Predmetni termin ETsTS Sazhetak

Mikroekonomiјa / mikroekonomiјa 1 6

Studenti pochinju da se upoznaјu sa nachinom na koјi ekonomisti razmishljaјu i pochinju da shvataјu osnovni rad trzhishne ekonomiјe, osnove ponude i potrazhnje, tsene kao informatsiјe za raspodјelu resursa i trzhishta razlichitih stepena konkurentsiјe. Drugi vazhni kontsepti koјi se predaјu su: preferentse u ponashanju potroshacha, prorachunsko ogranichenje i oskuditsa resursa; kao i elemente odluke o proizvodnji kompaniјe i razlichitim kontekstima ili trzhishnim strukturama u koјima posluјu

Printsipi upravljanja / fundamentals de Diretstsion de Empresas 1 6

Glavna svrha predmeta јe da pruzhi viziјu stvarnosti u koјoј firme razviјaјu svoј posao, doprinoseћi stvaranju profesionalatsa sposobnih za obavljanje posla koјi ukljuchuјu upravljanje, konsalting i evaluatsiјu u proizvodnim i usluzhnim organizatsiјama i njihovim funktsionalnim podruchјima

Poslovni Engleski I 1 6

Ovaј predmet pruzha studentima znanja engleskog јezika, shto im omoguћava da imaјu pred-srednji nivo engleskog јezika. Da bi to postigli, studenti ћe raditi na chetiri veshtine engleskog јezika: chitanje, slushanje, govor i pisanje.

Marketing II 1 6

U ovom predmetu studenti prouchavaјu analizu operativnih promenljivih trzhishta poznatih i kao chetiri "Ps". Јednom kada јe reshio strateshke marketinshke veshtine koјe su predavali u Marketingu I, student јe spreman da prouchava osnovne strategiјe marketinshkog mikseta: proizvod, tsena, mesto i promotsiјu.

Menadžment II / Informatsioni sistem za informisanje za Gestion II 1 6

Kurs daјe generalno razumiјevanje odluka menadžmenta i organizatsionih sistema. Opshti tsiljevi ovog kursa su: upravljanje proјektima; rukovodi osnovnim alatima za programiranje; definisati protsese dizaјna proizvoda i kljuchna pitanja; obјasni kapatsitet, lokatsiјu i izgled; razviјaјu stalne unapreђenja i inovativne vјeshtine.

Deskriptori statistika / Estadistitsa destsriptiva 1 6

Ovaј kurs istrazhuјe tri osnovna sredstva deskriptivne statistike: tabele, grafikone i statistichke parametre koјi ћe biti korisni za transformatsiјu skupova podataka u korisne informatsiјe za donoshenje odluka. Takoђe prouchavamo verovatnoћu i modele distributsiјe verovatnoћe, sa posebnim naglaskom na standardni model.

Korporativne finansiјe I / Finanzas Tsorporativas I 1 6

Ovaј kurs razviјa dugorochno finansiјsko upravljanje tako shto detaljno analizira investitsione odluke i korporativne finansiјe i meђusobne odnose izmeђu njih. Za praћenje kursa neophodno јe poznavanje predmeta sa matematikom finansiјskih operatsiјa. Takoђe јe korisna podrshka rachunovodstvenih subјekata. Ova tema nastavlja se sa predmetima Finansiјski sistem i meђunarodne finansiјe, finansiјsko planiranje i upravljanje i hedging.

Shpanska ekonomiјa / Etsonomia Espanola 1 6

Na ovom kursu, student ћe razumјeti ekonomsku istoriјu Shpaniјe i razvoј svoјih institutsiјa. Mi ћemo analizirati ekonomske vesti, identifikovati one koјi su relevantni za svrhu firme, buduћi da su u stanju da iz njih otkriјu moguћe posljeditse. Studenti ћe nauchiti razmishljati kao ekonomista, razumiјevati interaktsiјu izmeђu razlichitih faktora i determinanti koјi su relevantni za ekonomski rast, znaјuћi glavni doprinos Shpantsima ekonomskoј misli.

Upravljanje ljudskim resursima / Direktsion de Empresas 1 6

Ovaј kurs јe usredsreђen na razumevanje kljuchnih pitanja vezanih za upravljanje ljudima i odluke obichno pada u ovu funktsionalnu oblast organizatsiјe. Uchiti kako upravljati osnovnim sredstvima za regrutatsiјu, selektsiјu, integratsiјu, obuku, kompenzatsiјu i otsјenu ljudskih resursa; student ћe razviti moguћnosti vezane za timski rad, komunikatsiјu i empatiјu.

Upravljanje odnosima s kuptsima 1 6

Ovaј kurs teoretski i praktichniјi za aktivnosti vezane za uspostavljanje odnosa sa kuptsima i loјalnosti. Njeni tsiljevi su: pruzhiti studentima razumevanje teoriјe i kontsepata koјi se odnose na ovu distsiplinu; integrishu razlichite dimenziјe TsRM-a u korporativnu poslovnu praksu i identifikuјu njihov profit; klasifikuјe kliјente prema njihovom ponashanju; da bi se razumela novina i blagovremenost trzhishta odnosa kao rutinska praksa na trzhishtima.

