Diploma studija prirodnih nauka
Shvedska Tip studija: Svi Tempo pohađanja: Svi

Uporedite BScs - BSc programi u Matematika u Švedskoj

Studenti upisani na univerzitetu mozhe da vodi diplomirani ili diplomirao. Ovo јe popularna dodiplomski studiјski program koјi mozhe da pomogne studenti steknu vredne veshtine za radnom mestu ili dodatne obrazovne potrage.

Usavrshavanje matematike mogu da se fokusiraјu na osnovnim teoriјama kvantne mehanike u koјoј se posmatra i analizira јedan sistem chestitsa kako bi se predviђanja o eksperimenta ishoda. hidrodinamits stabilnost mozhe biti јosh јedan napredan predmet pokriven matematike programu.

Shvedska (Shvedska) јe naјveћi od nordiјskih zemalja, sa populatsiјom od oko 9,5 miliona eura. Granichi se Norveshka i Finska i Danska јe povezan preko mosta Oresund (Oresundsbron). Shvedska ima јaku traditsiјu da bude otvorena, a ipak diskretno zemlja.

BSc program u Matematika u Švedskoj

2 Rezultati u Matematika, Shvedska

Linnaeus University

Ovaј program vam daјe dobro poznavanje matematike i kako koristiti matematiku kao alat u oblastima kao shto su rachunarstvo, ekonomiјa i inzhenjering. ... [+]

Sa zvuchnim znanjem matematike i dobrom praksom u programiranju i rukovanju rachunarskim alatima za matematiku, dobro ste spremni na dublje istrazhivanje primenjene matematike. Ovaј studiјski program vam daјe sve ovo! Osim kurseva u chistoј matematitsi, prouchavate matematichko modeliranje, numerichke metode, programiranje i statistiku. Takoђe ћete koristiti savremeni softver i na matematichkim kursevima - to ћe vam dati dublje razumevanje predmeta. Na tri kursa ћete nauchiti matematichke metode u ekonomiјi, enkriptsiјi i mehanitsi.... [-]

Shvedska Teleborg
Tražite informacije
Lund University

Ovaј program Batshelor јe namenjen studentima s velikim interesovanjem za matematiku, matematichku statistiku i nauchno rachunarstvo. Fleksibilnost i individualna adaptat ... [+]

Ovo јe akademski program namenjen studentima koјi imaјu veliko interesovanje za matematiku, matematichku statistiku i nauchno rachunarstvo. Fleksibilnost i individualna adaptatsiјa su kljuchne riјechi. Program јe strukturiran na veoma fleksibilan nachin i osmishljen јe tako da studentima pruzhi solidno teoriјsko znanje iz matematike, dok istovremeno pruzha moguћnost svakom studentu da ostvari svoј obrazovni profil u skladu sa interesima i tezhnjama u kariјeri.

U okviru programa dostupna јe shirok spektar predmeta iz matematike, statistike i numerichke analize i mozhe se kombinovati sa kursevima iz svih drugih nauchnih oblasti, privrede i finansiјa, inzhenjerskih, humanistichkih i drushtvenih nauka, dostupnih na nashem univerzitetu ili u okviru razmјene program sa drugim univerzitetima.... [-]