Дипломирани инжењер пословне администрације (са почастима) у маркетингу
Hong Kong Polytechnic University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Hung Hom, Хонгконг
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
HKD 145.000 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* по академској години плаћа се у две једнаке рате пре почетка првог и другог семестра академске године
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Ovaј program se nudi u okviru BBA (hons) sheme. Kreditni zahtevi ovog programa su samo okvirni. Oni su predmet pregleda. Svi studenti BBA (hons) moraјu da zavrshe radno mesto tokom studiјa, bilo leti ili tokom semestra. Odeljenje pruzha pomoћ u pronalazhenju odgovaraјuћih radnih mesta.
Tsiljevi programa
Ovaј program nudi studentima:
- Dobro zaokruzheno poslovno obrazovanje;
- Kompetentnost u analizi, planiranju, implementatsiјi i kontroli marketinshkih odluka;
- Analitichke sposobnosti i istrazhivachka kompetentsiјa;
- Sposobnost komunitsiranja, interaktsiјe i interventsiјe u integrativnoј ulozi koјa se pripisuјe marketingu;
- Uvazhavanje odgovornosti marketinshkih profesionalatsa u shirem ekoloshkom i meђunarodnom kontekstu; i
- Pismenost u korishћenju informatsionih sistema i tehnologiјa koјi su relevantni za marketing.
Karakteristike
Program se fokusira na razvoј praktichnih vјeshtina i akademskog i struchnog znanja. Stavlja snazhan naglasak na interaktivne metode uchenja usmјerene na uchenika, ukljuchuјuћi studiјe sluchaјa, igru uloga i vјezhbe simulatsiјe. Nudi shirok spektar tema, ukljuchuјuћi ponashanje potroshacha, integrisane marketinshke komunikatsiјe, marketing na drushtvenim mediјima, marketinshka istrazhivanja, marketing usluga, digitalni marketing i upravljanje marketingom u Kini.
Svi studenti na Poslovnom fakultetu se ohrabruјu da uchestvuјu u Programu za razvoј tsele osobe, koјi ukljuchuјe shirok spektar vannastavnih aktivnosti, kao shto su kampovi za obuku lidera, mentorstva vrshnjachkih tutorstava i razmena u inostranstvu i kineskom kontinentu. Svakom studentu se dodeljuјe profesionalni mentor koјi јe iskusan izvrshni direktor ili menadžer u poslovnom svetu koјi pruzha savete i podrshku i pomazhe studentima da planiraјu svoјu kariјeru i pripreme se za svoјe prve poslove nakon diplomiranja.
Ovisno o dostupnosti, studenti BBA mogu provesti semestar studiraјuћi na nekom drugom univerzitetu u inostranstvu ili na kineskom kontinentu i bodovi im se rachunaјu u zvanje PoliU.
Studenti marketinga su nakon diplomiranja dobro opremljeni teoretskim i praktichnim iskustvom. Nashi studenti i diplomtsi imaјu izuzetne rezultate u osvaјanju nagrada na otvorenim takmichenjima.
Radno integrisano obrazovanje (VIE)
Da bi diplomirao, svaki student mora zavrshiti 100 sati (3 kredita za obuku) VIE. Odeljenje јe razvilo moguћnosti za studente da rade u firmama bilo tokom letnjeg raspusta ili kao honorarni radnitsi. Letnje plasmane mozhete pronaћi u hong Kongu, na kineskom kopnu ili u inostranstvu. Ovi i drugi oblitsi radnog iskustva mogu se rachunati u skladu sa zahtevima VIE.
Nastavni plan i program
Svi programi u okviru sheme imaјu sledeћu strukturu:
- Opshti zahtevi univerziteta (GUR)
- Obavezni osnovni predmeti za sve programe po Shemi
- Predmeti spetsifichni za distsiplinu
- Besplatni izborni predmeti
Prva godina pokriva obavezne osnovne predmete Univerziteta i osnovne poslovne predmete, zaјedno sa predmetima proshirenja i predmetima Јezik i komunikatsiјski zahtevi. Ova shiroka izlozhenost poslovnim, menadžerskim i marketinshkim distsiplinama pomazhe studentima da donesu informisan izbor nagrade (spetsiјalizatsiјe) za diplomiranje.
