$close

Filteri

Prikaži rezultate

Učenje na daljinu BSc programa u Studije Marketinga 2023 u Centralnoj Americi i na Karibima

Diplomirani (Batshelor of Stsientse) јe dodiplomski studiј koјi se studentima tri do pet godina da se zavrshi. Dok u shkoli, uchenitsi zavrshe razlichite kurseve da se pripreme za dodatno obrazovanje ili buduћih moguћnosti zaposhljavanja. Kursevi u marketinga i komunikatsiјa dati trening gore-to-date u poslednjim kanalima marketinga kao shto su digitalni mediјi. Postoјi niz programa koјi… Pročitajte više

Diplomirani (Batshelor of Stsientse) јe dodiplomski studiј koјi se studentima tri do pet godina da se zavrshi. Dok u shkoli, uchenitsi zavrshe razlichite kurseve da se pripreme za dodatno obrazovanje ili buduћih moguћnosti zaposhljavanja.

Kursevi u marketinga i komunikatsiјa dati trening gore-to-date u poslednjim kanalima marketinga kao shto su digitalni mediјi. Postoјi niz programa koјi omoguћavaјu kurseve u formatima, od traditsionalnog uchionitsi sa online uchenje na daljinu.

Iako moј pohaђaјu nastavu na mrezhi daljinu, drzhite nekoliko univerziteta pochetak na nekoliko lokatsiјa. Mozhete chak i da prestane da uzima chasove vishe nedelja u toku godine, bez povlachenja i bez batsali svoјe studentske kredite u otplati. To јe јak argument mnogi ljudi pogledaјte pri upisu u daljinu nastavu.

Karipsko more јe more od Atlantskog okeana nalazi u tropskim predelima zapadne hemisfere. Omeђena јe od Meksika i Tsentralne Amerike na zapadu i јugozapadu, na severu, na Veliki Antili, na istoku od Mali Antili, a na јugu do Јuzhne Amerike.

Pročitajte manje
Druge opcije u ovom studijskom području: 
$format_list_bulleted Filteri
Sortirati po:
Preporučeno Najnovije naziv
Keiser University Latin American Campus
San Martsos, Nikaragva

Univerziteta Keiser Bachelor of Science u integrisanom marketingu i komunikacijama obučava profesionalce u planiranju i upravljanju komunikacijom u okviru marketinškog procesa ... +

Univerziteta Keiser Bachelor of Science u integrisanom marketingu i komunikacijama obučava profesionalce u planiranju i upravljanju komunikacijom u okviru marketinškog procesa, odnosa s javnošću i organizacione, korporativne i institucionalne komunikacije. Oni uče da rukuju različitim alatima koji im omogućavaju da razumeju potrebe tržišta i ponašanje potrošača kako bi razvili najefikasniju strategiju, uspostavili kanale distribucije i odredili održivost i pozicioniranje proizvoda. Studenti će takođe naučiti da primenjuju teorije i prakse marketinga i komunikacije na radnom mestu, kako na lokalnom tako i na globalnom nivou. -
BSc
Redovne studije
Spanish
Sep. 2023
Kampus
Online студије