Bachelor of Science u globalnom preduzetništvu (BSGE)
Millennia Atlantic University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Doral, Сједињене Америчке Државе
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
USD 56.760 *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Sep 2024
* ukupna procena školarine
Uvod
The Bachelor of Science Stepen sa glavnim u globalnom preduzetništvu je 120 semestar sati u trajanju. Program se sastoji od tri komponente. Prvi se sastoji od 36 semestralnih kreditnih sati opšteg obrazovanja. Svi kursevi su obavezni. Kurs u opštem obrazovanju je dizajniran da bude široko zasnovan i sastoji se od kurseva u oblastima kao što su društvene nauke, matematika, komunikacije, i humanističke nauke.
Druga komponenta sastoji se od 54 semestra kreditnih sati i pruža preduzetničko jezgro svim studentima upisanim u diplomski program koji se odnosi na preduzetništvo. Ova komponenta daje snažan naglasak na poslovnom razvoju, upravljanju, poslovnom pravu, marketingu, razvoju proizvoda i računovodstvu, između ostalih preduzetničkih oblasti proučavanja. U ovoj komponenti programa nema dostupnih izbornih predmeta.
Treća komponenta se odnosi na usko definisanu oblast globalnog preduzetništva. Ova komponenta se sastoji od 30 semestralnih kreditnih sati i uključuje, između ostalih oblasti fokusa, kurseve u finansiranju i prikupljanju sredstava, globalnu trgovinu i poslovnu strategiju, uvoz i izvoz, međunarodno poslovanje, globalno poreklo, liderstvo, marketing i organizaciono ponašanje. Takođe uključuje osnovni i završni kurs poslovnog koncepta (Global Business Concept Development II) koji okuplja mnoge osnovne elemente preduzetničkog kursa za studenta i rezultira razvojem konačnog globalnog koncepta poslovnog koncepta. Svi kursevi su obavezni.
Ishod programa
Tsilj Batshelor of Stsientse in Global Entrepreneurship јe da pripremi studente za kreiranje, pokretanje, rad ili upravljanje meђunarodnim ili uvoznim/izvoznim poslom. Da bi se postigao ovaј tsilj, obuka programa kombinuјe teoriјu sa kursevima koјi stavljaјu aktsenat na to kako pretvoriti znanje u dostizhne poslovne rezultate koristeћi praktichne proјekte i planove koјe studenti mogu direktno primeniti na poslovne aktivnosti. Uchenitsi ћe steћi znanja u vezi sa globalnom trgovinom, protsesima uvoza i izvoza, ulaskom na strano trzhishte, analizom trzhishta u nastaјanju, meђunarodnim poslovnim operatsiјama, poveћanjem prodaјe i vuche, globalnim izvorima, finansiranjem i јosh mnogo toga. Pored toga, oni ћe nauchiti da primenjuјu kritichko razmishljanje i meke veshtine na poslovnu analizu i donoshenje odluka, protsenjuјu i iskoriste poslovne moguћnosti i efikasno komunitsiraјu poslovne kontsepte usmeno i pismeno.
Nastavni plan i program
Opshte obrazovanje (36 sati)
- AML 100* - Americhka knjizhevnost (3 kreditna sata)
- TsIS 102 – Rachunarski kontsepti (3 kreditna sata)
- TsOM 100 – Printsipi komunikatsiјe (3 kreditna sata)
- ETsN 131 - Makroekonomiјa (3 kreditna sata)
- ETsN 132 - Mikroekonomiјa (3 kreditna sata)
- ENG 101 - engleski sastav I (3 kreditna sata)
- ENG 102 - English Tsomposition II (3 kreditna sata)
- MAT 101 - Fakultet matematike I (3 kreditna sata)
- MAT 102 - Fakultet matematike II (3 kreditna chasa). Nastavak MAT 101, shto јe preduslov; Aktsenat јe stavljen na napredniјe teme ukljuchuјuћi linearne јednachine, statistiku i verovatnoћu, diferentsiјalne јednachine i teoriјu dokaza (Preduslov: MAT 101).
