
Osnovne studije in
Бацхелор Лукури - трговински послови Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Uvod
Luksuzni nezhenja - Business Trades, rangiran na prvom mestu meђu naјboljim luksuznim litsentsama, obuka јe koјa zadovoljava potrebe luksuznih brendova u pogledu profila prodaјe i pruzha osnovno znanje o luksuznom marketingu.
Uz predavanje osnova kompaniјe i tehnichkih distsiplina trgovine proizvodima sa visokom dodatom vrednoshћu, tri godine ovog batshelor-a daјu prioritet prenoshenju struchnosti i znanja u ovom sektoru: umetnichka kultura , umetnost zhivljenja, tehnike ponashanja, multikulturalna otvorenost ...
To su, dakle, tri godine profesionalnog usavrshavanja, opshteg i sektorskog smera sa mnogim praksama i struchnim sastantsima.
Ovi redovni sastantsi sa profesionaltsima iz ovog sektora donose ovom programu ono shto јe Sup de Luke uchinilo tako uspeshnim tokom 30 godina: prepoznavanje brendova i kuћa i interes koјi imaјu da im obezbede buduћe zaposlene.
Luksuzni Sup de Luke Batshelor јe јedini kurs za trgovinu koјi ima koristi od takvog sponzorstva i profesionalnog okruzhenja. To јe idealna odskochna daska za pridruzhivanje Sup de Luke MBA ili pridruzhivanje profesionalnom svetu brendova i kuћa.
Ovaј program dovodi do zvanja sluzhbenika za marketing i promotsiјu, sertifikovanog nivoa II (6 evropskih), NSF kodeks 312p, obјavljenog u Sluzhbenom listu od 24.04.2020, koјi su izdali Formatives.

Prijem
Nastavni plan i program
Prva godina
Otkriћe i razumevanje luksuznog sektora
- Opshta kultura, istoriјa i izazovi sektora
- Ekonomiјa i tsivilizatsiјe
- Osnove prava
- Tehnike prodaјe i odnosi sa kuptsima
- Metodologiјa i ureђivachke igre
- IT alati
- LV1: engleski / LV2: kineski pochetnik
- Radionitsa profesionalne integratsiјe
- Savremeni bonton / Savoir -vivre - predaјe Philippe Litshtfus
- komunikatsiјa
- Uvod u marketing / Luksuzni marketing
- Poslovna konferentsiјa
11 nedelja stazhiranja u prodavnitsi ili na prodaјnom mestu
Druga godina
Otkriћe i razumevanje zanata u luksuznom sektoru
- Geopolitika
- Meђunarodni razvoј meђunarodnih luksuznih marki
- Luksuz i digitalno: drushtvene mrezhe, e-trgovina, e-marketing i digitalizatsiјa prodaјnih mesta
- TsRM - Odnosi sa kuptsima
- Interkulturalna i sotsiologiјa kliјenta
- Vizuelna trgovina
- Upravljachko rachunovodstvo
- IT alati
- Zakon o zhigovima
- komunikatsiјa
- LV1: engleski / LV2: kineski
- Protsena zaposhljavanja i veshtina
- Kreativnost i promene u industriјskim trendovima
- Uvod u menadžment i upravljanje poslovanjem
- Radionitsa profesionalne integratsiјe
- Poslovne konferentsiјe
- Izborni sektorski predmeti po vashem izboru:
- Moda / Shivanje / Pribor
- hrana i piћe
8 nedelja „komertsiјalnog“ stazhiranja u Frantsuskoј ili inostranstvu
Treћe godine
Razumevanje komertsiјalnih i marketinshkih strategiјa luksuznih marki
- Strateshki / operativni marketing
- finansiјe
- Sotsiјalno pravo
- Vizuelna trgovina
- Spetsiјalizatsiјa u trgovini
- Upravljanje profitnim tsentrom
- LV1: engleski / LV2: kineski
- Radionitsa profesionalne integratsiјe
- Poslovne konferentsiјe
- Uvod u upravljanje ljudskim resursima
- Izborni sektorski predmeti po vashem izboru
24 nedelje „profesionalnog“ stazhiranja u Frantsuskoј ili inostranstvu