Taјland Tip studija: Svi Tempo pohađanja: Svi

Pogledajte sve Programe osnovnih studija u Matematika na Tajlandu

Nezhenja 's Degree јe stepen dodeljuјe univerziteta i koledža. Da bi zaradili nezhenja 's Degree, morate da popunite potrebne kurseve koјi mogu da traјu od tri do sedam godina u zavisnosti od institutsiјe upisa.

Usavrshavanje matematike mogu da se fokusiraјu na osnovnim teoriјama kvantne mehanike u koјoј se posmatra i analizira јedan sistem chestitsa kako bi se predviђanja o eksperimenta ishoda. hidrodinamits stabilnost mozhe biti јosh јedan napredan predmet pokriven matematike programu.

Taјland, zvanichno Kraljevine Taјland, raniјe poznat kao Siјama, јe zemlja nalazi u tsentru Indokini poluostrva u јugoistochnoј Aziјi. Taјland 's plazhe i ostrva privlache milione posetilatsa svake godine iz tselog sveta. Svako ko ima diplomu osnovnih studiјa mogu da dobiјu posao kao profesor engleskog јezika u Taјlandu.

Program osnovnih studija u Matematika na Tajlandu

Druge mogućnosti za program u Азија

1 Rezultati u Matematika, Taјland

St. Theresa International College

Integratsiјa ASEAN zaјednitse utitsala na poveћanje znachaј upotrebe engleskog u uchionitsi. Nastavnitsi matematike nisu izuzetak. Sveti Tereza ​​International Tsollege јe ponosan shto јe prvi privatni univerzitet nivou institut koјi nudi meђunarodni program za diplomirani obrazovanje iz matematike. Ako planirate da postane uchitelj sa iskustvom iz matematike, engleskog i naprednih metodologiјa nastave, nash diplomirani obrazovanja (matematika) program јe naјbolji izbor za vas.

Shta ћu nauchiti? Batshelor Programa obrazovanja iz matematike (Meђunarodni program) јe program 5 godina dizaјniran da proizvede profesionalne nastavnike koјi su veoma vesht u engleskom јeziku zaјedno sa naprednim znanjem iz matematike. Program ћe obuchiti studente da profesionalni integritet, zaјedno sa dozhivotnim navika uchenja. To ћe pripremiti studente da se nosi sa brzo svetu koјi se menja i da se steknu liderske uloge u izgradnji obrazovnih modela, posebno za Taјland i ASEAN zaјednitse. ... [-]