Program za diplomu iz marketinga
Menlo College
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Atherton, Сједињене Америчке Државе
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Aug 2024
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Marketinški stručnjaci uglavnom pomažu organizaciji da se fokusira na „4 Ps“ — proizvod, cenu, mesto i promociju. Oni pomažu da se identifikuju i dizajniraju potrebni proizvodi i usluge, odrede odgovarajuće strategije određivanja cena, shvate kako da se isporuče te proizvodi ili usluge kroz odgovarajuće kanale distribucije i kako da se klijenti upoznaju i zainteresuju za te proizvode i usluge. Mogućnosti za karijeru uključuju prodaju, razvoj proizvoda, upravljanje proizvodima, oglašavanje i marketinško istraživanje, između ostalog. Pojedinci sa jakim marketinškim iskustvom su dobro opremljeni da postanu preduzetnici i razviju sopstveni biznis.
Studenti marketinga završavaju osnovni nastavni plan i program iz biznisa (39 jedinica) koji pohađaju svi studenti biznisa. Osnovni nastavni plan i program osigurava da svi poslovni smerovi imaju solidno razumevanje celokupnog poslovnog preduzeća. Smer marketinga se zatim sastoji od viših kurseva iz marketinške strategije, istraživanja tržišta, ponašanja potrošača, internet marketinga, plus izbornih predmeta do ukupno 30 jedinica. Praksa je neophodna za sve smerove marketinga. Diploma se može završiti za četiri godine studija.
Na smeru Marketing:
- Studenti će biti u stanju da sprovedu primarno i sekundarno istraživanje kako bi identifikovali potencijalna tržišta, potrebe/želje potrošača i odgovarajuću segmentaciju tržišta kao rezultat uzimanja MKT 335 – Marketing istraživanja i završetka istraživačkog projekta u njemu.
- Studenti će biti u stanju da opišu potrošače za dati skup proizvoda ili usluga i razumeju zašto se potrošači ponašaju na način na koji se ponašaju u pogledu svojih odluka o kupovini kao rezultat uzimanja MKT 436 – Ponašanje potrošača.
- Studenti će razumeti strategije digitalnog marketinga dostupne na Internetu u kontekstu tradicionalnih elemenata proizvoda, cene, mesta i promocije. Studenti će moći da naprave digitalni marketinški plan za proizvod ili uslugu kao rezultat polaganja MKT 437 – Internet marketing.
- Studenti će biti osposobljeni da analiziraju složen problem zasnovan na tržištu, identifikuju potencijalna rešenja, preporuče strategiju i odbrani je kao rezultat pripreme studija slučaja u MKT 409 – Strateški marketing.
Profesori
Fabian Eggers
Lan Jiang
galerija
English Language Requirements
Potvrdite svoje znanje engleskog jezika Duolingo engleskim testom! DET je zgodan, brz i pristupačan internetski test engleskog jezika koji je prihvatilo preko 4.000 univerziteta (poput ovog) širom sveta.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Дипломирани спортски маркетинг и администрација
- Aberdeen, Сједињене Америчке Државе
Дипломирани маркетинг менаџмент
- Bethlehem, Сједињене Америчке Државе
Двострука диплома из пословне администрације и менаџмента + диплома из маркетинга
- Barcelona, Шпанија