
BSc in
Bachelor of Science in Digital Business
Neapolis University Pafos

Ključne informacije
Lokacija kampusa
Paphos, Кипар
Jezici
Engleski,
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Sep 2023
Uvod
Potreba za stvaranjem dipl u digitalnom biznisu zasniva se na činjenici da su u većini poslovnih sektora, kao što su banke, maloprodaja, hoteli, muzika i rezervacije, proizvodi, usluge i marketing postali sve digitalni. Ova digitalna revolucija transformisala je samu prirodu ovih industrija i način na koji se preduzeća takmiče i oglašavaju, ali i način na koji cene svoje proizvode. Budući rukovodioci i menadžeri treba da razumeju i ekonomiju, poslovne prakse i osnovne elemente osnovne tehnologije.
BSc u digitalnom biznisu ima za cilj da obezbedi prolaz za studente koji imaju „globalno preduzetnički način razmišljanja“ za međunarodne karijere u digitalizovanim preduzećima KSNUMKS st veka. Ovaj jedinstveni program biće jedan od retkih u svetu u kojem će se studenti fokusirati na učenje kako upravljati digitalnim sistemima i kako koristiti ove sisteme za donošenje odluka zasnovanih na podacima, za vođenje složenih i raznovrsnih timova u digitalnim projektima i na kraju, kako regrutovati nove talente. Preciznije, Bachelor in Digital Business ima za cilj da:
- Obezbediti teorijska i praktična znanja u pravcu omogućavanja studentima da upravljaju digitalnim preduzećima i rade u savremenom digitalnom okruženju.
- Upoznati studente sa važnošću digitalnog marketinga za digitalna preduzeća i omogućiti im da koriste alate za digitalni marketing za izgradnju marketinške strategije.
- Razviti znanje u korišćenju novih tehnologija, softvera, veb aplikacija i digitalnih komunikacionih mreža.
- Obezbediti razumevanje digitalne transformacije poslovanja i načina na koji savremeni politički, ekonomski i socijalni kontekst daje digitalnim preduzećima.
- Obezbedi znanje u istraživačkim metodama i tehnikama korisnim za razvoj istraživačkih projekata i nezavisne studije.
- Predstaviti i objasniti principe poslovnog upravljanja, globalnog preduzetništva, finansija i računovodstva, opremanje studenata veštinama za rad u digitalnom poslovanju ili kreiranje i vođenje sopstvenog digitalnog biznisa.
- Objasnite rizike povezane sa sajbernetičkom sigurnošću i pružite znanje o tome kako mogu da rade na siguran i siguran način.
- Razvijte profesionalne veštine i etičko ponašanje učenika, omogućavajući im da efikasno rade u grupama, poštujući različitost, jasno komunicirajući sa drugima, razvijajući samoupravljanje i pružajući rešenja za probleme iz stvarnog života.
Metode podučavanja, učenja i procene
Metodologija predavanja Bachelor podrazumeva kombinaciju predavanja, tutorijala, seminara, ispita, projekata, prezentacija, zadataka, aplikacija za studije slučaja i nezavisnih istraživanja. Pored toga, dizajniran je da pruži akademsko iskustvo koje nadilazi iskustvo tradicionalne učionice, u kojoj je protok informacija prvenstveno od instruktora do učenika. Namera Bachelor in Digital Business je da svaki učesnik doprinese obrazovanju čitavog razreda iako aktivno učešće u postupku učenja. Diplomirani u digitalnom biznisu sledi strategiju usmerenu na studenta zasnovanu na mešavini različitih tehnika aktivnog učenja sa ciljem da se ugrade stvarni scenariji i teorijska znanja u jezgro aktivnosti Bachelor u cilju opremanja studenata potrebnim profesionalnim veštinama i ažurnim znanjem iz oblasti digitalnog poslovanja. Iz tog razloga, formativne procene (nisu ocenjene) i simulacione igre su uključene i mapirane u svaki nastavni plan i program. Pored toga, BSc u digitalnom preduzetništvu je uključen u inicijativu NUP pod nazivom Neapolis Ekperiential Studiing Tasks-Nest, koja ima za cilj da se samativni zadaci izgrade u saradnji sa našom spoljnom mrežom preduzeća i organizacija. Štaviše, iskustvo učenja se unapređuje radeći na simulacionim igrama kako bi se razumele stvarne potrebe digitalnih preduzeća.
30% ili 40% završne ocene učenika u svakom kursu odgovara njihovom učinku u srednjoročnoj proceni i drugim interaktivnim ocenjenim aktivnostima, dok 60% ili 70% - odnosno srednjoročnoj proceni - odgovara njihovom učinku na završnim ispitima. Da bi se obezbedila prolazna ocena na kursu, učenici moraju da obezbede prolaznu ocenu (tj. 50% ili više) u svim komponentama procene.
