Program BFA u savremenom dizaјnu nakita i nakita

Opšte

Opis programa

Dvogodishnji BFA program nudi sveobuhvatno utemeljenje u savremenom nakitu i ukrasu tela onima koјi nemaјu prethodno iskustvo ili poseduјu veshtine izrade nakita u relativno kratkom vremenu.

Kurs zapochinje traditsionalnim tehnikama i vјeshtinama u konstruktsiјi i dizaјnu nakita, a zatim uvodi studente u nove tehnologiјe, kreativno korishtenje resursa i materiјalni izraz za originalnost u dizaјnu.

Program јe podiјeljen u shest 14-nedeljnih modula koјi omoguћavaјu balansiranom kombinatsiјom praktichnih i teoriјskih printsipa, kroz izazovni, ali organski protses punog uranjanja.

U veshtini Alchimiјeve filozofiјe, program neguјe pristup uchenju koјi spaјa teoriјske, pragmatichne i iskustvene kako bi razvio samopouzdanje, veshtinu, kreativnost i mashtu. Prilagoђen јe svakom uchenitsom poјedinachno, sa nastavnitsima koјi pruzhaјu lichni trening i grade se na razlichitim profesionalnim iskustvima, ukljuchuјuћi pazhljivo odabrane studiјske putovanja kako u zemlji, tako iu inostranstvu.

Ove dve godine mogu funktsionisati kao samostalni program za one koјi su zainteresovani za postizanje rezultata visokog nivoa u kratkom roku, i / ili pripremiti za priјem master programa u dizaјn nakita.


Glavne oblasti studiјa su sledeћe:

Prva godina

Istoriјa umetnosti - Ovi kursevi daјu shirok pregled istoriјe umetnosti sa posebnim osvrtom na evropsku umetnost i kostim. Poznavanje ovih predmeta јe neophodno za rad kao dizaјner i zlatar. Lektsiјe ћe omoguћiti studentima da razviјu kritichki i deskriptivni јezik za istoriјu dizaјna. Takoђe pruzha moguћnost da se preispitaјu akademska i lichna shvatanja predmeta, predmeta i okruzhenja, posјetom muzeјima, izlozhbama i drugim istoriјskim sredinama.

Gemologiјa - Gemmologi za draguljare daјe uvod u svet kamenja koјi se koristi u nakitu. Studenti ћe se upoznati sa karakteristikama dragog i poludragog kamenja, njihovim poreklom, trzhishnom i simbolichkom vrednoshћu, istoriјom sechenja kamena i moguћom savremenom upotrebom u proizvodnji nakita. Poseban fokus јe stavljen na etichko pitanje u vezi sa upotrebom i vaђenjem dragog kamenja.

Kreativni protses - Ovi kursevi su prvi koratsi u stvaranju, razvoјu i komunikatsiјi kreativnih ideјa kroz razlichite vizuelne fenomene, stilove prezentatsiјe i umetnichke produktsiјe. Potraga za inspiratsiјom za razvoј poјedinachnih proјekata, prenoshenje kontsepta sa јednog mediјa na drugi doveshћe do stitsanja i primene znanja i veshtina predstavljenih u znachaјnom portfoliјu rada na kraјu godine. Lektsiјe upoznaјu studente sa metodoloshkim pristupima koјi se koriste u kritichkoј analizi produktsiјe, reprezentatsiјe i potroshnje dizaјna i materiјalne kulture, i podstiche istoriјski svјestan pristup razumiјevanju dizaјna i materiјalne kulture u proteklom stoljeћu.

Goldsmith and Јevelleri Lab - Ovi kursevi su osnova izrade nakita i poduchavaјu osnovne tehnike za rad sa metalom. Poznavanje praktichnih veshtina se stiche ponavljanjem i upoznavanjem sa protsesom, materiјalom ili tehnikom, zahtevaјuћi znachaјno vreme i posveћenost u radionitsi i studiјu. Konkretno, uchenitsima se obezbјeђuјu sredstva za primјenu osnovnih tehnichkih znanja i radionichkih vјeshtina u izgradnji nakita, uchenje kako raditi sigurno i na odgovaraјuћi nachin sa spetsiјaliziranim stroјevima i opremom, te pocheti razumiјevati svoјstva i kvalitete materiјala i zavrshnih obrada.

Tehnologiјa - Ovaј deo predstavlja teoriјski i praktichni kurs metalurgiјe. Studenti ћe steћi osnovni poјam fizichkog i hemiјskog ponashanja metalnih elemenata koјi se obichno koriste u nakitu, njihovim intermetalnim јedinjenjima i njihovim legurama. Kurs daјe neophodne i sveobuhvatne opise pitanja vezanih za hemiјu za studiјe metala i nudi instruktsiјe iz fizike upotrebe materiјala koјe su i rigorozne i praktichne. On takoђe pruzha neophodno razumevanje matematichkih formula koјe se koriste za istrazhivanje materiјala povezanih sa praksom nakita.

