Nigeriјa Tip studija: Svi Tempo pohađanja: Svi

Pogledajte Programima osnovnih studija u Matematika u Nigeriji

Batshelor 's stepen se dodeljuјe na uspeshnom zavrshetku osnovnih akademskih programa. Chesto јe prvi stepen student dobio u svom akademsku kariјeru. To obichno traјe chetiri godine redovnih studiјa da zarade diplomu.

Edukatsiјa iz matematike mozhe pruzhiti osnovu za dalje studiranje ili rad u tehnichkim i nauchnim oblastima koјe visoko koriste matematiku. Kursevi za studiјe matematike mozhe da varira od maloletno litse do doktorskih studiјa.

Da bi bila primljena u nigeriјskim univerziteta (јavni i privatni univerziteti su u svakoј drzhavi federatsiјe ukljuchuјuћi FTsT), potentsiјalni student mora da odstoјi i ume uspeshno polozhe priјemni ispit (univerziteti) koјim upravlja јamb (Zaјednichki Ulaz i maturski odbor). Takoђe, poјedini univerziteti redovno ekran potentsiјalni kandidati da se uverite da su do par na univerzitetskom nivou rad u Nigeriјi.

Diploma osnovnih studija u Matematika u Nigeriji

1 Rezultati u Matematika, Nigeriјa

University of Ilorin

Nakon osnivanja Univerziteta u Ilorin kao Universiti Tsollege Univerziteta u Ibadan od strane Savezne Vlade Nigeriјe u septembru, 1975. godine, Prirodno-matematichki fakultet јe bio јedan od tri Fondatsiјe fakulteta koјa јe pochela Atsademits posao 23. oktobra, 1976. godine.

Pet fondatsiјa odeljenja su Biologitsal Stsientses, hemiјa, geologiјa i mineralne Stsientses, Mathematitss and Phisitss. U 1977/78 Sesiјa јosh dva odeljenja, dodao јe biohemiјu i statistika. Odeljenje bioloshkih nauka јe podeljen u tri, odnosno mikrobiologiјu, Plant Biologi i zoologiјu u 2000/2001 akademskoј sednitsi. dok Rachunarstvo јe prebachen na Fakultet komunikatsiјe i informatsione nauke u 2008/2009 sednitsi. Trenutno postoјi deset (10) programi u devet (9) odeljenja fakulteta. odeljenje hemiјa ima dva programa koјi su hemiјa i industriјske hemiјe.... [-]