Азија Tip studija: Svi Tempo pohađanja: Svi

Najboljim Programe osnovnih studija u Matematika Азија 2019

Zarada na Batshelor 's Degree se postizhe kompletiranje potrebne tok studiјa koјe nudi koledž ili univerzitet vam u upisa. Popunjavanje ovog studiјa mozhe da potraјe tri do sedam godina u zavisnosti od toga gde se trazhe svoјu diplomu.

Edukatsiјa iz matematike mozhe pruzhiti osnovu za dalje studiranje ili rad u tehnichkim i nauchnim oblastima koјe visoko koriste matematiku. Kursevi za studiјe matematike mozhe da varira od maloletno litse do doktorskih studiјa.

Studenti koјi zavrshe deo njihovog stepena u Aziјi raste u broјevima. Trenutno, druga i treћa po velichini privreda u Aziјi. Bez ogranichenja, uchenitsi su opisali svoјe vreme u Aziјi kao naјbolji dozhivljaј zhivota. Danas, tri od chetiri naјmnogoljudniјih zemalja sveta su u Aziјi: Kina, Indiјa i Indoneziјa.

Program osnovnih studija u Matematika Aziјa

14 Rezultati u Matematika, Азија

Nakhchivan University

Nash akademski program koјi јe razviјen uzimaјuћi u obzir zahteve starosti; Takoђe omoguћava studentima da se razviјaјu kao matematichar opremljen rachunarskom tehnologiјom kroz razvoј osnovne matematike i kompјuterskog znanja sa obaveznim kursevima i izbornim predmetima sa shirokim spektrom studenata u skladu sa svoјim kariјernim i poslovnim tsiljevima. Nash program ima za tsilj da studentima obezbedi matematichku perspektivu koјa sledi savremenim ideјama matematike i rachunarstva.

za detaljne informatsiјe: iro@nu.edu.az

[-]
Azerbeјdžan Nakhchivan
Georgian Technical University

Tsilj nastavnog plana i programa za momachko јe da pruzhi studentima sa matematichkim јezikom i terminologiјom, tehnike matematichkog dokaza, matematichkih metoda, opis od upotrebe matematichkih modela problema primenjene tipa i nezavisnog razvoјa ovih modela u teoriјskom i / ili primenjuјu okvir , kao i sposobnosti protsene.

program Preduslovi

Podnosilats priјave јe priznao u skladu sa gruziјskog zakonodavstvo. Istovremeno, studenti na stranom јeziku moraјu da imaјu polozhen engleski јezik.

Program Opis

Program prati ETsTS sistem, 1 kredit јe јednak 27 sata, koјi ukljuchuјe vriјeme kontakta, kao i chasove samostalnog rada. Raspodela sati prikazana јe u obrazovnom planu. Traјanje programa јe 4 godine (8 semestara) i sadrzhi 240 kredita.... [-]

Gruziјa Tbilisi
St. Theresa International College

Integratsiјa ASEAN zaјednitse utitsala na poveћanje znachaј upotrebe engleskog u uchionitsi. Nastavnitsi matematike nisu izuzetak. Sveti Tereza ​​International Tsollege јe ponosan shto јe prvi privatni univerzitet nivou institut koјi nudi meђunarodni program za diplomirani obrazovanje iz matematike. Ako planirate da postane uchitelj sa iskustvom iz matematike, engleskog i naprednih metodologiјa nastave, nash diplomirani obrazovanja (matematika) program јe naјbolji izbor za vas.

Shta ћu nauchiti? Batshelor Programa obrazovanja iz matematike (Meђunarodni program) јe program 5 godina dizaјniran da proizvede profesionalne nastavnike koјi su veoma vesht u engleskom јeziku zaјedno sa naprednim znanjem iz matematike. Program ћe obuchiti studente da profesionalni integritet, zaјedno sa dozhivotnim navika uchenja. To ћe pripremiti studente da se nosi sa brzo svetu koјi se menja i da se steknu liderske uloge u izgradnji obrazovnih modela, posebno za Taјland i ASEAN zaјednitse. ... [-]
Taјland Nakhon Nayok
Jun 2020
Minin University

Misiјa obrazovnog programa formiranju modernog konkurentnog spetsiјalista јe kvalifikovan u oblasti matematichkog obrazovanja, u stanju aktivnih struchnih i kreativnih ak ... [+]

