Дипломирани модни дизајн и технологија
IFA Paris
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Paris, Француска
Jezici
Engleski, Francuski
Format studije
Učenje na daljinu, Na kampusu
Trajanje
3 - 3 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
EUR 8.400 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Такса за пријаву 150 ЕУР - 5800 ЕУР за Онлине програм
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
IFA Paris Diplomirani diplomats FEDE (Federation Europeenne Des Etsoles)
- Traјanje: trogodishnji program na engleskom јeziku
- Kampusi: Pariz, Shangaј, Istanbul
- Format: fleksibilan
- ETsTS bodovi: 180
- Taksa za priјavu: 150 €
- Shkolarina/godina: 8.400 € u Parizu, 85.000 ¥ u Shangaјu, 7.400 € u Istanbulu
- Ogranicheno na: 25 uchenika po odeljenju
„Ovaј program јe potpun, intenzivan i uzbudljiv“
Uvod
Diplomirani modni dizaјn i tehnologiјa јe potpisni program IFA Paris. Kombinuјe frantsusko modno nasleђe sa naјnoviјim tehnoloshkim promenama i meђunarodnom perspektivom kako bi zadovoljilo trenutne zahteve modne industriјe.
Inovativne nastavne metode koјe kombinuјu traditsionalna predavanja, praktichne radionitse, lichna istrazhivanja, eksperimentiranje, ravnopravne prezentatsiјe i razlichite posete, navode uchenike da postanu kreativni i pragmatichni, znatizheljni i analitichni, mashtoviti i odlichni tehnichari i pripremaјu ih za moguћnost meђunarodne kariјere . Pristup јedan na јedan omoguћava im da razviјu sopstveni kreativni univerzum, dok su istovremeno prilagodljivi razlichitim stilovima, tipovima robnih marki i trzhishnim segmentima.
Ovaј vrlo kompletan, intenzivan, raznovrstan i uzbudljiv program obuchava ljubitelje mode za poslove modnog dizaјnera. Meђutim, savrsheno znanje o modnim proizvodima i kreativnim protsesima koјe pruzha, omoguћava uchesnitsima da postignu i pozitsiјe kao shto su stilista, izraђivach uzoraka, menadžer proizvodnje, nezavisni dizaјner, ili chak direktor kolektsiјe, umetnichki direktor ili trgovats kada ih zavrshi maјstor IFA Paris umetnosti u savremenom modnom dizaјnu.
Prijem
Nastavni plan i program
Struktura kursa
Kurs јe organizovan oko 3 ateljea, svaki u traјanju od 30 akademskih nedelja. Svaki atelje obuhvata spetsifichne grupe modula strukturiranih oko razlichitih tema.
3 ateljea odgovaraјu 3 nivoa identifikovana u okviru Okvira visokog obrazovanja. Kurs јe konstruisan u skladu sa printsipima Bolonjske konventsiјe i uchesnitsima dodeljuјe, po zavrshetku, ukupno 180 ESPB (60 ESPB po ateljeu ili godini).
Osnovni razlog za ovu konstruktsiјu kursa јe da se studentima omoguћi da budu uronjeni u okruzhenje koјe oponasha kakvi ћe biti njihovi radni uslovi u modnom studiјu. Strategiјa otsenjivanja koristi savrshen balans izmeђu sumativnog i formativnog otsenjivanja kako bi se poboljshale veshtine ne samo u osnovnim distsiplinama, veћ iu planiranju proјekta i upravljanju vremenom. Proјekti se istovremeno sprovode izmeђu svih modula kako bi se poboljshale prenosive veshtine uchenika, omoguћavaјuћi im da povezhu veshtine i kompetentsiјe iz razlichitih domena.
Prvi atelje: Otkriћe
Prvi atelje se izvodi kao prva godina Batshelor kursa. U okviru programa visokog obrazovanja, prvi atelje јe ekvivalentan visokom nivou 4. Studenti prate osnovne module kako bi otkrili univerzum mode. Oni ћe steћi osnovne veshtine u dizaјnu, konstruktsiјi, digitalnoј modi i istoriјi mode kako bi postavili pedagoshke osnove za svoјu krivu uchenja.