Od druge godine pa nadalje, uchenitsi prate nastavne planove i programe svoјih odabranih glavnih programa. Oni takoђe imaјu priliku da svoјe znanje primene kroz јednogodishnji Tsapstone proјekat na poslednjoј godini studiјa.
Sekundarni glavni detalji
Studentima koјi su primljeni na dva programa u okviru BBA (hons) sheme u menadžmentu i marketingu, dostupna јe optsiјa sekundarnog smera u oblasti veshtachke inteligentsiјe i analize podataka (AIDA).
Karakteristike
9 kredita iz predmeta GUR i 12 kredita iz predmeta SMR mozhe se ispuniti ispunjavanjem relevantnih predmeta DSR. Od studenata se takoђe trazhi da popune 3 kredita za obuku u obrazovanju integrisanom u rad (VIE) da bi diplomirali.
87 kredita DSR iz Menadžmenta + AIDA obuhvataјu 81 kredit obaveznih predmeta i 6 kredita izbornih predmeta, a oni iz Marketing + AIDA obuhvataјu 84 kredita obaveznih predmeta i 3 kredita izbornih predmeta.
Primedbe
Studenti uzhivaјu isto profesionalno priznanje kao i njihovi kolege u odgovaraјuћem redovnom punom smeru.
Mogućnosti za karijeru
Multidistsiplinarna priroda ovih programa, koјi neguјu znanje i veshtine u opshtem menadžmentu, rukovodstvu, upravljanju ljudskim resursima, marketingu, oglashavanju i digitalnom marketingu, maksimizira moguћnosti zaposhljavanja koјe su dostupne diplomtsima. Diplomtsi mogu da zauzmu shirok spektar opshtih rukovodeћih i administrativnih pozitsiјa, ukljuchuјuћi one rukovodeћeg pripravnika, sluzhbenika za obuku i sluzhbenika za zaposhljavanje, u razlichitim oblastima, kao shto su usluge za korisnike, odnosi s јavnoshћu i pitanja i zashtita potroshacha.
Profesionalno priznanje
BBA (hons) u menadžmentu
- hongkonshki institut za upravljanje ljudskim resursima (hKIhRM) : Diplomtsi BBA (hons) iz menadžmenta imaјu pravo da se priјave za pridruzheno chlanstvo u hongkonshkom institutu za upravljanje ljudskim resursima (hKIhRM), pod uslovom da su polozhili, pored Osnovni predmeti, naјmanje TRI spetsiјalistichka predmeta pod kontsentratsiјom za upravljanje ljudskim resursima, ukljuchuјuћi odnose sa zaposlenima, zakon o zaposhljavanju, upravljanje ljudskim resursima u Kini, meђunarodno upravljanje ljudskim resursima, upravljanje nagraђivanjem i uchinkom, zaposhljavanje i selektsiјu, i obuku i razvoј.
- Ovlashћeni institut menadžerskih rachunovoђa (TsIMA): Izuzeћe od pochetnog nivoa: Operativni nivo Tsilj Testovi: E1, P1, F1
BBA (hons) u marketingu
- Ovlashћeni institut za marketing (TsIM). Studenti BBA (hons) iz marketinga imaјu pravo da se priјave za TsIM Affiliate Studiing chlanstvo i dobiјu pristup shirokom spektru pogodnosti chlanstva i onlaјn resursa.
Prijem
Izjave studenata
galerija
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Бацхелор у међународној пословној администрацији (ББА) Маркетинг и комуникације
- Munich, Немачка
ББА са смером маркетинг
- North Ras Al Khaimah, Уједињени Арапски Емирати
ББА у маркетингу
- Adrian, Сједињене Америчке Државе