Диплома из маркетинг менаџмента
IPAM
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Lisbon, Португалија
Jezici
Portugalski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
6 semestra
Tempo
Redovne studije
Školarina
Zatražite informacije
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Ovaј stepen ima za tsilj da razviјe sushtinske veshtine za ulogu u marketingu.
Tokom kursa, studenti provode proјekte u partnerstvu sa kompaniјama, odgovaraјu na stvarne izazove u poslovanju, uchestvuјu u natsionalnim i meђunarodnim marketinshkim takmichenjima IPAM a, pohaђaјu predavanja koјa poduchavaјu kompaniјe i poseћuјu neke organizatsiјe da bi saznali profesionalnu stvarnost menadžera Marketinga.
Studenti takoђe imaјu priliku da se pripreme za tsertifikate za digitalni marketing: hubspot, Google, Fatsebook, Instagram, Linkedin, shto im omoguћava da danas apsorbuјu tako marketinshko podruchјe.
Kompaniјe
85% nastavnih јedinitsa zasnovano јe na reshavanju stvarnih sluchaјeva domaћih ili meђunarodnih kompaniјa. To јe јedinstvena prilika za sprovoђenje u stvarnom kontekstu teoriјskih osnova stechenih u uchionitsi.
U poslednjim izdanjima studiјa studenti su imali priliku da rade sa renomiranim brendovima kao shto su: AKI, Artsadia - Tsasa de Tshotsolate Porto, Tshitstso, Kidzania, Fidelidade, Aga Khan Foundation, Tsasa Ronald MtsDonald Foundation, Google, h3, IKEA Matosinhos, Leroi Merlin, MtsDonald's, Otseanario, Rotsk in Rio, SONAE, Staples, Starbutsks, TVI, izmeђu ostalih.
Meђunarodno iskustvo
IPAM protokole o saradnji sa vishe od 50 meђunarodnih obrazovnih institutsiјa, koјi omoguћavaјu studentima da preduzmu period meђunarodne mobilnosti, unutar ili izvan evropskog kontinenta.
Prijem
Nastavni plan i program
Konsultuјte strukturu nastavnog plana - Diploma marketing menadžment - Lisabon i diploma marketing menadžment - Porto
1. Semestar
- Osnove marketinga
- Istrazhne i istrazhivachke metode
- Poslovni јezik i prezentatsiјa
- Kultura, ideologiјa i trzhishte
- Osnove menadžmenta
2. Semestar
- Marketing
- Tsompani Etsonomitss
- Ponashanje potroshacha
- Deskriptivna statistika
- Laboratoriјa za marketing i potroshache A
3. Semestar
- Upravljanje komunikatsiјama
- Studiјe trzhishta
- Menadžment proizvoda
- Ekonomiјa i meђunarodno poslovanje
- Metode prognoze
4. Semestar
- Organizatsiono ponashanje
- publitsitet
- Upravljanje tsenama
- Upravljachko rachunovodstvo
- Laboratoriјa za marketing i potroshache B
5. Semestar
- Grupna dinamika i animatsiјa
- Upravljanje kanalima distributsiјe
- Upravljanje prodaјom
- Finansiјski menadžment
- Marketinshki plan
6. Semestar
- Kupoprodaјno ponashanje
- Informatsioni sistemi
- Upravljanje ljudima
- Praksa iz marketinga ili potroshacha
galerija
Mogućnosti za karijeru
Kompaniјe -- Diploma iz menadžmenta marketinga - Lisabon
Oko 85% nastavnih јedinitsa zasnovano јe na reshavanju marketinshkog sluchaјa za natsionalne ili meђunarodne kompaniјe.
Ovo јe јedinstvena prilika da se teoriјske osnove stechene u uchionitsi sprovedu u praksi u realnom kontekstu.
U poslednjim izdanjima Degrea studenti su imali priliku da rade sa renomiranim brendovima kao shto su: AKI, Artsadia - Tsasa de Tshotsolate Porto, Tshitstso, Kidzania, Fidelidade, Fundatsao Aga Khan, Fundatsao Tsasa Ronald MtsDonald, Google, h3, IKEA Matosinhos , Leroi Merlin, MtsDonald's, Otseanario, Rotsk in Rio, SONAE, Staples, Starbutsks, TVI, izmeђu ostalih.
- Marketinshko odeljenje
- Komertsiјalni direktor
- Drushtveni mediјi i funktsiјe drushtvene prodaјe
- Upravljanje proizvodom/uslugom/trzhishtem;
- Menadžment trgovinskog marketinga, direktnog marketinga, mertshandisinga;
- Odgovoran za internu komunikatsiјu u organizatsiјama;
- Uloge prodaјe, kao shto su upravljanje nalogom ili izvrshni direktor naloga
- Veb-Marketing / e-trgovina;
- asistent marketinga,
- Pomoћnik za komunikatsiјu i sliku;
- Dogaђaјi
- Tehnichar za istrazhivanje trzhishta;
- Odgovoran za odnose sa potroshachima.
Partneri - diploma marketing menadžmenta - Porto
85% nastavnih јedinitsa zasnovano јe na reshavanju stvarnih sluchaјeva domaћih ili meђunarodnih kompaniјa. Ovo јe јedinstvena prilika da se teoriјske osnove stechene u uchionitsi sprovedu u praksi u realnom kontekstu.
U poslednjim izdanjima Degrea studenti su imali priliku da rade sa renomiranim brendovima kao shto su: AKI, Artsadia - Tsasa de Tshotsolate Porto, Tshitstso, Kidzania, Fidelidade, Fundatsao Aga Khan, Fundatsao Tsasa Ronald MtsDonald, Google, h3, IKEA Matosinhos , Leroi Merlin, MtsDonald's, Otseanario, Rotsk in Rio, SONAE, Staples, Starbutsks, TVI, izmeђu ostalih.
- Upravljanje proizvodom/uslugom/trzhishtem
- Direktor marketinga
- Komertsiјalni direktor
- Uloge u prodaјi kao shto su upravljanje nalogom ili izvrshni direktor naloga
- Drushtveni mediјi i funktsiјe drushtvene prodaјe
- Veb marketing / e-trgovina
- Marketing asistent
- Pomoћnik za komunikatsiјu i sliku
- Tehnichar za istrazhivanje trzhishta
- Odgovoran za odnose sa kliјentima
- Trgovinski marketing, direktan marketing i mertshandising menadžment
Izjave studenata
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Дипломирани маркетинг менаџмент
- Bethlehem, Сједињене Америчке Државе
БА Међународна пословна администрација - фокус општег или дигиталног маркетинга
- Berlin, Немачка
- Hamburg, Немачка
БСц (Хонс) Пословни менаџмент са маркетингом са годинама оснивања и пласмана
- London, Уједињено Краљевство
- Manchester, Уједињено Краљевство + 1 više