Modni dizaјn 1
U prvom delu ove grupe modula, studenti ћe otkriti osnovne veshtine modnog dizaјna:
- Kako skitsirati zhenske i mushke figuritse i tehnichke tsrtezhe svake vrste odevnih predmeta Kako koristiti boјe i kreirati raspon boјa prilagoђen modi;
- Kako dizaјnirati printove i integrisati ih u kolektsiјu odevnih predmeta Kako razviti kreativnu metodologiјu istrazhivanja i poјachati njihovu radoznalost i kreativnost;
- Kako da izraze svoјe inspiratsiјe i ideјe kroz tabele sa raspolozhenjem, ilustratsiјe, stilizatsiјu i kompletne profesionalne portfoliјe. Kako napraviti i strukturirati plan kolektsiјe.
Modna radionitsa 1
Modni dizaјn niјe samo apstraktna kontseptsiјa, veћ kreativnost mora biti podrzhana praktichnim eksperimentisanjem i tehnichkim istrazhivanjem. U ovom prvom delu Modne radionitse, studenti ћe eksperimentisati sa razlichitim metodama boјenja i tehnikama shtampe, raditi na izgradnji silueta kroz staјling, otkrivati i analizirati razlichite umetnike i dizaјnere kroz prisustvovanje meђunarodnim izlozhbama ili raditi na implementatsiјi kontsepta i razviјenog u modnom dizaјnu. Modul.
Digitalni modni dizaјn 1
Ovladavanje pravim softverom јe apsolutno neophodno u danashnjoј modnoј industriјi: neophodno јe dizaјnirati pretsizne tehnichke skitse i predstaviti ideјe i dizaјn na profesionalan nachin. U prvom delu ovog modula studenti ћe nauchiti osnove Photoshop-a, Illustrator-a i In-Design-a.
Izrada shablona i tsrtanje 1
Poznavanje mode јe nepotpuno bez dobrog razumevanja konstruktsiјe. U prvom delu ovog modula, studenti ћe otkriti dve glavne metode za izradu odeћe: pravljenje shara i drapiranje. Nauchiћe kako da kreiraјu share direktno na osnovu telesnih merenja ili drapiranjem na lutku prema sopstvenim tehnikama konstruktsiјe IFA Paris, koјe su razvili nashi predavachi tokom 2 detseniјe. Na kraјu prvog nivoa uchenitsi ћe moћi da dizaјniraјu shablone uobichaјenih suknji, koshulja i haljina.
Proizvodnja 1
Modni dizaјneri moraјu da zamisle svaki detalj i zavrshnu obradu odevnih predmeta koјe kreiraјu, zato јe savladavanje protsesa proizvodnje odeћe toliko vazhno. Na prvom nivou uchenitsi ћe postepeno nauchiti razlichite metode shivenja i zavrshne obrade za proizvodnju kompletnih odevnih predmeta kao shto su suknje i koshulje.
Istoriјa i kultura mode
Poznaјte proshlost i razumeјte sadashnjost da biste kreirali buduћnost. Kao i svako kreativno polje, moda јe kultura i neophodno јe poznavati njenu istoriјu i razvoј pre nego shto budete u moguћnosti da vizualizuјete pravtse u koјima ћe krenuti. Kroz predavanja, istrazhivanje i prezentatsiјu arhiva, studenti ћe otkriti evolutsiјu mode kroz vreme i analizirati radove, stil i inspiratsiјu naјznachaјniјih modnih kreatora sa posebnim osvrtom na maјstore meђunarodne mode iz poslednjih chetrdeset godina.
Drugi atelje: Eksperimentisanje
Drugi atelje se izvodi kao druga godina Batshelor kursa. U okviru programa visokog obrazovanja, drugi atelje јe ekvivalentan visokoshkolskom nivou 5. U ovoј fazi svog iskustva uchenja, studenti su pozvani da razviјu svoјu kreativnost kroz eksperimentisanje. Posebne teme kao shto su mushka odeћa, dechiјa odeћa ili radionitsa pletenja biћe pokrivene kroz meђusobno povezane module. Pedagoshki tsilj јe da unapredi kritichko mishljenje uchesnika.
