БА (Хонс) из визуелних ефеката
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Kuala Lumpur, Малезија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
USD 22.615 *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* укупно за малезијске студенте: 81.800 РМ | укупно за међународне студенте: РМ 88,200/УСД 22,615
Uvod
APU-DMU dual stepen programa
Studenti koјi su u okviru programa Batshelor's Degree ћe imati moguћnost da se APU -DMU Dual Degree Stsheme. Prema ovoј shemi, studenti ћe dobiti 2 sertifikata i transkripta po zavrshetku studiјa: 1 sa Aziјsko-patsifichkog univerziteta ( APU ), Maleziјa, i 1 sa Univerziteta De Montfort (DMU), UK.
Prijem
Nastavni plan i program
Outline programa
Ovaj program je posebno dizajniran da studentima pruži:
- Znanja i veštine koje podržavaju proučavanje i razvoj konceptualnih umetničkih dela, digitalnih sredstava za filmsku i industriju igara i vizuelnih efekata (VFKS) deluju kao kreativna i dinamična aktivnost.
- Razviti organizacione kvalitete, komunikacione veštine neophodne za efikasnu razmenu ideja, informacija i timskog rada; sa posebnim naglaskom na razumevanju proizvodnih „cevovoda“ povezanih sa VFKS industrijama.
Stepen 1
Nivo 1 VFKS-a će se fokusirati na ispravljanje osnova. Studenti će biti izloženi tehnikama crtanja i koncepta skiciranja, kreativnom razmišljanju za vizuelni dizajn, razumevanju važnosti istraživanja i analize u osmišljavanju koncepta. Tehnički će biti upoznati sa VFKS tokom rada putem digitalne umetnosti i ilustracije, 3D modeliranja i tehnika kompozicije. Timski rad, upravljanje projektima i prezentacija sastavni su deo procesa učenja.
Zajednički moduli
- Kreativni projekat
- Ilustracija za konceptnu umetnost
- Analiza kinematografskog filma
- 3d cevovod
Specijalizovani moduli
- Unapred 3D cevovod
- Digitalna ilustracija
- Digitalno Kompozitovanje
- Motion Graphics
Stepen 2
U nivou 2, moduli jačaju osnovne veštine učenika. Krećući se od 1. godine studenti su obučeni da naglase kritičko razmišljanje i veštine rešavanja problema. Oni su izloženi naprednim veštinama 3D modeliranja i kompozitovanja na softveru koji trenutno koristi VFKS industrija. Studenti imaju izbor izbora izbornog modula kako bi ojačali svoje veštine u svojoj oblasti izbora.
Zajednički moduli
- Od skripte do ekrana
- Digitalna filmska produkcija
- &Simulacija efekata
- Montažni za animaciju
- Vizuelna kultura
Specijalizovani moduli
- Dizajn koncepta karaktera
- Napredno digitalno kompozitovanje
- Skup dizajn
- Digitalna skulptura
- CGI Proizvodnja
Stažiranje (16 nedelja)
Studenti će preduzeti kratak stažiranje/industrijsku obuku u trajanju od najmanje 16 nedelja kako bi ih pripremili za nesmetan prelazak iz učionice u radno okruženje.
Stepen 3
Na nivou 3 studenti će implementirati svoja prethodna znanja i veštine kako bi kreirali profesionalne portfolio projekte u okviru projekata završne godine. Od koraka predloga, pre proizvodnje, proizvodnje i postprodukcije studenti prolaze kroz ceo proces kako bi stvorili svoj FIP uz stalne smernice stručnjaka i profesionalaca iz industrije. Studenti imaju priliku da izlože svoj shovreel u emisiji na kraju godine koja će uključivati industrijske partnere i potencijalne poslodavce koji im pružaju put za trenutno zapošljavanje.
Zajednički moduli
- Dizajn zvuka
- Tehnike animacije za igre
- Izveštaj o istraživačkom projektu
- Dizajn izložbe
Specijalizovani moduli
- Tim VFKS Projekat: Predlog
- Tim VFKS Projekat: Proizvodnja
- VFKS Projekat: Predlog
- VFKS Projekat: Proizvodnja
MKA obavezni subjekti*
- Etnički odnosi (M'sian Studenti)
- Islamska& azijska civilizacija (M'sian Studenti)
- Malezijske studije (Int'l Studenti)
- Malajski komunikacioni jezik (Int'l Studenti)
- Veštine profesionalne komunikacije na radnom mestu
- Trendovi& zapošljavanja zaposlenih
- Ko-kurikulum
(* Svi studenti su dužni da uspešno završe ove module kako je propisano od strane Malezijske kvalifikacione agencije.)
„Vizuelni efekti uključuju integraciju snimaka uživo i generisanih slika kako bi se stvorila okruženja koja izgledaju realno, ali bi bila opasna, skupa ili jednostavno nemoguća za snimanje na filmu“.
Vizuelni efekti (Visual FKS ili VFKS) mogu se dodati živoj akciji, snimljeni tehnikama kao što je mat slikanje; projekcija zadnjeg i prednjeg ekrana; minijaturni ili prinudni setovi perspektive; računarski grafički objekti, likovi i okruženja; i komponovanje slika snimljenih na bilo koji broj načina. Velika potražnja za CGI učinila je vizuelne efekte pristupačnijim i stoga se njegovo prisustvo oseća svuda oko nas.
Nagrada VFKS je za kandidate koji traže:
- Karijera u filmskoj, postprodukciji ili industriji igara, dok neki diplomci mogu preći na pozicije u okviru arhitektonske vizuelizacije, agencija za ponovno dodirivanje/oglašavanje ili postdiplomske studije.
- Ideje i koncept generacija za film ili igre, pokriva karaktera, vozila, proizvodi, odeća, setovi, i okruženja, na kraju uzimajući te ideje do gotovog koncepta umetničko delo ili 3D modela.
Više nego ikad, industriji filmova i igara potrebni su opipljivi, uzbudljivi zapleti/scenariji sa likovima, okruženjima i rekvizitima kako bi ih uskladili. Studenti razvijaju ideje ponekad kao koncepte 2D umetničkih dela, dopunjene preciznim 3D digitalnim modeliranjem, zajedno sa zelenim ekranom/kompozitnim tehnikama. Metodologija dizajna, poreklo koncepta, spekulativni dizajn, veštine vizuelizacije, crtanje života, fizička skica i faksimil modeliranje pružaju tradicionalne veštine dizajna.
Program Školarina
Mogućnosti za karijeru
Opcije karijere
- 2D Artist
- Previs Artist
- 3D Generalist
- Modeler
- Lighting Artist
- Matchmove Artist
- Mat slikar
- Storiboard Artist
- Rigger
- Animator
- Motion Graphics Artist
- Digitalni kompozitor
- Producent
- Tehnički direktor
- Koncept Artist
- Roto Artist
- Tekstura Artist
- VFKS koordinator
- Kreativni direktor