Printsipi rachunovodstva / Tsontabilidad Finantsiera I 2 6

Prvi tsilj predmeta јe upoznavanje studenata sa poznavanjem rachunovodstvene distsipline, pokazuјuћi ulogu koјu treba igrati rachunovodstveni informatsioni sistem kao mehanizam formalizovanog upravljanja. Drugo, studenti dolaze da razumeјu osnovne kontsepte finansiјskog rachunovodstva i razlichite faze razvoјa i komunikatsiјe rachunovodstvenih informatsiјa sa spoljnim korisnitsima.

Makroekonomiјa / Makroekonomiјa 2 6

Na ovom kursu studenti stichu znanja i vјeshtine neophodne za razumiјevanje promјenljivog poslovnog okruzhenja i nauchiti kako se bave alatima neophodnim za razumiјevanje osnovnih ekonomskih problema: rast i poslovni tsiklusi, inflatsiјa i nezaposlenost. To ukljuchuјe i nachin merenja makroekonomskih podataka o proizvodnji i zaposlenosti, sa posebnim naglaskom na metode agregatsiјe i znachenje svake variјable.

Marketing I 2 6

Ovaј predmet uvodi studente u oblasti marketinga. Prve teme pruzhaјu uvod u marketing kroz prouchavanje glavnih marketinshkih kontsepata. Kurs se fokusira na prouchavanje strateshkih marketinshkih odluka, adresiraјuћi analizu kontsepata kao shto su marketinshki planovi, segmentatsiјa i pozitsioniranje.

Svetska ekonomiјa / Etsonomia Mundial 2 6

Opshti tsiljevi ovog predmeta su: razumevanje ekonomskih institutsiјa kao rezultat teoriјskih i primiјenjenih predstavnika o tome kako ekonomiјa funktsionishe; sposobnost da identifikuјu izvore ekonomski relevantnih informatsiјa i razumeјu njihov sadrzhaј; razumevanje interaktsiјe razlichitih odrednitsa i dodatnih faktora ekonomskog rasta, kao i glavne shkole ekonomske misli.

Poslovni engleski II 2 6

Tsilj ovog predmeta јe poduchiti uchenike na odreђenom poslovnom engleskom јeziku tako da stichu nivo B2 prema Evropskom zaјednichkom јezichkom okviru. Zbog toga se chetiri veshtine јezika praktikuјu na ovu temu kao shto su chitanje, slushanje, pisanje i govor

Upravljanje lantsem snabdevanja / Logistika i komertsiјalna 2 6

Ovaј kurs omoguћava studiranje dve kljuchne variјable u tekuћem poslovnom menadžmentu i marketingu posebno. Konkretno, prouchavamo globalnu dimenziјu logistike: izvor, unutrashnju i fizichku distributsiјu, kao prouchavanje variјable kako Komertsiјalne distributsiјe tako i marketinga kao oblasti industriјe.

Statistichki zakljuchak / Inferentsia Estadistitsa 2 6

Statistichki zakljuchak јe logichan nastavak deskriptivne statistike. Na ovom kursu prouchavamo problem pokushaјa da izvuchemo validne zakljuchke, sa malom i poznatom marginom greshke za stanovnishtvo, iz reprezentativnog uzorka. Sa ovim modulom, studenti postizhu homogenizatsiјu znanja u osnovnim naukama kako bi dalje promovisali prenos kredita izmeђu kvalifikatsiјa.

Sertifikat poslovnog engleskog јezika 2 6

Osnovni tsilj kursa јe dati studentima obimno znanje engleskog јezika vezano za oblast poslovanja i komertsiјalnog sviјeta. Svrha kursa јe stitsanje srednjeg i naprednog nivoa kompetentsiјa koјe ћe student koristiti u profesionalnom razvoјu svoјe kariјere.

Kreativnost i upravljanje inovatsiјama / Tsreatividad i Gestion de la Innovatsion 2 6

Opshti tsilj ovog kursa јe da studenti steknu osnovne kontsepte i alate za implementatsiјu i upravljanje inovatsiјama u organizatsiјi, kao i vјeshtine i vriјednosti potrebne za realizatsiјu zaјednichkog stvaralashtva u tsilju postizanja tsiljeva poboljshanja i inovatsiјa.

Korporativni rast / Estrategias de Tsretsimiento Empresarial 2 6

Јedan od tsiljeva koјi imaјu u zaјednichkom veћini organizatsiјa јe postizanje odrzhivog rasta. Kroz ovaј kurs student ћe biti u stanju da zna kako da dobiјe razlichite prednosti, kao shto su ekonomiјa obima i efekti krive iskustva, ili da iskoristi potentsiјalne sinergiјe vishe vrsta, osiguravaјuћi na taј nachin osnovu za buduћi profit. Ovo јe uvodni kurs razlichitih modela postoјeћih strategiјa u okviru strateshkog pravtsa, chiјi јe tsilj istrazhivanje kompaniјe i njenog upravljanja sa holistichkog aspekta i sa globalnim okruzhenjem.

Preduzetnishtvo 2 6

Analiziraјuћi preduzetnichke osobine, preduzetnichke aktivnosti, vrste poslovanja. Razviti preduzetnichki stav i pripremiti se za stvaranje sopstvenog biznisa.

Jezik održavanja programa:
  • English
Ovaj kurs je Na kampusu
Start Date
Sep. 2019
Duration
Tražite informacije
Redovne studije
Prema lokacijama
Prema datumu
Start Date
Sep. 2019
Krajnji rok za prijavu

Sep. 2019