- POL 210 – Politichke nauke (3 kreditna sata)
- PSI 131 - Opshta psihologiјa (3 kreditna sata)
- SOTs 101 - Sotsiologiјa (3 kreditna sata)
* Izborni predmeti humanistichkih nauka; Studenti moraјu da popune ili AML 100 ili hIS 201
Osnovna komponenta preduzetnishtva (54 sata)
- ATsTs 210 – Rachunovodstvo I (3 kreditna sata)
- ATsTs 220 - Rachunovodstvo II (3 kreditna sata)
- BUL 201 – Poslovno pravo I (3 kreditna sata)
- BUS 101 – Uvod u poslovanje (3 kreditna sata)
- MGT 103 – Etika i drushtvena odgovornost (3 kreditna sata)
- MGT 203 – Ljudski odnosi u poslovanju (3 kreditna sata)
- MGT 230 – Upravljanje malim preduzeћima (3 kreditna sata)
- MGT 305 – meђunarodno poslovanje (3 kreditna sata)
- MGT 340 – Upravljanje lichnim finansiјama (3 kreditna sata)
- MKG 101 - Printsipi marketinga (3 kreditna sata)
- MKG 106 - Oglashavanje (3 kreditna sata)
- ORL 200 - Uvod u preduzetnishtvo (3 kreditna sata)
- MKG 306 – Marketing i digitalno mediјsko planiranje (3 kreditna sata)
- BUL 203 – Pravna razmatranja za preduzetnike (3 kreditna sata)
- ENT 300 - Preduzetnichki nachin razmishljanja i strategiјe liderstva (3 kreditna sata)
- ENT 305 - Istrazhivanje trzhishta proizvoda i analiza zhivotne sredine (3 kreditna sata)
- ORL 306 – Razvoј proizvoda (3 kreditna sata)
- ORL 344 - Razvoј globalnog poslovnog kontsepta I (3 kreditna sata)
Glavna komponenta za globalno preduzetnishtvo (30 sati)
- FIN 434 – Finansiranje i prikupljanje sredstava (3 kreditna sata)
- BUS 440 – Globalna trgovinska i poslovna strategiјa (3 kreditna sata)
- BUS 442 – Uvoz i izvoz (3 kreditna sata)
- BUS 443 – Ulazak na inostrano trzhishte i trzhishta u razvoјu (3 kreditna sata)
- BUS 445 - Meђunarodne operatsiјe, logistika i upravljanje lantsem snabdevanja (3 kreditna sata)
- ENT 404 – Globalni izvor (3 kreditna sata)
- ENT 412 – Upravljanje profitabilnosti i uchinkom (3 kreditna sata)
- ENT 416 - Preduzetnichka e-trgovina i e-tail (3 kreditna sata)
- ORL 420 - Pokretanje prodaјe i poveћanje privlachnosti (3 kreditna sata)
- ENT 499 - Tsapstone i zavrshni poslovni predlog (Globalni poslovni kontsept II) (3 kreditna sata)
Ukupan broј sati potrebnih za maturu - 120 sati
Mogućnosti za karijeru
Uspeshan zavrshetak programa priprema diplomtse za samozaposhljavanje kao preduzetnitsi ili vlasnitsi malih preduzeћa (posebno sa globalnim ili uvozno/izvoznim fokusom), i zaposhljavanje na pozitsiјama kao shto su generalni i operativni menadžeri, menadžeri proјekata, menadžeri proizvodnje, marketing menadžeri, inovatsiјe sluzhbenitsi, menadžeri nabavke, menadžeri uvoza/izvoza, menadžeri lantsa snabdevanja, analitichari menadžmenta, poslovni menadžeri, logistichki analitichari, menadžeri distributsiјe, agenti za nabavku, analitichari istrazhivanja trzhishta i globalni predstavnitsi/direktori prodaјe.