
BSc in
Дипломирани менаџер маркетинга - дигитални пословни концепти
Fontys University of Applied Sciences

Ključne informacije
Lokacija kampusa
Tilburg, Холандија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
48 meseci
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 7.500 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Студенти ЕЕА: 2.060 € Студенти ван ЕЕА: 7.500 €
Uvod
Nash BBA marketing menadžment - digitalni poslovni kontsepti (DBTs) razlikuјe se od drugih programa za upravljanje marketingom po nekoliko tachaka:
- Nashi studenti su dobro pripremljeni za suochavanje sa digitalnim inovatsiјama, praktichno i na konsultativnom nivou. Nashi diplomtsi su u stanju da posavetuјu pochetnike i velike korporatsiјe o svoјim strategiјama na mrezhi. Kao student DBTs -a, mozhete ochekivati da ћete razviti struchnost u shirokom spektru distsiplina. Nashi kursevi pokrivaјu razlichite teme, poput kreativnosti, preduzetnishtva i dizaјna, i ukljuchuјu neke tehnichke predmete kao shto su veb razvoј, analiza podataka i ekonomiјa. Kada se savladaјu osnove ovih polja, studenti mogu da se spetsiјalizuјu za izabrani predmet u koјem zhele da se istaknu.
- Svaki period studiјa fokusiran јe na odreђenu temu u koјoј studenti rade na proјektima za stvarne kliјente i kompaniјe. Ove teme ukljuchuјu distsipline kao shto su istrazhivanje trzhishta, kreativnost i preduzetnishtvo, na primer. Studenti DBTs -a mogu ochekivati da ћe raditi na nizu inspirativnih proјekata. Ovi praktichni zadatsi pruzhaјu studentima alate, uvide i praktichno iskustvo za upravljanje nizom profesionalnih protsesa. Svakoј proјektnoј grupi јe dodeljen lichni trener koјi ћe pratiti razvoј uchenika i podstitsati kritichko razmishljanje o protsesu uchenja.
- Studiјska nedelja јe podeljena na chetiri teme; Lichnost, digitalna, proјektna i komertsiјalna ekonomiјa. Svakog dana studiјa odrzhavaјu se tematski kursevi o svakoј od chetiri teme. Studenti dobiјaјu aktuelna znanja koјa su naјsavremeniјa. U industriјi koјa јe sklona brzom tehnoloshkom razvoјu, savremeni sadrzhaјi omoguћavaјu studentima da razviјu osnovne veshtine potrebne za stitsanje znanja struchnjaka za digitalni marketing.
Prijem
Nastavni plan i program
Opis kursa
Naš BBA u digitalnim poslovnim konceptima je redovni četvorogodišnji program. Studenti DBC-a rade sa stvarnim kompanijama na rešavanju stvarnih problema. Microsoft, RTL, Sanoma, The Nekt Veb, Tvitter, LiveVall, Blue Mango i Freshheads samo su mali izbor mnogih kompanija za koje su studenti DBC-a pružili svoje kreativne usluge. Program se sastoji od šest osnovnih domena studija koji čine profil Digital Business Concepts:
- Komercijalna ekonomija
- Kreativnost
- Preduzetništvo
- Mediji i tehnologija
- Podaci
- Međunarodni
Naši diplomci imaju jak preduzetnički nagon. Njihovo znanje o digitalnim medijima, velikim podacima i tehnologiji dopunjeno je njuhom za kreativnost i trgovinu. Program ima međunarodni fokus i ima za cilj da isporuči diplomce koji su raspoređeni, kako na nacionalnom tako i na međunarodnom nivou, u širokom spektru profesionalnih oblasti.
Povezan sa naših šest osnovnih domena studija (vidi gore), izbor kurseva koje trenutno nudimo je sledeći:
- Marketing
- Online marketing
- Preduzetništvo
- Prodaja
- &Podaci o digitalnim medijima
- Dizajn
- Veb razvoj
- &Konceptiranje kreativnosti
- Istraživanje
- Ekonomija
- Poslovna ekonomija
- Liderstvo
- Futurologija
- Upravljanje zajednicom
- Upravljanje projektima
- AdVords, Analitika& SEO
- Razvoj i poslovanje& usluga digitalnih proizvoda
- Komercijalna& profesionalna ličnost
Tokom prve godine studija studenti stiču osnovno telo znanja koje se pruža kroz niz temeljno-godišnjih časova. Pored ovih časova, studenti rade u timovima da završe niz kratkih, sedmodnevnih projekata. Tokom prve godine, studenti su dužni da razviju sopstveni ambiciozni projekat. Ovo je prvi korak u razvoju novog digitalnog koncepta sa komercijalnim i tržišnim potencijalom.
Tokom druge godine studija studentima se obezbeđuje dublji teorijski okvir u svim temama. Projekat ambicije od prve godine realizuje se pri čemu student osniva pravi startup. Ovaj proces pruža dragoceno iskustvo iz prve ruke u pokretanju biznisa. Za neke to može dovesti do vlasništva nad komercijalno održivim proizvodom ili uslugom. Studenti druge godine takođe moraju napisati strateški marketinški plan za spoljnog klijenta koji su stekli.
Treća godina studija najbolje se može opisati kao godina istraživanja. Polovina godine provodi se radeći kao pripravnik u kompaniji u Holandiji ili inostranstvu. Tokom druge polovine godine studenti DBC-a prate maloletnika. Maloletnik omogućava studentima da povećaju svoj studijski program predmetima koji se nude na drugim univerzitetima. Studenti se mogu odlučiti za maloljetnika koji se nudi u Fontisu u celini, maloljetnika koji nudi univerzitet u Holandiji ili maloljetnika koji nudi jedan od naših trideset pet partnerskih univerziteta u inostranstvu. Uspostavili smo sporazume o partnerstvu sa univerzitetima iz sledećih zemalja: Danske, Španije, Nemačke, Velike Britanije, Južne Koreje, Brazila i mnogih drugih.
Četvrta i poslednja godina studija nudi širok spektar mogućnosti studija. Studenti biraju osam naprednih predmeta sa liste od oko dvadeset izbornih predmeta, svaki sa studijskim opterećenjem od 4 ECTS. Program je zaključen u istraživačkom stažiranju. Ovo uključuje izradu završne teze u kojoj student istražuje i rešava praktični problem u ime klijenta ili kompanije.
galerija
Mogućnosti za karijeru
Izgledi za karijeru
Nakon diplomiranja, studenti DBC-a pripremaju se za karijeru komercijalnog menadžera, vođe projekta, (online) marketera, (onlajn) menadžera prodaje ili menadžera marketinga. Vrste organizacija koje (idealno) odgovaraju DBC profilu uključuju izdavače, medijske grupe, novine, radio i televiziju, multimedijalne kompanije koje često koriste digitalni sadržaj i kompanije zainteresovane za digitalno objavljivanje sadržaja. Studenti DBC-a diplomiraju relevantno znanje i iskustvo koje je potrebno za pokretanje sopstvenih kompanija.