
BSc in
Дипломирани инжењер управљања здрављем животне средине Canadian University Dubai

Uvod
Studenti biraјu da studiraјu BSts u menadžmentu zdravlja zhivotne sredine јer pokriva shirok spektar distsiplina. Ovaј stepen ћe vas pripremiti za tehnichke i profesionalne zahteve kariјere u oblasti zhivotne sredine, zdravlja ljudi, bezbednosti, zdravstvenih ustanova i istrazhivanja. Uchenitsi ћe biti aktivno ukljucheni u svoјe zaјednitse kroz planiranje i izvoђenje ekoloshkih i zdravstvenih proјekata. Takoђe ћete nauchiti metode za analizu, protsenu i kontrolu zdravstvenih problema zhivotne sredine.
galerija
Prijem
Rangiranje
- Rangiran kao #1 na univerzitetu Dubai (KS Vorld Universiti Rankings 2023)/(Impact Rankings 2022)
- Rangiran u prvih 541-550 širom sveta i top 4 u UAE (KS Vorld Universiti Rankings 2023)
- Rangiran #7 za međunarodne studente i #8 za Međunarodni fakultet širom sveta (KS Vorld Universiti Rankings 2023)
- 18 akreditovanih programa i preko 30 majori/koncentracija
- Regionalna pripadnost: AARu (Udruženje arapskih univerziteta)
- Licencirano od strane Ministarstva prosvete - Ujedinjeni Arapski Emirati
- Akreditovana od strane Komisije za akademsku akreditaciju (CAA)
- Raznovrsna studentska zajednica sa preko 120 nacionalnosti
- Međunarodna akreditacija/sertifikacija programa: CIMA, CFA, ACCA, IAA, PRSA, PRME, ECO Kanada,& SHRM
Akreditacija& programa institucionalne licence
Canadian University Dubai je licenciran za dodelu diploma Ministarstva obrazovanja UAE - pitanja visokog obrazovanja. Pored toga, svi naši programi dodeljivanja stepena su akreditovani od strane Ministarstva prosvete - pitanja visokog obrazovanja preko Komisije za akademsku akreditaciju.
Rangiranje
Međunarodni
Canadian University Dubai (CUD) je zadržao svoj #1 rang u Dubaiju i ostaje u vrhu 2 odsto globalnih univerziteta prema nedavnoj KS Universiti Rankings za 2023.
KS (Kuackuarelli Simonds) sistem rangiranja je prepoznat među najcenjenijim svetskim univerzitetskim rang listama.
Profesionalne akreditacije i pripadnosti
Naši akademski programi su dizajnirani da pripreme studente za profesionalnu praksu u izabranim oblastima. Ovaj fokus na veštine zapošljivosti privukao je priznanje industrije vodećih međunarodnih profesionalnih tela, kao što je navedeno u nastavku. Canadian University DubaiAkreditovani programi takođe su navedeni na Međunarodnom portalu za akreditaciju programa (IPAP) od strane Ministarstva prosvete UAE.
IPAP je javni portal koji pruža informacije o Strateškom nacionalnom KPI koji meri procenat nacionalno akreditovanih dodiplomskih programa koji su dobili dodatnu akreditaciju od strane priznatog međunarodnog tela.

Udruženje arapskih univerziteta
CUD je ponosan što se pridružuje Udruženju arapskih univerziteta (AARU) kao aktivni član, koji radi na podršci i povezivanju institucija za visoko obrazovanje u arapskom svetu, kao i na unapređenju saradnje među njima. Nevladina organizacija trenutno obuhvata 280 arapskih univerziteta, od kojih se 12 nalazi u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.

Organizacija Kanade za životnu sredinu
CUD-ov BSc u upravljanju zdravljem životne sredine zadovoljava Organizaciju za zaštitu životne sredine Kanade (ECO Kanada) međunarodni standard izvrsnosti u praksi zaštite životne sredine, usklađujući se sa rastućim potrebama tržišta rada globalne radne snage za životnu sredinu. Ova međunarodna akreditacija programa za zaštitu životne sredine prepoznaje CUD za našu posvećenost visokokvalitetnom obrazovanju, odgovornosti i poverenju javnosti.

Principi za odgovorno obrazovanje menadžmenta
CUD je ponosni član Principa za odgovorno obrazovanje za upravljanje (PRME), svetske inicijative Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija za promociju odgovornog i održivog obrazovanja za upravljanje koje uključuje 850 vodećih poslovnih i menadžmenskih škola širom 95 zemalja.

Međunarodno udruženje univerziteta
Canadian University Dubai (CUD) se pridružio Međunarodnom udruženju univerziteta (IAU), dodatno pokazujući našu posvećenost rastu naše globalne mreže institucionalnih partnera i olakšavajući naše obrazovanje i primenjeni razvoj istraživanja kako bi poboljšali naše akademske i kulturne razmene.