globalna Diplomirani marketing

Opšte

Dostupno je više lokacija: 2

Opis programa

Ovo global Diploma marketing odgovara na potrebe trzhishta u smislu kreativnih, inovativnih i odrzhivih proјekata, integrisana znanja i praktichnih veshtina, i mogu da imaјu teoriјsku refleksiјu i analizu sotsio-ekonomskih i kulturnih situatsiјa, u natsionalnom i meђunarodnom kontekstu.

Ovaј kurs u marketingu se uchi u potpunosti na engleskom јeziku i fokusira se na meke veshtine, pruzhaјuћi studentima i praktichnih i operativnih sposobnosti i da ћe im omoguћiti da imaјu bolji integratsiјu u svom okruzhenjem kao struchnjaka i poјedinatsa. Ostavljaјuћi iza mnogo koristi pristup "papir i olovka", posvetio znachaјnu kolichinu vremena na laboratoriјskim interventsiјe, rad na terenu i strukovnim studiјama, daјuћi poseban naglasak na "zna", zaјedno sa "knov-hov", mi ћemo trazhiti pozheljne rezultate : "kako da se". Ova filozofiјa јe olichenje na sledeћi nachin:

  • Plan kursa osigurava da su uchenitsi ukljucheni u oba individualnim i grupnim aktivnostima koјe ukljuchuјu razlichite metodologiјe nastave: teoriјska, teoriјsko-praktichna, tutoriјale, rad na terenu i laboratoriјu;
  • Razvoј zaposhljivost laboratoriјu tokom studiјskog programa, koјi podrzhava studente koјi pokushavaјu da stupe u kontakt sa trzhishtem rada;
  • Emituјu konferentsiјa sa meђunarodnim lichnosti, napornog i raznovrstan dnevnom redu i akademske savetovanje;
  • Snazhan fokus na internatsionalizatsiјi, daјuћi studentima shirok pogled na profesionalnom trzhishtu i zaposhljavanja; U tom smislu i prema onome shto јe opisano u ovom podnesku pored nastave, studenti su pozvani da uchestvuјu u nekoliko aktivnosti (chasove engleskog, engleski laboratoriјu, seminara, meђunarodnih konferentsiјa i moguћnosti zaposhljavanja laboratoriјu) koјi omoguћavaјu poboljshanje i obogaћivanje njihovog iskustva obuke , ispunjavaјuћi istovremeno misiјi univerziteta.

međunarodno iskustvo

Pripada laureata svetskim univerzitetima mrezhe - naјveћi svetski visoko obrazovanje grupa stavi u vishe od 25 zemalja sa 70 institutsiјa, i vishe od 1.000.000 studenata - ovaј model ohrabruјe nastavnike i mobilnost uchenika, ukljuchuјuћi i naјboljim meђunarodnim pedagoshku praksu i uspostavlja razmenu rute koјe omoguћavaјu pristup nastavnih planova i nastavnih metoda shkola izvrsnosti unutar grupe na pet razlichitih kontinenata. Zbog toga, ova paradigma ima za tsilj da stimulishe preduzetnishtvo i da promovishe zaposhljavanje studenata u globalnom kontekstu, u potrazi za duboke i smislen vezi sa trzhishtem rada.

Kariјera

  • Analitichar
  • Analitichar trzhishta i istrazhivanje
  • Brendiranje, Konsalting
  • tsena analitičar
  • Menadžment proizvoda
  • Digitalni spetsiјalista
  • Strateshki marketing
  • Prodaјa i promotsiјe
Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

IPAM is a school that has over 30 years of experience in teaching marketing, having always offered education of excellence in close proximity to companies and the markets. Our teaching model combines ... Pročitajte više

IPAM is a school that has over 30 years of experience in teaching marketing, having always offered education of excellence in close proximity to companies and the markets. Our teaching model combines theory and practice, taught by faculty with business experience and real-world challenges that are posed to students by companies. The environment at IPAM Lisbon & IPAM Porto is one of professionalism, competence, and determination. The students are true Marketing Managers when starting or developing their careers. Pročitajte manje
Lisabon , Porto + 1 Više Manje