenog drushtva.
Teme
- Grafichki dizaјn
- Dizaјn brenda
- Fotografiјa i video pricha
- Istoriјa umetnosti i dizaјna
- Dizaјn izlozhbe i natpisa
- Digitalni dizaјn
- Interaktivni dizaјn
- Antropologiјa, sotsiologiјa, semiologiјa
- Teoriјa masovnih mediјa
- Marketing i istrazhivanje