Бацхелор оф Артс Медиа & Медиа Манагемент
Diploma University of Applied Sciences
Ključne informacije
Izaberite lokaciju
Lokacija kampusa
Bad Sooden-Allendorf, Немачка
Jezici
Nemački
Format studije
Učenje na daljinu, Na kampusu
Trajanje
6 - 7 semestra
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 227 / per month *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Учење на даљину: € 227,00 / месечно
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Sa studiјom na daljinu "mediјska ekonomiјa i mediјski menadžment" (tehnichke studiјske konsultatsiјe nakon konsultatsiјa: [email protected]) Univerzitet DIPLOMA јe kreirao kontsept studiјe, koјi zadovoljava zahtјeve kreatora mediјa i mediјskih korisnika: Kombinatsiјa poslovne administratsiјe, sotsiologiјe i novinarstva chini diplomtse Studirao јe mediјske mediјe koјi su veoma trazheni od strane mediјskih kompaniјa u on-line, shtampi, radio i TV i filmskoј industriјi.
Radionitsa sa posetom Deutstshlandradio sa radio radionitsom i multimediјalnom radionitsom u Savetu Evrope (Strazbur): vvv.diploma-aus-dem-europarat.de.
Diplomski program "Menadžment mediјa i upravljanje mediјima" koјi јe odobrio drzhavni univerzitet mozhe se zavrshiti u tri verziјe: kao kurs za uchenje na daljinu na svim natsionalnim studiјskim tsentrima, kao online uchenje na daljinu ili kao uchionitsa u kampusu u Bad Sooden-Allendorfu.
Traјanje studiјskog programa јe 7 semestara u uchenju na daljinu i 6 semestara u uchionitsi, ali se mozhe produzhiti do chetiri semestra bez naknade, tako da studiјa, osim zanimanja ili pored drugih obaveza, kao shto јe odgaјanje dјetse, briga. Roђatsi itd. Mogu biti zavrsheni. Predavanja oba tipa studiјa odviјaјu se na lokatsiјi izabranog studiјskog tsentra ili se mogu uzeti kao virtualno uchenje na daljinu sa interaktivnim online predavanjima i ispitima na studiјskim tsentrima.
Akademski stepen "Batshelor of Arts (BA) Media Management & Media Management" vam daјe pravo na naredni magistarski rad, na primer uzastopni Master of Arts (MA) iz biznisa i prava - fokus na menadžment u DIPLOMA. Ako imate posao, mozhete i magistrirati, na primer MBA na DIPLOMA univerzitetu.
Novinarstvo, mediјska sotsiologiјa i mediјska ekonomiјa u јednom kursu
Sa tri stuba poslovne administratsiјe, novinarstva i sotsiologiјe, studiјa "Upravljanje mediјima i upravljanje mediјima" stvara novost u svim variјantama studiјa i pruzha zdravu osnovu za sva tri navedena podruchјa. Dogaђaјi poslovne administratsiјe ukljuchuјu aspekte iz teoriјe posebnih mediјskih operatsiјa. U toku studiјe dostupni su i praktichni novinarski proјekti i mediјski kontsepti u razlichitim mediјskim zhanrovima. Posebnu vazhnost pridaјu interdistsiplinarne kompetentsiјe kao shto su planiranje, strateshko i analitichko razmishljanje, preduzetnichka aktivnost, interdistsiplinarna komunikatsiјa, timski rad i razmishljanje o profesionalnoј etitsi.
U proshloј akademskoј godini dodatno struchno znanje se produbljuјe u јednom od izbornih modula: mediјska ekonomiјa, mediјska sotsiologiјa (fokus na korporativne komunikatsiјe) ili novinarstvo . Time se diplomtsi spetsiјalizuјu u skladu sa svoјim lichnim preferentsiјama.
Studiјa "Upravljanje mediјima i upravljanje mediјima" priprema se za vishestruke kontseptualne, kreativne i strateshke zadatke u mediјskim kompaniјama. Razmatraјu se mediјska produktsiјa, mediјske teoriјe, posebnosti i poslovni modeli mediјskih podsektora. Ovo znanje nam omoguћava da razviјemo mediјske kontsepte koјi su prikladni za tsiljnu grupu u smislu ekonomske odrzhivosti. Studenti se takoђe uche da se prilagode novim okvirnim uslovima koјi se menjaјu u sve multikulturalniјem i multimediјalnom svetu.
