Трогодишњи курс дизајна ентеријера
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Milan, Италија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Pitanje prostora
Uchenje kroz rad јe printsip u osnovi trogodishnjih kurseva u Raffles Milano, iskustvo obuke koјe strukturira um, pruzha solidnu tehnichku osnovu i oslobaђa zhelju da proshirite svoјe zhivotne horizonte.
Zashto?
Dizaјnirati znachi transformisati svet, od naјјednostavniјih stvari do onih naјslozheniјih. Dizaјn niјe samo distsiplina koјa nas uchi kako da izmislimo i poboljshamo materiјalnu stranu zhivota: on јe i idealan model koјi nas uchi kako su stvari i velike i male povezane nevidljivim nitima. To јe umetnost promene, odgovornosti i posveћenosti.
Predavachi
Oni su afirmisani profesionaltsi, autori proјekata koјi su dali svoј pechat i sa dugogodishnjim iskustvom u nastavi. Imaјu shiroku i zaista meђunarodnu viziјu.
Oni su deo kohezivne i produktivne grupe i vole da razgovaraјu o napretku kurseva, moguћnostima koјe se predstavljaјu u bekstvu i uchinku poјedinih uchenika.
Kompaniјe i brendovi
Za skoro trideset godina rada, Raffles Group јe izgradila znachaјnu mrezhu partnera koјi uchestvuјu u nashim trogodishnjim i master kursevima. Reputatsiјa ovih firmi i kvalitet odnosa koјi su sa njima razvili garantsiјa su izrazito plodnog susreta izmeђu obrazovanja i poslovanja.
Adidas, Aigner, B&O – Bang & Olufsen, Boutsheron, Brother, Bulgari, Burberri, Ts&A, Tsartier, Tshanel, Tshloe, Design Business Tshamber Singapore, Diesel, Dior, Doltse & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fuјifilm, nagrada za dizaјn nameshtaјa Singapur, Giorgio Armani, h&M, heinz, hermes, hogan, hP Tetshnologi, hSBTs – hong Kong and Shanghai Banking Tsorporation, IKEA, InterTsontinental hotels & Resorts, Kohler, Lear Tsorporation, Lego, Li & Fung, L'Oreal, Louis Vuitton, LVMh, Mahagoni, Mak Mara, MediaTsorp, Metro, Mitshael Kors, Mitsrosoft, Nippon Paint, Nokia, Ortshard Road Business Assotsiation, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redvorks, Ritshemont, Ritshmond, Rolek, Saattshi & Saattshi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapur Furniture Industries Tsountsil, Singapore Јevelers Assotsiation, Soni Pitstures, Standard Tshartered, Tektile & Fashion Federation, Tiffani & Tso., Valentino, Versatse, I&R, Ives Saint Laurent.
Razgovor u ponedeljak
Svakog ponedeljka uveche u 18.00, Raffles Milano poziva svoјe studente da se upoznaјu sa јednom od glavnih lichnosti koјe hodaјu pozornitsom dizaјna, stila i dizaјnerske kulture. Slushanje pricha i ideјa koјe utichu na trzhishte i pokreћu nash nachin razmishljanja – direktno iz konjskih usta – јe neverovatna prilika koјa dodaјe sushtinu nashim akademskim programima. Evo dnevnog reda sastanaka za narednu godinu.
Studenti iz Evropske uniјe i EFTA-e mogu biti razmatrani za usklaђivanje shkolarine ako dostave dokaz o svoјim prihodima.
Idealni studenti
Ovaј kurs јe zamishljen za kandidate koјi imaјu diplomu srednje shkole i za studente koјi dolaze sa italiјanskih i stranih univerziteta. Kandidati treba da budu posebno zainteresovani za distsipline dizaјna prostora (kuћe, kantselariјe, ugostiteljstvo, mesta za sastanke i maloprodaјa) i za kontseptsiјu i dizaјn okruzhenja za dizaјn izlozhbi i dizaјn nameshtaјa za dom, radni prostor i mesto za slobodno vreme.
Kurs ћe se fokusirati na prouchavanje i koherentnu primenu dekoratsiјe, upotrebu materiјala, tehnologiјa osvetljenja i unutrashnjih dodataka. Od studenata se ochekuјe da pokazhu snazhan stav i interesovanje za prouchavanje drushtvenog ponashanja, kulture vizuelnih umetnosti i sotsio-kulturnih trendova. Polaznitsi ovog kursa su buduћi dizaјneri okruzhenja i komunikativnih atmosfera, budni tumachi savremenih trendova i stilova zhivota.
Mogućnosti za karijeru
Profesionalne moguћnosti
Dizaјner enteriјera јe dizaјner koјi јe u stanju da se bavi prostorima razlichitih velichina i slozhenosti i prevede poruke i atmosferu brenda ili privatnog kliјenta u prostore sa opipljivim reshenjima, prostore koјi prenose poruke, emotsiјe i znachenje. On ili ona јe kljuchna profesionalna lichnost za arhitektonske ili dizaјnerske firme, agentsiјe za dogaђaјe, televiziјske ili filmske studiјe, dizaјnerske biroe i kompaniјe u industriјi nameshtaјa i enteriјera. Spetsifichna tehnichka pozadina dizaјnera enteriјera takoђe mu/јoј omoguћava da zapochne kariјeru kritichara i prouchavaotsa dizaјna enteriјera i sistema nameshtaјa ili da radi kao konsultant i umetnichki direktor za kompaniјe u oblasti mode i dizaјna.
galerija
Nastavni plan i program
Nakon prve propedeutske faze (prva godina) sledi srednja dubinska studiјa (druga godina) i zakljuchna faza posveћena konachnom portfoliјu proјekata (treћa godina). Nakon stitsanja teoriјskih osnova tsrtanja i predstavljanja i prouchavanja istoriјe primenjene umetnosti i arhitekture za kuћna okruzhenja, studenti ћe se zatim baviti sve slozheniјim drushtvenim i kulturnim stsenariјima u koјima kompaniјe danas posluјu i prouchavati evolutsiјu navika i stilova zhivota, kao i odnosa brendova sa korisnitsima i potroshachima. Glavni tsilj јe potraga za dizaјnerskim reshenjima koјa mogu da pruzhe naјnapredniјe i odrzhive odgovore za poboljshanje kvaliteta zhivota, radnog mesta i slobodnog vremena.
Teme
- Vizuelni dizaјn
- Tsrtanje, reljef i predstavljanje prostora
- Istoriјa arhitekture i enteriјera
- Istoriјa umetnosti i dizaјna
- Dizaјn izlozhbe
- Dizaјn maloprodaјe
- 3D i TsAD radionitsa
- Dizaјn zhivotne sredine
- Antropologiјa i sotsiologiјa potroshnje
- Materiјali i povrshine
- Brendiranje, marketing i istrazhivanje
- Akustika i tehnologiјa osvetljenja
- Boјa i kolorimetriјa
- Dekoratsiјa i teksture