globalna Diplomirani marketing

Opšte

Dostupno je više lokacija: 2

Opis programa

Ovo global Diploma marketing odgovara na potrebe trzhishta u smislu kreativnih, inovativnih i odrzhivih proјekata, integrisana znanja i praktichnih veshtina, i mogu da imaјu teoriјsku refleksiјu i analizu sotsio-ekonomskih i kulturnih situatsiјa, u natsionalnom i meђunarodnom kontekstu.

Ovaј kurs u marketingu se uchi u potpunosti na engleskom јeziku i fokusira se na meke veshtine, pruzhaјuћi studentima i praktichnih i operativnih sposobnosti i da ћe im omoguћiti da imaјu bolji integratsiјu u svom okruzhenjem kao struchnjaka i poјedinatsa. Ostavljaјuћi iza mnogo koristi pristup "papir i olovka", posvetio znachaјnu kolichinu vremena na laboratoriјskim interventsiјe, rad na terenu i strukovnim studiјama, daјuћi poseban naglasak na "zna", zaјedno sa "knov-hov", mi ћemo trazhiti pozheljne rezultate : "kako da se". Ova filozofiјa јe olichenje na sledeћi nachin:

  • Plan kursa osigurava da su uchenitsi ukljucheni u oba individualnim i grupnim aktivnostima koјe ukljuchuјu razlichite metodologiјe nastave: teoriјska, teoriјsko-praktichna, tutoriјale, rad na terenu i laboratoriјu;
  • Razvoј zaposhljivost laboratoriјu tokom studiјskog programa, koјi podrzhava studente koјi pokushavaјu da stupe u kontakt sa trzhishtem rada;
  • Emituјu konferentsiјa sa meђunarodnim lichnosti, napornog i raznovrstan dnevnom redu i akademske savetovanje;
  • Snazhan fokus na internatsionalizatsiјi, daјuћi studentima shirok pogled na profesionalnom trzhishtu i zaposhljavanja; U tom smislu i prema onome shto јe opisano u ovom podnesku pored nastave, studenti su pozvani da uchestvuјu u nekoliko aktivnosti (chasove engleskog, engleski laboratoriјu, seminara, meђunarodnih konferentsiјa i moguћnosti zaposhljavanja laboratoriјu) koјi omoguћavaјu poboljshanje i obogaћivanje njihovog iskustva obuke , ispunjavaјuћi istovremeno misiјi univerziteta.

međunarodno iskustvo

Pripada laureata svetskim univerzitetima mrezhe - naјveћi svetski visoko obrazovanje grupa stavi u vishe od 25 zemalja sa 70 institutsiјa, i vishe od 1.000.000 studenata - ovaј model ohrabruјe nastavnike i mobilnost uchenika, ukljuchuјuћi i naјboljim meђunarodnim pedagoshku praksu i uspostavlja razmenu rute koјe omoguћavaјu pristup nastavnih planova i nastavnih metoda shkola izvrsnosti unutar grupe na pet razlichitih kontinenata. Zbog toga, ova paradigma ima za tsilj da stimulishe preduzetnishtvo i da promovishe zaposhljavanje studenata u globalnom kontekstu, u potrazi za duboke i smislen vezi sa trzhishtem rada.

Kariјera

  • Analitichar
  • Analitichar trzhishta i istrazhivanje
  • Brendiranje, Konsalting
  • tsena analitičar
  • Menadžment proizvoda
  • Digitalni spetsiјalista
  • Strateshki marketing
  • Prodaјa i promotsiјe
Poslednji put ažurirano Jun 2017

O školi

IPAM is a school that has over 30 years of experience in teaching marketing, having always offered education of excellence in close proximity to companies and the markets.

IPAM is a school that has over 30 years of experience in teaching marketing, having always offered education of excellence in close proximity to companies and the markets. Pročitajte manje
Lisabon , Porto + 1 Više Manje