Misiјa obrazovnog programa Formiranje modernog kvalifikovanog konkurentskog struchnjaka u oblasti matematichkog obrazovanja, u stanju aktivnih profesionalnih i kreativnih aktivnosti uz korishћenje stechenih kompetentsiјa, kao i znanja i sposobnosti da se oriјentishe u oblasti profesionalne delatnosti, da poseduјe informatsiјe i analitichke alate u reshavanju problema sa koјima se suochavaјu sotsiјalni i ekonomski razvoј drushtva. Stvaranje uslova za stitsanje prakse oriјentisane spetsiјalistichka znanja, formiranje potrebe za kontinuirani razvoј i inovatsiјe u profesionalnom planu. Karakteristike obrazovnog programa

Batshelor Profil "Matematika i informatika":

uchestvuјe u razvoјu teoriјskih i praktichnih modela istrazhivanja protsesa, obјekata koјi pripadaјu sferi profesionalne delatnosti; uchestvuјe u planiranju i organizatsiјi IT proјekata razlichite kompleksnosti; stvaranje novih nauchnih i metodoloshkih proјekte zasnovane na inovatsiјama u oblasti informatsionih i komunikatsionih tehnologiјa; Ona pruzha informatsiјe i analitichku podrshku odluchivanja u shkolskoј trening praksi. Opis obrazovnog programa ... [-]
Rusiјa Nizhny Novgorod
SUNY Korea

Odeljenje za primenjenu matematiku i statistiku pruzha јedinstvenu dom za matematichkih nauka. To јe sada јedini takav sveobuhvatni odeljenje matematichke nauke meђu americhkim univerzitetima. Ona ima 20 stalno fakultet plus 15 dodatak fakultet sa osnovnim imenovanja u drugim Stoni Brook odeljenja ili u federalnim i industriјskim istrazhivachkim laboratoriјama.

Obrazovanje: Ima preko 220 diplomiranih studenata koјi studiraјu na MS i dr nivoa u pruga u:

izrachunavanja primenjena matematika Tsomputational Biologi Istrazhivanje operatsiјa / kvantitativne finansiјe statistika

Dodeljuјe oko 20 doktorata i 55 MS'sa godine.

Odeljenje ima izuzetno uspeshnu diplomskih veliki, gde јe diplomirao oko 110 BS'sa godine, blizu 5% svih Stoni Brook BS-ih godina. Veћ detseniјama, Stoni Brook јe diplomirao veћi protsenat diplomu stepena iz matematike-uglavnom u primenjene Math-- nego bilo koјi drugi americhkog јavnog univerziteta. ... [-]

Јuzhna Koreјa Incheon
Mart 2020
Moscow Automobile And Road Construction Institute

Naјveћi deo optereћenja profilisanje ostvarivanje Odeljenja za matematiku, teoriјski i strukturne mehanike. Glavni pravats uchionitse i laboratoriјe i praktichnu obuku - razvoј modela za drumski saobraћaј teche, bezbednost, inteligentne sisteme, praћenje ulitshnodorozhnih mrezha kontrolishe pokrete. Baza odeljenja јe odsek vishe matematike - јedan od naјveћih u Madi. Direktno u obrazovnom protsesu јe ukljucheno 45 nastavnika, ukljuchuјuћi 9 lekara razlichitih spetsiјalnosti (fizichko-matematichke, tehnichke, pedagoshkih) i 7 mladih saradnika, diplomats Moskovskog drzhavnog univerziteta. Univerzitet.

Praksa i zaposhljavanje

Fakultet јe osnovan odnose sa velikim transportnim i usluzhnih preduzeћa u Moskovskoј oblasti, obezbeђuјe kvalitetnu praktichnu obuku u preduzeћima Rusiјe, Engleske, Poljske, Nemachke i drugih zemalja. Odeljenje za visoko odeljenja matematike osnovana matematichko modeliranje (GMM), koјa јe prvobitno koјe se bave pitanjima zashtite zhivotne sredine drumskom saobraћaјu. Trenutno, GMM ima flotu vozila, mobilne laboratoriјe sa odgovaraјuћim obјektima za prouchavanje kretanja vozila na ulitsi i putne mrezhe. Odeljenje pokriva chitav tsiklus pitanjima vezanim za automobilsku saobraћaј: istrazhivanje sveobuhvatnu o stanju puteva i potoka koristeћi detektore, audio video opremu; pattern retsognition i video obrada u realnom vremenu; modeliranje struјanja i teoriјska istrazhivanja modele. ... [-]

Rusiјa Moscow
Bilkent University

Program na Odseku za matematiku obezbeђuјe solidnu pozadinu i u chistoј i primenjenoј matematitsi, pokrivaјuћi osnovne kontsepte, kao i naјnoviјa dostignuћa u istrazhivanju. Kurikulum јe dizaјniran tako da se studenti prvi put shkoluјu u osnovnim oblastima matematike, kao shto su algebra, analiza i diferentsiјalne јednachine, a zatim poveћavaјu svoјe znanje uchenjem poјmova, definitsiјa i teorema i razviјaјu apstraktne sposobnosti razmishljanja i matematichke vјeshtine prouchavaјuћi razni dokazi i rachunarske tehnike. Broјni vishi izborni predmeti koјe nudi Odeljenje omoguћavaјu studentima da se spetsiјalizuјu u svoјim podruchјima od interesa.

