Keystone logo

141 BSc Programi u Studije Marketinga 2024

Filteri

Filteri

  • BSc
  • Studije Marketinga
Polja studija
  • Studije Marketinga (141)
  • Nazad na glavnu kategoriju
Lokacije
Pronađite više lokacija
Tip stepena
Trajanje
Studija tempo
Jezik
Jezik
Format studije

BSc Programi u Studije Marketinga

Маркетинг је кључна компонента у нашем економском систему, и дипломирани маркетинга отвара безброј врата студентима да уђу у ову динамичну област. Студенти који поседују диплому у маркетингу су добро позиционирани да зарадите послове у компанијама које се баве производњом или продају производа и услуга, као и на агенције.

Шта је Дипломирани маркетинг? Дипломирани маркетинг даје дипломцима одскочну даску са које почиње уносне пословне каријере. Учесници у овим програмима ће студирати производа маркетинг, бренд менаџмент, понашање потрошача, истраживање тржишта, интернет маркетинг, маркетиншке трендове аналитику, маркетиншке комуникације и још много тога. Социал Медиа Маркетинг, е-маил маркетинг, е-цоммерце, дигитални односе с јавношћу, на мрежи углед и бренд менаџмента, Онлине Адвертисинг, а веб трацкер су неке области у којима могу да се фокусирају и дипломци расту њихове каријере.

Након успешно завршеног дипломирани маркетинга, студенти ће бити спремни да траже радна места у једном од данашњих најживљих области пословања. Снага интернет маркетинга је створио потпуно нови сет специјалитета, што ово одличан избор каријере.

Трошкови образовања за факултетске дипломе у маркетингу су специфични за сваку школу и стога може разликовати. Већина програма траје четири године да заврше осим ако студенти су добили претходне степени. У овим случајевима, за стицање дипломе факултета моћи да буде примљен у две године, али то ће се разликовати у зависности од установе.

Заједничка посао наслова одговарајуће за особе са дипломирани маркетинга обухватају маркетинг специјалиста, маркетинг менаџер, истраживање тржишта аналитичар, бренд менаџер, менаџер производа, координатор налога, Аццоунт Екецутиве, менаџер налога, специјалистичке Е-цоммерце, менаџер маркетинга комуникације, ЦОПИВРИТЕР , и још много тога.Неки послови ће бити са рекламним или маркетиншким агенцијама, док ће други бити са компанијама које желе да пласирају своје производе или услуге.

Приликом разматрања где да часове да зараде диплому у маркетингу, онлајн институције нуде многе велике могућности. Ова методологија учења повећава време ученика и може бити веома корисно за оне који студирају особе Интернет маркетиншке теме. Трагање за програм испод и контакт директно признање Канцеларија школе по свом избору попуњавањем олова форми.