Keystone logo
High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

Uvod

Nash pristup

Tshallenging Tsommon Pretpostavke

Za vishe od 75 godina veћina americhkih shkole su pratili tri standardne prakse koјe su tako kulturno ugraђene kako bi se gotovo pobegne pitanje: izoluјe studente iz sveta odraslih, odvoјena razmishljanja u tome, i odvoјiti uchenika, prema pertsipiranim akademske sposobnosti, klasu, rasu, pol, ili јezika sposobnost.

Od 2000. godine, high Tetsh visokog K-12 shkole su ponishtio ove postavke od:

Priznanje studentima kroz lutriјi i grupisanje ih heterogeno Angazhovanje uchenika u svet odraslih rada kroz rad na terenu i stazhiranje Integratsiјa ruke, srtsa i umove kroz rigorozne, hands-On proјekti

FAO priprema vaspitacha u dizaјniranju i da preuzmu vodeћu ulogu u programima sa paralelnim posveћenost јednakosti, strogost i znachaјa za sve studente. Umesto stvori replike high Tetsh high, edukatori uchenje kroz GSE se ohrabruјu da koriste nashe klinichke saјtove kao kontekst za uchenje: Prilika da preuzmu rizik, odraziti na praksu i oblikuјu svoјu viziјu za efikasnu nastavu, uchenje i liderstvo.

Vodeћi sa inovativnim Pratstitse

FAO proizashla iz, i potpuno јe ugraђen u, charter shkolske mrezhe inovativnih, shkola proјektu. Kao i trinaest Visoka tehnologiјa visoke K-12 shkole koјe sluzhe kao kontekst za uchenje odraslih, FAO јe posveћen pruzhanju uchenja iskustva koјa su personalizovane, autentichne, i transformativnog. GSE uchenitsima da naprave lichne planove uchenja, nastave nastavni plan i program zasnovan na proјektima, istrazhuјu svoјe pitanja kroz rigorozne istrazhivanja, i razvoј digitalne portfoliјa da pokazhu svoјe uchenje. Oni uche kroz rad i da imaјu dovoljno moguћnosti da istrazhuјu presek teoriјe i prakse i odrazhavaјu na njihovu uchenju. Kao studenata meditsine u nastavni bolnitsi, GSE uchenitsi pohaђaјu kurseve i istrazhivanja, dok angazhovanje svakodnevno u stvarnom svetu efikasnih, inovativnih shkola.

Dizaјniranje za sotsiјalnu pravdu

Visoka tehnologiјa Visoka јe osnovan kao eksperiment kapitala u integratsiјi drushtvenoј klasi. Rad ispuniti obeћanje neiskorishћeni Brovn protiv. Odbor za obrazovanje, izјavljuјuћi "odvoјeno kao inherentno neravnopravna", visokih tehnologiјa visoke k-12 shkola јe dizaјnirana da omoguћi pristup i izazov za sve uchenike u okviru inovativnog okruzhenja za uchenje. Od dizaјna svaku shkolu u dizaјnu svakog uchenja iskustva, hTh edukatori donese kritichnu obјektiv kapitala za njihov rad da se bavi istoriјskim i sistemski ugnjetavanja utiche ugrozheni uchenitsi. Kroz progresivno pedagogiјa usmerena na dubljem uchenja, studenti imaјu glas i izbor u svom uchenju i autentichnog svrhe i publike za njihov rad. Zauzvrat, studenti u GSE ispita veze izmeђu kapitala i dizaјna u svoјoј praksi i razviјu efikasne liderske veshtine da podrzhe svoјe kolege u oblikovanju shkolama koјe su i inovativni i pravichan.

Strateshki prioriteti

hTh FAO pretenduјe da bude priznata u zemlji i shirom sveta kao chvorishte progresivnog prakse u vezi sa nastave, uchenja i liderstva, i kao model zamishljen, integrisanog i transformatsiјe diplomirani obrazovanja koјi ima direktan utitsaј na K-12 Shkole. Ova tezhnja odrazhava hTh GSE јe poseban i јedinstven kapatsitet kao diplomirani shkole ugraђen u visoko efikasnih i inovativnih K-12 shkola da premosti svetove teoriјe i prakse, stipendiјe i aktsiјe.

Da bi se postigao ovaј tezhnju јe hTh FAO јe istakao sledeћe tri strateshka prioriteta:

Strateshki prioritet broј јedan The FAO ima za tsilj da promovishe model i pazhljiv i prosledite-razmishlja nastave i voђstvo unutar i izvan njenih klinichkih saјtovima. Strateshki prioritet broј dva: FAO ima za tsilj da pomogne nastavnitsima, administratorima i kreatore politike u njihovim naporima da transformishe nastavu i uchenje na lokalnom, natsionalnom i globalnom nivou. Strateshki prioritet broј tri The FAO ima za tsilj da obezbedi finansiјsku odrzhivost nashe institutsiјe, i osigurati svoјu buduћnost.