Prijem
Nastavni plan i program
Metode podučavanja, učenja i procene
Metodologija predavanja Bachelor podrazumeva kombinaciju predavanja, tutorijala, seminara, ispita, projekata, prezentacija, zadataka, aplikacija za studije slučaja i nezavisnih istraživanja. Pored toga, dizajniran je da pruži akademsko iskustvo koje nadilazi iskustvo tradicionalne učionice, u kojoj je protok informacija prvenstveno od instruktora do učenika. Namera Bachelor in Digital Business je da svaki učesnik doprinese obrazovanju čitave klase kroz aktivno učešće u postupku učenja. Diplomirani u digitalnom biznisu sledi strategiju usredsređenu na studentima zasnovanu na mešavini različitih tehnika aktivnog učenja sa ciljem da se ugrade stvarni scenariji i teorijska znanja u jezgro aktivnosti Bachelor u cilju opremanja studenata potrebnim profesionalnim veštinama i ažurnim znanjem iz oblasti digitalnog poslovanja. Iz tog razloga, formativne procene (nisu ocenjene) i simulacione igre su uključene i mapirane u svaki nastavni plan i program. Pored toga, BSc u digitalnom preduzetništvu je uključen u inicijativu NUP pod nazivom Neapolis Ekperiential Studiing Tasks-Nest, koja ima za cilj da se samativni zadaci izgrade u saradnji sa našom spoljnom mrežom preduzeća i organizacija. Štaviše, iskustvo učenja se unapređuje radeći na simulacionim igrama kako bi se razumele stvarne potrebe digitalnih preduzeća.
30% ili 40% završne ocene učenika u svakom kursu odgovara njihovom učinku u srednjoročnoj proceni i drugim interaktivnim ocenjenim aktivnostima, dok 60% ili 70% - odnosno srednjoročnoj proceni - odgovara njihovom učinku na završnim ispitima. Da bi se obezbedila prolazna ocena na kursu, učenici moraju da obezbede prolaznu ocenu (tj. 50% ili više) u svim komponentama procene.
Godina 1 Semestar 1
- ECON101 Principi mikroekonomije
- BUSN100 Uvod u poslovanje
- MATH103 Uvod u matematiku
- CS111 Uvod u računarske nauke
- CS112 Principi programiranja I
Godina 1 Semestar 2
- CS124 Informacioni sistemi za upravljanje
- BUSN203 Poslovne Finansije
- STAT103 Statistika I
- BUSN104 Principi marketinga
- ECON102 Principi makroekonomije
Godina 2 Semestar 1
- DBA201 Digitalni biznis
- DBA202 Digitalna ekonomija
- BUSN207 Marketing Management
- BUSN301 Upravljanje ljudskim resursima
- CS233 Linearna algebra
Godina 2 Semestar 2
- ACCN203 Finansijska analiza i procena poslovanja
- BUSN103 Poslovni zakon
- CS232 Komunikacione mreže
- BUSN303 Upravljanje malim preduzećima
- BUSN412 Metode istraživanja
Godina 3 Semestar 1
- BUSN302 Ponašanje potrošača
- DBA304 Digitalno liderstvo
- DBA301 Disruptive Technologies
- DBA306 Upravljanje društvenim medijima
- ACCN401 Korporativno upravljanje Poslovna etika &
- DBA205 Tehnologija trgovanja
Godina 3 Semestar 2
- DBA303 Digitalni marketing
- DBA305 Preduzetništvo Digitalizacija
- DBA302 Globalno preduzeće: Kultura, menadžment i digitalizacija
- CS363 Principi kibernetičke sigurnosti
- CSE05 Nauka o podacima i veliki podaci
- CSE03 Distributed Ledger Technologies
- CS352 Softver Projektni menadžment
Godina 4 Semestar 1
- DBA404 E-trgovina
- BUSN401 Poslovna strategija
- DBA403 Marketing društvenih medija
- BUSN408 Poslovno donošenje odluka
- DBA401 Finansije preduzetništva
- BUSN411 Postavljanje
Godina 4 Semestar 2
- BUSN405 Upravljanje projektima
- CS364 Veb Application Technologies
- DBA406 Upravljanje digitalnim inovacijama
- DISDB600 Disertacija
Ishod programa
Po završetku diplomiranja digitalnog biznisa, očekuje se da će studenti moći da:
- PLO1: Steći teorijska i praktična znanja iz oblasti digitalnog poslovanja i razumeti savremene trendove digitalne poslovne transformacije.
- PLO2: Postizanje kompetencija u analizi digitalne poslovne strategije, liderstva i finansiranja, i razumevanje savremenog političkog, ekonomskog i društvenog konteksta digitalnog poslovnog okruženja.
- PLO3: Razumeti i implementirati ključne koncepte povezane sa digitalnim marketingom, uključujući ponašanje potrošača, marketing e-trgovine i marketing društvenih medija.
- PLO4: Analizirajte, dizajnirajte i upravljajte sistemima koje koriste digitalna preduzeća; računari, baze podataka, veliki podaci i komunikacione mreže.
- PLO5: Steknite znanje u primeni IKT metoda i alata i implementirajte, kontrolišite i održavajte računarske programe koje koriste digitalna preduzeća.
- PLO6: Razviti znanje u istraživačkim metodama i preduzeti istraživačke projekte u relevantnim temama i pitanjima.
- PLO7: Razumeti i koristiti digitalnu tehnologiju i arhitekturu u upravljanju digitalnim biznisom i prepoznaju važnost remetilačkih tehnologija, veb aplikacija i upravljanja softverom, uključujući digitalna poslovna pitanja kibernetičke sigurnosti.
- PLO8: Razvijte komunikacijske veštine usmeno i pismeno, kako biste efikasno komunicirali sa klijentima i dobavljačima i komunicirali sa zahtevima, specifikacijama i dizajnom proizvoda ili usluga.
- PLO9: Efikasno sarađujte u različitim grupama i radite kao član tima u rešavanju problema u stvarnom životu.
- PLO10: Razumeti značajnu ulogu profesionalnog i etičkog ponašanja u poslovnom svetu i digitalnim preduzećima.