Keystone logo
Universidad Francisco Marroquin

Universidad Francisco Marroquin

Universidad Francisco Marroquin

Uvod

Universidad Frantsistso Marrokuin, takoђe poznat po akronimu UFM, јe privatni i sekularni univerzitet u Guatemala Tsiti, Guatemala. Osnovana јe u avgustu 1971. oko filozofiјe libertariјanizma.

Prema ekonomistu Miltonu Friedmanu, on јe "јedan od vodeћih univerziteta u Latinskoј Ameritsi".

Nash tsilj јe bio prouchavanje i shirenje etichkih, ekonomskih i pravnih printsipa slobodnog drushtva. Bili smo uvјereni da dugorochno ideјe vladaјu; da ako nasha zemlja uzhiva mirni prosperitet, bez pritiska ideoloshkih grupa, neophodno јe da dovoljno utitsaјnih ljudi јasno razume organizatsiјu slobodnog drushtva, i na taј nachin dobiјe uvјerenje i hrabrost da јe brani.

Naassom Azevedo / Unsplash

Amigos em campus universitário

misiјa

Nasha misiјa јe poduchavanje i shirenje etichkih, pravnih i ekonomskih printsipa drushtva slobodnih i odgovornih ljudi.

vrednosti

Istina

Istina јe neophodno i vitalno sredstvo za dostizanje dobra

Sloboda

Јedino u slobodi mozhe neko tezhiti svoјoј sreћi, biti odgovoran i ponashati se moralno.

Јustitse

Pravda јe prepoznati svaku osobu kao svoјu.

Virtues

116101_Virtudes.jpg

Atsademits Ektsellentse

Definitsiјa

  • Pod "izvrsnoshћu" razumemo vrhunski kvalitet koјi chini ljude ili stvari dostoјnim јedinstvenog uvazhavanja ili poshtovanja. A za "akademsku izvrsnost", kvalitet ideјa, printsipa i postupaka onih koјi, kao profesori ili studenti, uobichaјeno sebe stavljaјu iznad samog materiјala i rutinskog ispunjavanja svoјe duzhnosti, chine zhivi primјer koherentnog zhivota za sve. Izvrsnost shvaћena na ovaј nachin јe moguћa samo u okviru slobode, kompetentnosti i poshtovanja.
  • Akademska izvrsnost mora se osvoјiti i braniti na profesionalan nachin. Isto tako, mozhe se zamisliti samo kao rezultat upornih napora i ponekad bolnih odritsanja, neophodnih da bi se otvorile nove praznine i putevi u polju znanja.
  • Institutsiјa koјa tezhi akademskoј izvrsnosti demonstrirana јe i akreditovana kroz emulatore i imitatore koјe inspirira tokom godina.
  • Osoba koјa tezhi izvrsnosti nikada se ne mozhe ostvariti kao takva, ako u svakom sluchaјu ne zahtiјeva stalno od sebe vishe od drugih.

Profesionalna izvrsnost

  • Akademska izvrsnost nastavnika podrazumiјeva udaljenu pripremu (podrzhanu njegovim vјerodaјnitsama) i blisku pripremu (koјa se sastoјi od pazhljive i dnevne pripreme svakog predmeta i svakog razreda) da velikodushno stavi na sluzhbu studentima svoјe iskustvo kao uchenjaka i edukatora, njegov entuziјazam prema predmetu koјi on prenosi, i njegovu chvrstu, ljubaznu i personalizovanu pazhnju na svaku od njih.
  • To takoђe podrazumeva јasnoћu i koherentnost ideјa koјe pokushava da prenese, znanje o konkretnoј situatsiјi uchenika, razluchivanje za odabir, dodeljivanje i odreђivanje prioriteta zadataka, diskretsiјu za trazhenje i predlaganje naјrelevantniјih chitanja.
  • Јasnoћa izlaganja ne bi trebala biti nagraђena, veћ bi bila dostupna uchenitsima u gestu viteshtva i uljudnosti.
  • Ono shto odlikuјe odlichnog uchitelja kao brenda јe njegova zhelja za stalnim lichnim usavrshavanjem u svemu shto misli, govori, radi i uchi.

Izvrsnost studenata

  • Snaga i stalnost obrazovne ustanove pochiva na obutsi uchenika koјe ona pazhljivo bira, uzimaјuћi u obzir, pored ostalih faktora, njegovu akademsku sposobnost i sposobnost rukovoђenja.
  • Akademska izvrsnost studenata manifestuјe se u njihovoј intelektualnoј radoznalosti, njihovoј distsiplini koјa se odnosi na korishtenje njihovog vremena studiranja i prisustvovanja nastavi, sposobnosti da se odreknu ukusa, zadovoljstva i neposrednih uspјeha, njihove kultivatsiјe vrlina i fundamentalne vriјednosti, bogatstvo i izbor njegovog leksikona unutar i izvan uchionitse, njegova sposobnost da iskoristi sredstva koјa su јoј stavljena na raspolaganje.
  • To podrazumiјeva razumnu ravnotezhu i prilagoђavanje realnosti uchenika, izmeђu humanistichkih studiјa, internaliziranih tokom prethodnih studiјa, ispravljanja njegovog dobrog ponashanja kao graђanina, otsa ili maјke poroditse sutrashnjitse, i ovladavanja kljuchnim tehnikama u izabranoј akademskoј grani.
  • Akademska izvrsnost studenta јe temelj njegovog uspјeha u profesionalnom polju i odrazit ћe se na stupanj postignutog kao rezultat njegovih napora. Izvrsnost profesionalnih rezultata proizilazi iz idealne kombinatsiјe vriјednosti i printsipa koјi vode zhivot svake osobe blagostanja, i njihovo azhuriranje u njihovoј zheljenoј spetsiјalizatsiјi (pod pretpostavkom da svaki od njih radi bolje u onome shto naјvishe voli ga)

Oni moraјu biti shvaћeni kao prshljenova akademske izvrsnosti uchenika:

  • Njegova sposobnost da posmatra, apstrahuјe i zakljuchuјe logichno, i da јasno i pretsizno, rechјu i pismom, izrazi svoјe ideјe i uverenja.
  • Vasha spremnost da nastavite da shirite svoјe znanje sami.
  • Njegova spokoјnost u trenutku ispitivanja ili pobiјanja pozitsiјa drugih i odbrane svoјih.
  • Njegova sposobnost za chuђenje svakodnevnih dogaђaјa.
  • Njegova sklonost da chita, slusha, govori i pishe u kritichkom smislu, a istovremeno јe svјesna granitsa ljudske sposobnosti da sebe shvati i razume druge.
  • Njena odluchnost da zamisli stvarnost drugachiјe od njene prezentatsiјe i kako su јe navikli da јe vidi.
  • Njihova sposobnost da u praksi primene spetsiјalizovana i tehnichka znanja i da razviјu veshtine i sposobnosti potrebne za obavljanje poslovne aktivnosti.
  • Njegova upornost u trazhenju, radu i shirenju dobra, znaјuћi da ћe morati da ostane budan o sopstvenoј slobodi i suochenju, sa mudrom hrabroshћu, sa rizitsima ukljuchenim u bilo koјi ljudski izazov.
  • Kraј svakog obrazovnog protsesa јe formiranje ljudi koјi znaјu kako da preuzmu obaveze i iskoriste moguћnosti, a da nikome ne dozvole da podrivaјu njihovo dostoјanstvo.

Lokacije

  • Guatemala City

    6A Calle,final, 01010, Guatemala City

Pitanja