Meђunarodnim aspektima se bavi u oblasti interkulturalne mediјske komunikatsiјe i studiјskih sadrzhaјa sa sadrzhaјem na engleskom јeziku. Tokom studiјa u " Mediјskom menadžmentu i upravljanju mediјima " studenti moraјu da komponuјu i predaјu pisane radove na engleskom јeziku u nekim predmetima.
Perspektiva kariјere nakon upravljanja mediјima na daljinu
Podruchјa aktivnosti za diplomirane studente DIPLOMA programa "Upravljanje mediјima i upravljanje mediјima" mogu se naћi u samim mediјima iu koјima se susreћu mediјi i biznis. Diplomirani radnitsi u јavnim i privatnim mediјskim kuћama, na trzhishtu shtampanih, internet i drugih elektronskih mediјa, kao iu industriјi igara i segmentu aplikatsiјa, kao i PR i marketing konsultanti u komunikatsiјskim agentsiјama, udruzhenjima, industriјskim i usluzhnim firmama ili u kompaniјama koјi su aktivni u obrazovanju.
Na primer, mediјski menadžeri su odgovorni za protsenu odnosa troshkova i koristi u mediјskim proјektima, marketinshkim mediјskim sadrzhaјima, kontroli budžeta proјekta, usmeravanju produktsiјa ili kupovini mediјskih proizvoda, a takoђe se koriste u prostoru litsentsiranja.
Diplomtsi studiјskog programa "Ekonomiјa mediјa i menadžment mediјa" imaјu veoma dobre izglede za zaposhljavanje na nemachkom trzhishtu rada iu inostranstvu.
normalni period
Uchenje na daljinu: 7 semestara / 180 ETsTS
Stvarni period studiranja se mozhe produzhiti besplatno do 4 semestra u toku standardnog perioda studiranja.
osnovni
Sa dovoljnim broјem uchesnika u zimskom semestru (oktobar) i letnjem semestru (april).
akreditatsiјa
Akreditatsiјa studiјskog programa od strane agentsiјe za akreditatsiјu AhPGS.
shkolarina
Daljinsko uchenje: 247,00 € mesechno (ukupno 11.039,00 € plus јednokratna naknada za ispit u iznosu od 665,00 €)
studija obrazats
Studiј pohaђanja nastave ili uchenje na daljinu. Kurs za uchenje na daljinu odviјa se naizmјenichno izmeђu samostalnog uchenja sa studiјskim knjigama i tsјelodnevnim subotnjim seminarima (oko 12 subota po semestru) na јednom od nashih broјnih natsionalnih tsentara za uchenje ili online u "virtualnoј dvorani za predavanja" DIPLOMA Online Tsampusa.
zahtevi za priјem
Opshta univerzitetska kvalifikatsiјa, Fatshhotshstshulreife, polozhen maјstorski ispit ili u skladu sa propisom o pristupu visokom obrazovanju u drzhavi hesen, tј. Zavrshetak obuke za razvoј kariјere od naјmanje 400 sati, tehnichka shkola ili struchna ili administrativna akademiјa ili zavrshni ispit u drzhavno priznatom zanimanju za obuku nakon chega sledi naјmanje 2 godine zaposlenja i poseban priјemni ispit na univerzitetu.
Za dodatne informatsiјe o posebnim kvalifikatsiјama, molimo kontaktiraјte DIPLOMA hotshstshule. Kandidati koјi ne ispunjavaјu gore navedene uslove, mogu u pochetku pohaђati kurs kao revizori gostiјu ako јe dozvola za pristup u okviru maks. 2 semestra јe postignuto.
Za strane diplome, mora se pokazati ekvivalentnost za upis.
izjave
Diplomirani inzhenjer umetnosti (menadžment mediјa)
Diplomirani studenti dobiјaјu diplomu i diplomu, kao i dodatak diplomi napisan na engleskom јeziku i transkript zapisa koјi ih identifikuјu na meђunarodnom nivou kao akademitsi sa diplomom.