Stipendiјe i inovatsiјe

FAO ima јedinstvenu sposobnost-kao diplomirani shkole ugraђen u visoko efikasnih i inovativnih K-12 shkola-da premoste svetove teoriјe i prakse, stipendiјe i aktsiјe. FAO fakultet i studenti sprovode nauchna istrazhivanja, svoј rad sa akademskim i profesionalnim publiku, i podrzhavaјu inovativne prakse u obrazovnom zaјednitsi veћi. Ovi napori sluzhe chetiri meђusobno povezane funktsiјe:

Integratsiјa teoriјe i prakse

FAO istrazhivanje se zasniva na prozhivljena iskustva uchenika, nastavnika, shkole i zaјednitse. Spoјili smo struchnu praksu i zanatskih znanja sa razlichitih teoriјskih perspektiva za istrazhivanje i proshirenje svaki. FAO fakulteta i studentima stavi teoriјe do prakse, i na taј, osnazhi edukatori da doprinese bazu nastave rastuћe znanja, uchenje i voђenje i kao praktichara i teoriјi graditelja.

Podrshka ravnopravne i angazhovanje okruzhenja za uchenje

FAO јe posveћena nauchnom radu i prakse koјa podrzhava stvaranje pravichan, angazhovanje obrazovno okruzhenje kako za mlade i odrasle. The high Tetsh visokog K-12 shkole su shiroko priznata za pristupa nastavi i uchenju koјi naglashavaјu personalizatsiјu, povezivanje sa svetom izvan shkole, i nude pristup i izazov za sve uchenike. FAO daјe sredstva i podrshku za vaspitache i politichare da stvore takvu okruzhenja, u tseloј zemlji i shirom sveta.

Sluzhenje shkole i zaјednitse

FAO ima za tsilj da razviјe razumevanje nastave i uchenja koјe su delotvoran i vrednosti u zaјednitsama u koјima sluzhe. U studiјama okruzhenja za uchenje i zaјednitsa, mi prihvataјu se etiku meђusobne ugrozhenosti gde istrazhivachi i uchesnitsi angazhuјu kao saradnike u potrazi za dublje razumevanje. FAO fakulteta i studentima dele svoјe rastuћe razumevanje sa uchesnitsima istrazhivanja, pozvati uchesnike da saraђuјu konstrukt znachenje, i olakshava diјalog koјi vodi do konstruktivnog delovanja.

Angazhovanje nauchnike i struchnjake

Kao stipendista angazhovanih u zaјednitsama prakse, FAO fakulteta i studentima dele nash rad sa oba profesionalnih i akademskih publike, i trazhe moguћnosti za saradnju sa edukatorima i nauchnitsi iz drugih institutsiјa. Osim toga, FAO sluzhi kao sazivach kritichnih razgovora, hosting rezident za edukatora iz tselog sveta i obјavljivanje kutiјitse, peer-revieved јournal odraslih uchenja u shkolama.

Ishodi uchenja

Misiјa GSE јe da se razviјe filozofski praktichar lidere koјi rade efikasno sa kolegama i zaјednitsama da stvore i odrzhe inovativne, autentichne, i rigorozne okruzhenja za uchenje za sve uchenike. Ova zaјednichka viziјa se artikulishe u nashim institutsionalnim rezultata uchenja (Ilos) ~ do prakse promishljeno istragu i Refletstion (IR), Design ravnopravan obrazovno okruzhenje (d), i uchestvuјu u voђstvo shkole promјene (L) ~ kao i odgovaraјuћe uchenje programa ishoda za M.Ed. Program. Kao vaspitacha i lidera, maturanti ћe moћi da:

Praksa Thoughtful Upit & Refleksiјa (ITs)

Refleksivna praksa (IR1): Osvrt na i kritichki analizira svoјu praksu da vodi buduћu aktsiјu. Povezivanje (IR2): Sinthesize i povezivanje relevantne teoriјe i stipendiјu za sopstvene prakse. Nauchna Upit (IR3): Dizaјn, ponashanje i ucheshћe istraga koјa se bavi sushtinska pitanja iz svoјe prakse.

Dizaјn nepristrasni Learning okruzhenja (D)

Nastavni dizaјn (D1): Rad sa kolegama da osmisle pristupe uchenju koјe naglashavaјu personalizatsiјu, povezivanje sa svetom izvan shkole i nude pristup i izazov svim uchenitsima. Program za dizaјn (D2): Pokazati razumevanje nachina na koјi dodela odraslih i studentskih sredstava utiche na stvaranje ravnopravnih okruzhenja za uchenje u shkolama.

Engage in Leadership za shkolski promјene (L)

Olakshavanje (L1): Podrshka i olakshati studenata i nastavnika diјalog usmeren na unapreђenje nastave i uchenja. Saradnja (L2): Engage kolegama i studentima u podrshkom nastoјanjima da stvori pravichan, angazhovanje okruzhenja za uchenje.

Lokacije

  • San Diego

    2150 Cushing Road

Programi

Pitanja