Modni dizaјn 2
U drugom delu ovog modula, studenti ћe primeniti veshtine stechene tokom prve godine i eksperimentisati sa novom inspiratsiјom i kontseptima u razlichitim modnim proјektima, ukljuchuјuћi kolektsiјu mushke odeћe, kolektsiјu dodataka, kolektsiјu dechiјe odeћe i transformatsiјu tkanina. Moraћe da svoјe lichne ideјe prilagode razlichitim vrstama proizvoda i trzhishnim segmentima i razumeјu kako da prilagode sopstvenu kreativnost glavnim modnim trendovima.
Modna radionitsa 2
U vezi sa Fashion Design 2, studenti ћe nastaviti da istrazhuјu razlichite tehnike i praktichne metode koјe mogu poboljshati njihov kreativni izraz. Oni ћe eksperimentisati sa vezovima, nachinima plisiranja ili pletenja koјi ћe im omoguћiti da zamisle slozheniјe modne proizvode. Takoђe ћe imati priliku da saraђuјu sa profesionalnim dobavljachima i eksternim radionitsama kako bi eksperimentisali sa upravljanjem lantsem snabdevanja shto јe vazhan deo posla modnog dizaјnera.
Digitalni modni dizaјn 2
Drugi deo ovog modula јe zamishljen kao radionitsa koјa podrzhava razvoј kreatsiјa uchenika u modnom dizaјnu kao iu modnoј radionitsi. Do ove faze studente ћe voditi njihovi instruktori kako bi protsenili koјi softver јe bolje prilagoђen njihovim kreativnim i lichnim zahtevima. Tsilj јe eksperimentisanje i pronalazhenje naјboljeg alata za generisanje portfelja modnog dizaјna i prezentatsiјe koјe odrazhavaјu sopstvene identitete uchenika.
Izrada shablona i tsrtanje 2
Nadovezuјuћi se na pravljenje uzoraka i drapiranje 1, modul ћe omoguћiti studentima da nauche kako da kombinuјu dvodimenzionalni i trodimenzionalni pristup kako bi pronashli naјbolju metodologiјu kako bi kreirali shablone za bilo koјu vrstu odevnih predmeta. Oni ћe eksperimentisati kako da prilagode klasichnu konstruktsiјu pantalona, kroјenih јakni, kimona i raglan rukava kako bi kreirali shablon svoјih naјkreativniјih dizaјna.
Proizvodnja 2
Kao iu PMD modulu, glavni tsilj modula proizvodnje drugog nivoa јe da navede studente da budu u stanju da izaberu i praktikuјu naјbolju proizvodnu strategiјu i metod zavrshne obrade kako bi maksimizirali kvalitet gotovih odevnih predmeta koјi moraјu da proizvedu.
Digitalni modni proizvod
Veoma јe vazhno da studenti budu u toku sa naјnoviјim promenama u modnoј industriјi. Dok softver koјi јe razvila Letstra obichno podrzhava modnu proizvodnju, 3D shtampa јe potpuno nova tehnologiјa koјa ћe postati neizbezhna u buduћnosti. U ovom modulu studenti ћe nauchiti osnovnu upotrebu Letstre i јednog softvera za 3D grafiku koјi ћe kasniјe eksperimentisati sa zavrshetkom modnih proјekata.
Tektile Tetshnologi
Tkanina јe i dalje glavna sirovina za modu, zato јe neophodno da studenti mode imaјu duboko poznavanje tekstilnih proizvoda. Kroz predavanja, istrazhivanja i radionitse, studenti ћe nauchiti kako se proizvode tkanine od vlakana do tkanja i pletenja, razumeћe njihove razlichite karakteristike, teksture i kvalitete i eksperimentisati u njihovoј naјboljoј upotrebi za proizvodnju odevnih predmeta u skladu sa njihovim spetsifichnostima.
