
BA in
БА (Хонс) у пословном менаџменту - специјализација за електронско пословање
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)

Ključne informacije
Lokacija kampusa
Kuala Lumpur, Малезија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
USD 22.615 *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* укупно за малезијске студенте: 87.000 РМ | укупно за међународне студенте: РМ 88,200/УСД 22,615
Uvod
APU-DMU dual stepen programa
Studenti koјi pohaђaјu diplomski program imaћe moguћnost da se APU -DMU shemu dvostrukih diploma. Prema ovoј shemi, studenti ћe dobiti 2 sertifikata i transkripta po zavrshetku studiјa: 1 sa Aziјsko-patsifichkog univerziteta ( APU ), Maleziјa, i 1 sa Univerziteta De Montfort (DMU), UK.
Vishe od diplome poslovnog menadžmenta
APU's BA (hons) u poslovnom menadžmentu sa spetsiјalizatsiјom u elektronskom poslovanju јe dizaјniran da vam pruzhi prednost sa naјnoviјim tehnologiјama koјe su u skladu sa industriјskom revolutsiјom 4.0.
Prijem
Nastavni plan i program
Outline programa
Ovaj program je posebno dizajniran da studentima pruži:
- Razumevanje konteksta, prirode, uloge i značaja aktivnosti e-poslovanja koje preduzimaju menadžeri u nizu organizacija.
- Sveobuhvatno razumevanje i primena stvaranja, finansiranja i upravljanja Internet preduzećima u dinamičnom poslovnom svetu.
- Izloženost teorijskim i praktičnim pitanjima poslovanja preko interneta i Veba.
- Širok spektar veština zapošljavanja kao što su kritičko razmišljanje, veštine rešavanja problema i interpretacije, efikasna pismena i usmena komunikacija, korišćenje IT u poslovnim aplikacijama i sposobnost sprovođenja istraživanja pitanja e-poslovanja.
Stepen 1
Studenti će steći osnovno razumevanje konteksta u kojem posluje poslovanje - menadžment, pravo, računovodstvo, ekonomija, preduzetništvo i marketing. Takođe ćemo ih izložiti veštinama poslovne& komunikacije, računarskim& IT veštinama i kvantitativnim veštinama, nezavisnom učenju. Svi programi poslovnog upravljanja imaju zajedničku prvu godinu, tako da će dobiti solidnu osnovu u teorijama i praksama poslovnog upravljanja.
Zajednički moduli
- Uvod u menadžment
- Računovodstvene veštine
- Poslovne i komunikacione veštine
- Poslovna ekonomija
- Poslovno pravo
- Digitalno razmišljanje i inovacije
- Osnove preduzetništva
- Marketing
- Upravljanje ljudima
- Kvantitativne veštine
Stepen 2
Studenti će biti izloženi naprednijim nivoima nastavnog plana i programa, uključujući nauku o ponašanju,& upravljanje poslovnom etikom, kritičko razmišljanje u upravljanju i kreativnost i inovacije. Pored toga, specijalizovaće se i za oblasti upravljanja e-poslovanjem, e-trgovine i e-marketinga. Razvijaće se i dubinsko razumevanje funkcionalnog upravljanja u različitim oblastima. Oni će steći dalje razumevanje osnovnih poslovnih procesa kroz vodeći softver koji podržava SAP. Dalje ćemo negovati njihovo samostalno učenje kako bismo ih pripremili za radno mesto i za dalja istraživanja.
Zajednički moduli
- Nauka o ponašanju u organizaciji
- Poslovna etika i upravljanje
- Metode poslovnog istraživanja
- Isporuka vrednosti kupca
- Planiranje resursa preduzeća sa SAP platformom
Specijalizovani moduli
- Upravljanje e-poslovanjem
- E-Commerce
- Digitalni marketing
- Upravljanje operacijama
- Kreativnost i inovativnost
Izborni moduli (izaberite 2)
- Upravljanje finansijama ili finansijskim upravljanjem
- Kritičko razmišljanje u upravljanju ILI
- Multimedijalna aplikacija
Stažiranje (16 nedelja)
Studenti će preduzeti stažiranje/industrijsku obuku u trajanju od najmanje 16 nedelja kako bi ih pripremili za nesmetan prelazak iz učionice u radno okruženje.