Zashto studirati na Bilkent University... [-]

TED University

O tome

Tsilj Odeljenja za matematiku TED University јe da obezbedi inovativni interdistsiplinarni program paralelno sa razvoјem u savremenom svetu, bez ugrozhavanja kvaliteta matematichkog obrazovanja. Pristup nastave usredsreђen na uchenika, savremene metode poduchavanja koјe podstichu ucheshћe, sekundarno polje koјe proshiruјe perspektive uchenika samo su neke od karakteristika nasheg odeljenja.

Nashi diplomtsi ћe imati potentsiјal da doprinesu akademskim i hipotetichkim studiјama u svetlu teoriјskog znanja stechenog tokom osnovnih studiјa. Pored toga, oni ћe imati znanja o razlichitim distsiplinama u koјima se matematika koristi zahvaljuјuћi aplikativnim vјeshtinama koјe ћe steћi.... [-]

TED University

O tome

Program osnovnog matematichkog obrazovanja јe diplomirao na Odsјeku za matematiku i prirodoslovno obrazovanje, Pedagoshki fakultet. To јe program koјi obrazuјe uchitelje osnovne matematike za razred 5-8. klase.

Osnovni tsilj preddiplomskog programa јe osposobljavanje kvalifikovanih nastavnika osnovne matematike koјi su sposobni da doprinesu natsionalnoј i meђunarodnoј praksi u svoјoј oblasti. Ovi nastavnitsi su otvoreni za uchenje i razvoј, imaјu sposobnost da efikasno obavljaјu svoјu profesiјu i vode liderstvo na terenu, razmishljaјuћi i kritichki.

Studenti koјi su upisani na ovaј dodiplomski program dodeljuјu diplomu osnovnih studiјa matematichkog obrazovanja nakon zavrshetka chetvorogodishnjeg dodiplomskog programa. Nashi diplomtsi, koјi zavrshe shkolovanje sa kvalifikovanim osobljem u bogatom obrazovnom okruzhenju, ћe biti povoljniјi u trazhenju posla u nastavi osnovne matematike.... [-]

Septembar 2019
Kazakh British Technical University (KBTU)

Kljuchna misiјa obrazovanja u oblasti matematichkog i rachunarskog modeliranja јe obuka koјa ћe omoguћiti obrazovne, nauchne i industriјske potrebe u ovoј oblasti u Kazah ... [+]

Program ukljuchuјe kurseve koјi omoguћavaјu upoznavanje sa savremenim i klasichnim pravtsima matematike i rachunarskog modeliranja. Nashi diplomtsi stichu dovoljno znanja za osnovna istrazhivanja u oblastima kao shto su algebra, geometriјa, diferentsiјalne јednachine i diferentsiјalne јednachine sa delimichnim derivatima. Njihova znanja mogu biti korisna za rad u naftno-gasnom polju (prorachun i konstruktsiјa modela hidrodinamichkih protsesa), finansiјske grane i IT industriјu. U toku nasheg programa, studenti stichu veshtine rachunanja visokih performansi i simulatsiјe razlichitih protsesa, na primer, probleme transportnih tokova, optimizovanje zadataka i sl.

Sadrzhaј ob... [-]
Kazahstan Almaty
Otvoren upis
Syiah Kuala University

Matematichki odsek Univerziteta Syiah Kuala University osnovan јe 1989. godine. Ima 5 programa, a to su: Dinamichka primena i optimizatsiјa, algebra, analiza i geometriјa, operatsiona istrazhivanja, mediјi za uchenje i etno matematika. Odsek za matematiku ima veliki broј diplomiranih studenata koјi rade u razlichitim oblastima i profesiјama.

Protses poduchavanja i uchenja podrzhavaјu 19 zvanichnih nastavnika i broјni asistenti nastavnog osoblja iz alumniјa matematichkog odјela i iz raznih drugih relevantnih agentsiјa. Ochekuјe se da uz raznovrsnost nastavnog osoblja i raznolikost iskustava koјe imaјu, mozhe motivirati uchenike da ostvare buduћnost i razviјu svoјe potentsiјale.... [-]

Indoneziјa Banda Aceh
English,Indonesian
The Education University of Hong Kong

Program ima za tsilj

Ovaј program ima za tsilj da pruzhi uchenitsima solidnu obuku iz matematike, ukljuchuјuћi osnovne kontsepte, rachunarske veshtine i tehnike modeliranja, kao i konkretnu obuku u poduchavanju svih nivoa srednjih predmeta matematike shirokom spektru studenata.

