Дипломирао односе с јавношћу и оглашавање
Istanbul Medipol University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Istanbul, Турска
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
USD 4.320 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
18 Sep 2024
Uvod
Kompaniјe proizvode proizvode i usluge kako bi zadovoljile potrebe i zahteve tsiljnog trzhishta. Da bi uspele, kompaniјe i brendovi moraјu stvoriti svest na tsiljnom trzhishtu i imati pozitivan imidž. Ovo zahteva ogroman napor u globalno konkurentnom okruzhenju.
U ovom okruzhenju, u tsilju promotsiјe svoјih komertsiјalnih aktivnosti, kompaniјe koriste marketinshke komunikatsiјe, chiјi su naјpopularniјi alati „Odnosi s јavnoshћu“ i „Oglashavanje“. Tako su „Odnosi s јavnoshћu i oglashavanje“ postali vazhna podruchјa u oblasti marketinga.
'Odnosi s јavnoshћu' se bave temama kao shto su upravljanje dogaђaјima, integrisane marketinshke komunikatsiјe, lobiranje, sponzorstvo, komunikatsiјe sa brendovima, upravljanje krizama, upravljanje reputatsiјom, korporativne komunikatsiјe i drushtvena odgovornost. „Oglashavanje“, s druge strane, pokriva teme kao shto su tsopivriting, televiziјsko oglashavanje, oglashavanje, mediјsko planiranje, digitalno oglashavanje, reklamna fotografiјa i kreativno oglashavanje.
Odeljenje za odnose s јavnoshћu i oglashavanje Istanbul Medipol University ima za tsilj da svoјe studente diplomira sa potrebnim veshtinama, kao i sa shirokim razumevanjem „odnosa s јavnoshћu“ i „oglashavanja“.
Nastavni plan i program
- Akademski engleski I
- Akademski engleski II
- Reklama Autorska prava
- Dizajn oglašavanja
- Reklamni jezik i Dis
- Reklamni modeli i strategije
- Reklamna radionica
- Studije slučaja u marketinškoj komunikaciji
- Cinema Art
- Komercijalna izgradnja i upravljanje
- Zakon o komunikaciji
- Veštine Komunikacije I Tehnike Prezentacije
- Teorije komunikacije
- Ponašanje potrošača
- Korporativni identitet
- Kreativno oglašavanje
- Menadžment korisničkog iskustva
- Upravljanje odnosima sa kupcima
- Dikcija
- Digitalno oglašavanje
- Upravljanje digitalnim sadržajem
- Uređivanje
- Uređivanje aplikacija I
- Uređivanje aplikacija II
- Preduzetništvo
- Osnove zakona
- Grafička animacija
- Zdravstvena komunikacija
- Marketing zdravstvenog turizma
- Upravljanje ljudskim resursima
- Interkulturalne komunikacije
- Uvod u oglašavanje
- Uvod u poslovnu administraciju
- Uvod u komunikacionu nauku
- Uvod u političke nauke
- Uvod u odnose s javnošću
- Uvod u sociologiju
- Novinarska radionica
- Marketing Principi
- Mediji i politika
- Medijsko planiranje
- Modeli I Strategije Odnosi sa Javnošću
- Stratigije ubeđivanja
- Fotografija i vizuelna komunikacija
- Politička komunikacija
- Pr i reklamne fotografije
- Pr i reklamne prakse u novim medijima
- Profesionalna praksa
- Javna diplomatija i lobiranje
- Projekat odnosa s javnošću i oglašavanja
- Autorska prava za odnose s javnošću
- Radionica za odnose s javnošću
- Upravljanje reputacijom
- Metode istraživanja
- Tehnike pisanja scenarija
- Semiotika
- Društveni mediji i digitalne kampanje
- Strateški odnosi s javnošću
- Tipografija i dizajn
Ishod programa
Cilj
Ovaj program ima za cilj postdiplomske studente koji će imati kompetenciju za rad u odnosima s javnošću i sektorima oglašavanja. Diplomci će koristiti efikasne komunikacije u radnom okruženju, pratiti nove trendove, dobro poznavati nove komunikacione tehnologije i imati etičku odgovornost.
Mogućnosti za karijeru
Diplomci će imati priliku da rade u širokom poslovnom okruženju, kako u privatnom tako i u javnom sektoru. Diplomirani studenti mogu da rade u nacionalnim/međunarodnim reklamnim agencijama, kompanijama za odnose sa javnošću, kompanijama za digitalnu komunikaciju, medijskim organizacijama, kompanijama za upravljanje događajima, medijskim planovima i kompanijama za kupovinu, neprofitnim organizacijama, političkim strankama. Takođe mogu da rade kao stručnjak za stratešku komunikaciju, stručnjak za korporativnu komunikaciju ili stručnjak za odnose sa javnošću u nacionalnim i međunarodnim kompanijama. Diplomci bi takođe imali priliku da krenu od nule i izgrade sopstvenu agenciju. Pored toga, oni mogu nastaviti sa magistarskim i doktoratskim diplomom i biti akademik ili imati obrazovanje pedagoške formacije i predavati u srednjim školama.