Stepen 3
Studenti će iskoristiti svoje prethodne studije i industrijsko iskustvo kako bi proširili svoje poznavanje u rješavanju praktičnijih i modernijih pitanja ekosistema e-poslovanja, kao što su optimizacija i tehnike pretraživača, razumevanje poslovanja sistema e-poslovanja i još mnogo toga. Leadership i strateški menadžment veštine će se učiti, sa ciljem da ih mladoženja kao poslovne lidere. Projekat završne godine zahteva od njih da pojedinačno istražuju temu - oni će pokazati akademske i praktične aspekte svoje sposobnosti u odabranoj oblasti studija.
Zajednički moduli
- Strateški menadžment
- Omogućavanje tehnologija za digitalni marketing
Specijalizovani moduli
- Projekat e-poslovanja
- Nabavka e-poslovanja
- Savremeni menadžment
- Globalni marketing
- Istraga u e-poslovanju
- Upravljanje promenama
- Digitalna strategija i analitika
Izborni moduli (izaberite 2)
- Korporativne finansije ILI izgradnja odnosa sa kupcima
- Integrisane marketinške komunikacije ILI
- Menadžment maloprodajnog marketinga
MKA obavezni subjekti*
- Etnički odnosi (M'sian Studenti)
- Islamska& azijska civilizacija (M'sian Studenti)
- Malezijske studije (Int'l Studenti)
- Malajski komunikacioni jezik (Int'l Studenti)
- Veštine profesionalne komunikacije na radnom mestu
- Trendovi& zapošljavanja zaposlenih
- Ko-kurikulum
(* Svi studenti su dužni da uspešno završe ove module kako je propisano od strane Malezijske kvalifikacione agencije.)
Napomena: Specijalizam će se pojaviti samo u akademskom transkriptu.
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Opcije karijere
- Novi menadžer poslovnog razvoja
- E-biznis konsultant
- Technopreur
- Specijalista za onlajn marketing
- Specijalista za digitalno oglašavanje
- Menadžer prodaje i marketinga
- Menadžer digitalnog marketinga
- Specijalista za e-trgovinu
- Analitičar digitalnog marketinga
- Menadžer veb analitike
- Specijalista za društvene medije
- Menadžer marketinga
APU - Vodeća digitalna transformacija u poslovanju, menadžmentu i marketingu
Budućnost je tehnologija - Svakom preduzeću su potrebni digitalni talenti spremni za budućnost za digitalnu ekonomiju
Kao 4. industrijska revolucija (IR4.0) preuzima svet, vidimo uzlazni trend spajanja digitalne tehnologije sa biznisom. Dok preduzeća unose digitalnu tehnologiju u svoje poslovanje, Digitalna transformacija podiže korisničko iskustvo i transformiše poslovne modele i operativne modele unutar organizacije.
Da bi preduzeća ostala otporna i konkurentna, moraju inovirati, usvojiti digitalne proizvode, digitalna rešenja, imati strategiju digitalnog rasta, koristiti tehnologiju za širenje i rast, kao i opremiti svoju radnu snagu potrebnim skupovima veština da prihvate široku transformaciju i digitalnu revoluciju u ovom digitalnom dobu. Uloga „Tehnologija u poslovanju“ je od vitalnog značaja, a tehnologija je izazvala i promenila svaki aspekt načina na koji preduzeća posluju brzim tempom. Brza globalizacija je moguća zbog tehnologije. Svako sada može da posluje bilo gde u svetu uz upotrebu brzog interneta, povezivanja i prisustva dobro povezanih društvenih medija. Tehnologija je podstakla razvoj& digitalnog marketinga e-poslovanja, e-trgovine i donela je novu dinamiku globalizaciji preduzeća.
Uspon e-trgovine - Kupovina i prodaja bez granica
Kako je globalna pandemija poremetila svet, platforme za internet kupovinu postale su dominantan kanal za potrošače da kupuju osnovnu robu i usluge. Predviđa se da će e-poslovanje i e-trgovina održati ovaj uzlazni trend i nastaviti da rastu. Kao budući profesionalci za e-poslovanje, bićete obučeni za upravljanje poslovanjem izvan tradicionalnih granica, oblikujući vas u profesionalce koji su u stanju da se suoče sa budućim poslovnim izazovima.