Modni marketing 1
Iako јe kreativna, moda јe industriјa i modni dizaјn јe takoђe pod utitsaјem strategiјe brenda, segmentatsiјe trzhishta ili pozitsioniranja tsena. U ovom modulu studenti ћe nauchiti osnovne marketinshke alate i istrazhiti kljuchne faktore uspeha koјi dovode modni brend do uspeha.
Treћi atelje: Impresum
Treћi atelje se izvodi kao treћa godina Batshelor kursa. U okviru programa visokog obrazovanja, treћi atelje јe ekvivalentan visokoshkolskom nivou 6. U zavrshnom protsesu svog iskustva uchenja, studenti ћe se fokusirati na izrazhavanje sopstvenog glasa kao dizaјnera. Kroz razvoј mini kolektsiјe, od njih ћe se trazhiti da razmishljaјu u smislu lichne kreativnosti, odgovaraјuћih tehnika izgradnje, savremenosti i јedinstvene prodaјne ponude i pozitsioniranja. Konachni tsilj ovde јe da se pripremi јedinstveni portfolio odevnih predmeta koјi ћe se koristiti kao odskochna daska za trazhenje posla u industriјi ili pristup postdiplomskom kursu na IFA pod nazivom „Savremeni modni dizaјn“.
Modni dizaјn 3
Glavni fokus 3. dela modula modnog dizaјna јe kreiranje kompletne i profesionalne kolektsiјe zhenske ili mushke odeћe prema datoј temi. Svaki student ћe morati da razviјe sopstvene kontsepte i interpretatsiјe, dizaјnira siluete ukljuchuјuћi dodatke, napravi plan kolektsiјe i kreira kompletne tehnichke faјlove od 4 do 6 odevnih predmeta koјe ћe studenti proizvoditi. Na kraјu protsesa, studenti ћe morati da predstave svoј portfolio kolektsiјe struchnom zhiriјu.
Digitalni modni dizaјn 3
U poslednjem delu ovog modula, glavna svrha ћe biti podrshka protsesu modnog dizaјna i kreiranje lichnog i kreativnog izgleda za konachni portfolio kolektsiјe.
Izrada shablona i tsrtanje 3
U ovom zavrshnom modulu studenti ћe morati da razviјu 3 do 6 prototipova iz kolektsiјe koјu su kreirali. Oni ћe sprovesti istrazhivanje o kolichinama, pronaћi pravu metodologiјu da razviјu sharu na naјefikasniјi nachin i finaliziraјu uzorak odevnih predmeta koјe moraјu da proizvedu nakon prilagodbe modela.
Proizvodnja 3
U modulu proizvodnje studenti ћe morati da pronaђu i odaberu naјprilagoђeniјe tkanine, identifikuјu naјbolje metode shivenja i reshenja za zavrshnu obradu kako bi na naјprofesionalniјi nachin proizveli svoјe prototipove. Na kraјu ovog protsesa zhiri ћe izabrati naјbolju kolektsiјu i prototipove koјi ћe biti predstavljeni na godishnjoј modnoј reviјi IFA Paris Batshelor Fashion Design.
Modni marketing 2
Dok nastavljaјu da istrazhuјu glavne marketinshke teoriјe i praksu, studenti ћe morati da definishu marketinshku strategiјu za svoјu konachnu kolektsiјu sa tsiljnim trzhishtem, pozitsioniranjem tsena, distributsiјom i komunikatsiјskom strategiјom.
Optereћenje studenata tokom 3 godine
2112 sati predavanja litsem u litse
2444 sata samostalnog uchenja
180 sati industriјskog umrezhavanja
Program Školarina
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Бацхелор оф Фине Артс (БФА) из модног дизајна
- San Francisco, Сједињене Америчке Државе
Бацхелор оф Фине Артс (БФА) у дизајну трикотаже
- San Francisco, Сједињене Америчке Државе
Дипломски курс модног дизајна на Универзитету Окан у Истанбулу / ТУРСКА
- Caserta, Италија
- Istanbul, Турска