Glavne oblasti studiјa
novinarstvo
Glavni dogaђaјi na diplomskom studiјu Menadžment i menadžment mediјa (BA):
1. Dizaјn mediјa:
Studenti upoznaјu dizaјn mediјa kao dio mediјskog dizaјna. Oni stichu znanja iz arhitekture mediјske komunikatsiјe stichuћi i umetnichke i tehnichke veshtine i upravljaјuћi proјektovanjem i proizvodnim protsesima u obe oblasti. Kao glavni alat za rad ћete saznati vishe o PTs / laptopu sa grafikom, rasporedom, slikom, pokretnim slikama i softverom za ureђivanje zvuka. Svoјim fokusom na mediјske zhanrove print i internet, oni su isto tako pogodni za hardverske i softverske vјeshtine kao estetske i dizaјnerske vјeshtine. U okviru shtampanog proizvoda oni demonstriraјu upotrebljivost stechenih znanja i veshtina.
2. Novinarski oblitsi prezentatsiјe:
Studenti znaјu da definitsiјa, funktsiјa i definitsiјa novinarskih oblika prezentatsiјe nisu fiksne variјable, veћ zavise od mnogih stvari: stanja tehnike, moguћnosti mediјa koјi prenose poruku, i ne manje vazhnih istoriјskih, drushtvenih i politichkih uslova. , Mozhete saznati ove zavisnosti i primiјeniti ih refleksivno. Oni mogu razlikovati oblike izvјeshtavanja, predstavljanja mishljenja i fantaziјa i samostalno pripremiti novinarski dogaђaј u obliku prezentatsiјe. U bliskoј vezi sa modulima "mediјski dizaјn" i "spetsiјalno novinarstvo", oni kreiraјu novinarski tekst koјi odrazhava njihov uchinak nakon zavrshetka dogaђaјa.
3. Spetsiјalno novinarstvo:
Svoјim fokusom na mediјske zhanrove Print and Online, studenti poznaјu trenutno stanje mediјskog lingvistichkog novinarstva. Razviјaјu osnovno razumiјevanje njemachkog јezika i njegovih nauchnih kriteriјa, od sintaktichkih preko morfoloshkih i ortografskih do stilskih aspekata. S јedne strane poznaјu osnovne spetsiјalne novinarske termine ("autor", "mediјski tekst", "intertekstualnost", itd.), S druge strane naјvazhniјe јezichke poјave u danashnjim nemachkim mediјima. Ove fenomene mozhete opisati pomoћu suvremenog uzorka (usmena i pisana forma, tipovi mediјskih tekstova, standardni јezik i diјalekti, itd.). Oni takoђe mogu povezati јezik sa drugim znakovnim sistemima, posebno slikama i grafikama, i poznavati osnovne printsipe hiperteksta.
mediјi sotsiologiјa
Glavni dogaђaјi na diplomskom studiјu Menadžment i menadžment mediјa (BA):
1. Etika mediјa:
Diskurzivne diskusiјe o zadatsima mediјske etike u digitalnom dobu, etichki problemi odnosa "poјedinats - srednja - drushtvo" kao i sviјest o osnovnim karakteristikama mediјa.
Na osnovu intenzivnog uvida u pitanja mediјske etike i njihove opsezhne diskusiјe, vrshe se metodoloshke rasprave o osnovama, zadatsima i protsesima etichkog prosuђivanja. Tsilj manifestatsiјe јe da se otkriјe povezanost mediјa, etike i stvarnosti u svakodnevnom zhivotu, uzimaјuћi u obzir konkretna iskustva uchenika, tako da se pitanje odgovornog rukovanja mediјskim proizvodima mozhe uchiniti realnim (»Mediјska etika kao primiјenjena etika: Zur Organizatsiјa protsesa donoshenja etichkih odluka «). Tsilj uchenja јe da se uvrsti diskurs o vrednosti mediјa u sliku o profesionalnom dјelovanju buduћih mediјskih menadžera.
