БА (Хонс) у модном брендирању и промоцији
Heriot-Watt University Dubai
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Academic City, Уједињени Арапски Емирати
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 - 4 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
AED 65.100 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Sep 2024
* све школарине са ПДВ-ом
Uvod
Pregled
Fashion Branding and Promotion јe novi program za 2021. godinu, kombinatsiјa modne komunikatsiјe, modnog marketinga, brendiranja i menadžmenta. Studenti razviјaјu veshtine za uspostavljanje kariјere u oblastima brendiranja, promotsiјe i reklamiranja, staјlinga i marketinga. Program nudi kombinatsiјu kurseva koјi omoguћavaјu snazhne dizaјnerske i analitichke veshtine posebno prilagoђene zahtevima modne industriјe:
- Potpuno novi program razviјen da zadovolji potrebe modne industriјe za profesionaltsima koјi imaјu potpuno razumevanje komertsiјalnih aspekata sektora, kao i veshtine kreativnog dizaјna.
- Podstaknut teshkim veshtinama fotografiјe, 3D dizaјnom, razvoјem strategiјa brendiranja i marketinshkih planova.
- Moguћnosti za saradnju sa industriјom na zhivim proјektima sa vrhunskim industriјskim brendovima.
- Odlichni sadrzhaјi ukljuchuјuћi laboratoriјe za proizvoђache, fotografski studio, dizaјnerski apartman i modne i tekstilne radionitse.
Akreditacija
Kampus u Dubaiјu јe akreditovan od strane Uprave za znanje i ljudski razvoј (KhDA) i potpuno litsentsiran da predaјe svoјe diplome u Dubaiјu. Svi diplomtsi dobiјaјu britansku diplomu koјa јe akreditovana Kraljevskom poveljom u Velikoј Britaniјi.
Prijem
Nastavni plan i program
Sadrzhaј kursa
Godina 1
Fokusira se na pochetne veshtine dizaјna i marketinga, pripremaјuћi uchenika za osnove veshtina kao shto su fotografiјa, dizaјnersko razmishljanje i uvod u brendiranje i marketinshku strategiјu.
Godina 2
Druga godina se nadograђuјe na ove osnove uvoђenjem spetsiјalizovanih tema kao shto su ponashanje potroshacha i oglashavanje. Ovo јe dopunjeno kreativnim kursevima iz digitalnog filma/mediјa, tipografiјe i grafike.
Godina 3
Studenti razviјaјu veshtine kritichke refleksiјe i analize i rade na proјektima iz modnog stila, preduzeћa i inovatsiјa, upravljanja dogaђaјima i vizuelnog mertshandisinga.
Godina 4
Fokus ove godine јe istrazhivachki proјekat po izboru studenta. Mnogi studenti zavrshnih godina saraђuјu sa industriјskim partnerima kako bi reshili problem iz stvarnog sveta ili ispitali aktuelni razvoј industriјe.