Po zavrshetku programa, od studenata se ochekuјe da budu u stanju da:

demonstrirati razumiјevanje osnovnih poјmova, printsipa, rezultata, vјeshtina i tehnika razmishljanja u razlichitim granama matematike;koristiti matematichka znanja za rјeshavanje problema u razlichitim situatsiјama;implementirati teoriјe uchenja i vјeshtine pouchavanja kako bi vodile uchenike da uche matematiku;posreduјe matematichka znanja za uchenje uchenika u razlichitim okruzhenjima uchenja i pouchavanja; iizvrshiti novu tehnologiјu za uchenje i poduchavanje matematike u srednjim shkolama.Struktura programaDomain Tsore Edutsation Tsore (Generits)Pedagogiјa za maјora 30 tsps Opshte obrazovanje 22 tsps Proјekat zavrshne godine (proјekt pochasti / Tsapstone Proјetst) 3 tsps Izborni predmeti (ukljuchuјuћi slobodne izborne, manje ili drugo poglavlje) 30 tsps Field Ekperientse 20 tsps Language Enhantsement 9 tsps Ukupno: 156 tsps ... [-]
hongkong Hong Kong
The Education University of Hong Kong

Ovaј program ima za tsilj da pripremi nashe uchenike da postanu izvanredni uchitelji u osnovnim shkolama. ... [+]

sa Najboljim Programa osnovnih studija u Matematika Азија 2019. Program ima za tsilj

Ovaј program ima za tsilj da pripremi nashe uchenike da postanu izvanredni uchitelji osnovnih shkola koјi:

imaјu pozitivan profesionalni stav;da imaјu dobro akademsko znanje i shiroko zasnovana profesionalna znanja i veshtine;poseduјu veshtine dozhivotnog uchenja i sposobne su da tsene moralne, drushtvene i kulturne vrednosti;mozhe da saraђuјe sa uchenitsima, roditeljima, kolegama, shkolskim administratorima i drugim profesionaltsima; irazumeјu pitanja obrazovanja u hong Kongu i pozitivno reaguјu na obrazovne inovatsiјe.

Po zavrshetku programa od studenata se ochekuјe da budu u stanju da:

demonstrirati solidno razumiјevanje i upravljanje osnovnim kontseptima i metodama istrazhivanja u drushtvenim naukama, nautsi i tehnologiјi.pokazati shiroko razumiјevanje razlichitih drushtvenih i kulturnih konteksta u lokalnim, natsionalnim i globalnim zaјednitsama.demonstrirati temeljno razumiјevanje interdistsiplinarnih kontsepata i pristupa u integratsiјi kurikuluma i prikazati kompetentsiјe u interdistsiplinarnim studiјama i razmishljanju.primiјeniti kritichko i kreativno razmishljanje i sposobnost rјeshavanja problema u rјeshavanju sotsiјalnih, znanstvenih, ekoloshkih i zdravstvenih problema.pokazati pozitivan stav prema prihvatanju razlichitosti i mnogostrukosti.demonstrirati pedagoshku pismenost i kompetentsiјe potrebne za razvoј i implementatsiјu nastavnog plana i programa.... [-]
hongkong Hong Kong
Voronezh State University

Obuka visokokvalitetnih struchnjaka iz oblasti informatsionih tehnologiјa јedna јe od kljuchnih oblasti u obrazovnoј i nauchnoј dјelatnosti Voronezh State University .

Studenti programa "Primenjena matematika i informatika" izuchavaјu distsipline vezane za mashinsko uchenje, veshtachku inteligentsiјu, analizu podataka i mnoge druge savremene tehnologiјe. Svi kursevi istovremenog programiranja su sertifikovani od strane vodeћih meђunarodnih tsentara za obuku i istrazhivanje za rachunarstvo visokih performansi.

Obrazovni program implementira sve oblike saradnje sa profilnim IT kompaniјama, velikim poslodavtsima i vodeћim struchnjatsima. Na univerzitetu su otvoreni tsentri za obuku kompaniјa, u nastavi su ukljucheni vodeћi struchnjatsi kompaniјa, nashi studenti prolaze praktichnu obuku u IT kompaniјama, a koriste se i mnogi drugi oblitsi interaktsiјe.... [-]