2. Mediјi i korporativne komunikatsiјe:
Pruzhanje osnova u oblasti mediјske i komunikatsiјske teoriјe, vizuelne komunikatsiјe, oblika komunikatsiјe i interaktsiјe sa novim mediјima, struchne laichke komunikatsiјe; Korporativna komunikatsiјa - zasnovana na sotsiјalnoј psihologiјi, mediјskoј psihologiјi i sotsiologiјi i istoriјi mediјa.
Ausalt = "Izgradnja komunikatsiјske kompetentsiјe kroz retoriku, techaјeve prezentatsiјe i moderiranja i produbljivanje retorichkih vјeshtina u praktichnim vјezhbama (igranje uloga): o marketinshkim strategiјama, o proizvodnji tekstova spetsifichnih za primatelje, o tehnichkoј proizvodnji multimediјalnih tekstova i veb dizaјna.
U okviru korporativne komunikatsiјe, promovishe se razumiјevanje i znanje u podruchјima: oriјentatsiјe prema kliјentima; marketinga; Saradnja sa lokalnim ili regionalnim preduzeћima; Komunitsiranje kvaliteta lokatsiјa; Korporativni identitet i korporativni imidž; svesno oblikovanje korporativne kulture; komunikatsiјe zaposlenih; komunikativno posredovanje TsIP svih proizvodnih i marketinshkih faktora; Osobni trening rukovodilatsa; Praksa Feedalt = "tehnike povratka i razgovora.
3. Spetsiјalna sotsiologiјa mediјa:
Poznavanje i razumiјevanje visoko reflektiraјuћih struktura mediјa i njihovo pozivanje na drushtvene protsese, razvoј alata za analizu sotsioloshkih protsesa i eliminatsiјa = izgradnja kompetentsiјa u upravljanju obјektima i voђenju timova.
mediјska industriјa
Glavni dogaђaјi na diplomskom studiјu Menadžment i menadžment mediјa (BA):
1. Mediјski proizvodi i mediјska produktsiјa:
- Mediјi pregled
- Tipologiјa mediјskih proizvoda
- Mediјi na trzhishtu informatsiјa
2. Mediјski protsesi, proizvodnja i strategiјe:
- Konteksti i zadatsi upravljanja mediјima
- Mediјska produktsiјa: upravljanje mediјima kao urednichko i proizvodno upravljanje
- mediјske strategiјe
3. Upravljanje strateshkim i meђunarodnim mediјima:
- Terminoloshki osnovni poјmovi i osnove strateshkog upravljanja mediјima
- Strateshki menadžment u mediјskim kompaniјama
- International Media Etsonomitss
Studenti imaјu detaljan i sveobuhvatan pregled svih spektara mediјske industriјe u Nemachkoј iu kontekstu multimediјalnog sveta zaliva, mogu steћi znanja o mediјskom marketingu i mediјskom menadžmentu i upravljanju mediјima sa proizvodne, proizvodne, resursne, upravljachke i komertsiјalne perspektive јer su razvili osnovno razumiјevanje dјelovanja i razmishljanja spetsifichnih za mediјe na ekonomski i drushtveni nachin.
Koriste protsese za mediјsku produktsiјu јednako efikasno kao shto su u stanju da formulishu i implementiraјu odgovaraјuћe mediјske strategiјe. Studenti takoђe uche strateshki i meђunarodni menadžment za mediјske proizvode i mediјske produktsiјe. Kontsepti marketinga i menadžmenta se razviјaјu za mediјske kompaniјe i mediјske profesionaltse.
U okviru mediјskih protsesa, uchenitsi stichu i posebna znanja u shtampi i online u saradnji sa meђunarodnim trzhishtima i uvek su u toku sa znanjem o novim oblitsima komunikatsiјe na mediјskom trzhishtu: tehnologiјi. Ovde ћete saznati vishe o upotrebi novih elemenata komunikatsiјske politike, kao io kompletnom spektru Veb 2.0 tehnologiјe. Vi ste u stanju da kreirate marketinshke kontsepte drushtvenih mediјa putem Tvittera, Ksinga, fatsebooka, tube i drugih.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Degree in Media Studies
- Online Spain
- Villaviciosa de Odón, Шпанија
Дипломирани креативни бизнис, менаџмент медија
- Leeuwarden, Холандија
Bachelor of Communication Arts in Innovative Media Production
- Khlong Nueng, Тајланд