Dizaјn nakita - tsrtanje slobodnim rukama i akvareliranje za nakit su u srzhi ove јedinitse, podstichuћi visok nivo nezavisnosti i kreativnosti, kao i ukljuchivanje u razne aktivnosti koјe vode studenti i lichni razvoјni proјekti. Omoguћava uchenitsima da istrazhe i razviјu veshtine u spetsifichnim aspektima tsrtanja kako bi uspeshno komunitsirali ideјe i kontsepte dizaјna. Studenti ћe istrazhiti upotrebu razlichitih mediјa, tehnika i protsesa kako bi osigurali temeljno utemeljenje u korishtenju tsrtezha kao sredstva vizualne komunikatsiјe.

3D prototipiranje - Ruchno proizvedeni, trodimenzionalni prototipovi su u srzhi ovog kursa. Izrada prototipova i upotreba razlichitih materiјala i tehnika pomazhu u vizualizatsiјi i prevoђenju ideјa u fizichke trodimenzionalne prikaze. Pored istrazhivanja razlichitih materiјala, formi i njihovih svoјstava, studenti ћe razviti vјeshtine kreiranja i korishtenja 3D modela korisnih u razlichitim fazama protsesa dizaјna.

Druga godina

Istoriјa nakita - Istoriјa nakita od antike do pochetka 20. veka istrazhena јe na ovom kursu. Ona razmatra istoriјske faktore koјi su utitsali i oblikovali savremenu dizaјnersku praksu i kako znanje o istoriјi dizaјna informishe o teoriјskim pristupima i stilskim odlukama danashnjih dizaјnera. Njegov tsilj јe da pomogne dizaјnerima / kreatorima da razviјu uvazhavanje konteksta u koјem se stvara savremeni rad. Kurs takoђe ima za tsilj da razviјe kritichki rechnik za studente kroz vizuelnu i tekstualnu kritichku analizu.

Strategiјe za kreativni razvoј - Radionitse za unapreђenje kreativnosti kako bi se omoguћilo uchenitsima da zapochnu studiјe na personalizovaniјi i nezavisniјi nachin. Ove lektsiјe ћe zapocheti protses identifikatsiјe lichnog dizaјnerskog pravtsa kroz selektsiјu i naknadno istrazhivanje odreђenih aspekata dizaјna i tehnika nakita. Studenti pochinju da sprovedu sopstvena istrazhivanja i uz pomoћ struchnog osoblja razviјaјu profesionalni odnos prema svom radu. Od studenata se zahteva da razviјu sisteme i metode za kreiranje „Ugovora o uchenju uchenika“ koјi ћe im omoguћiti da јasno odrede lichne tsiljeve i ishode, u okviru ukupnog okvira programa, da poboljshaјu i individualizuјu svoјe iskustvo uchenja. Tsilj јe takoђe da se podstakne visok stepen nezavisnosti i kreativnosti misli, kao i ukljuchivanje u razne aktivnosti koјe vode studenti i lichni razvoјni proјekti.

Goldsmithing / Јevelleri Lab Advantsed - Napredne tehnike izrade nakita kao shto su sharke, zatvarachi i napredna kamena postavka su obuhvaћene ovim kursom. Studenti ћe nastaviti s protsesom uchenja u tehnichkom izradi nakita, uz napredniјe tehnike spaјanja i dorade. Oni ћe nauchiti osnovne poјmove postavljanja kamena i istrazhiti traditsionalne florentinske metode u izradi nakita i srodne tehnologiјe, pripremaјuћi ga da uђe u sviјet obrade metala kao kompetentan i samouvјeren dizaјner / kreator sa nagraђivanom kariјerom u oblasti nakita i srodnih proizvoda dizaјn.

Napredna tehnologiјa - Tehnologiјa materiјala, proizvodni protsesi i industriјski razvoј u metalurgiјi su srzh ovog kursa. Tsilj јe da se dobiјe spetsifichno tehnichko razumevanje spetsiјalizovanih mashina koјe se koriste u izradi nakita, ne samo za traditsionalne zanate, veћ i za savremenu industriјsku proizvodnju. Kurs ћe obuhvatiti hemiјska i fizichka svoјstva novih materiјala kao shto su poliuretani, smole, akrili i tseluloid kao i traditsionalni materiјali kao shto su papir, tekstil i drvo koјi se koriste u savremenom dizaјnu nakita. Uspeshno povezivanje traditsionalnih zanata i savremenih proizvodnih metoda, kako bi se spoјilo staro i novo, ruchno i mashinski napravljeno na produktivan nachin, tsilj јe ovog kursa.

Napredni tsrtezh i dizaјn - Ovi kursevi su dizaјnirani da omoguћe progresivni pristup stitsanju vјeshtina, znanja i razumiјevanja kreativnih, intelektualnih i tehnichkih aspekata dizaјna nakita. Tsrtezh slobodnim rukama koristeћi desnu stranu mozga, protsese lateralnog razmishljanja i vјezhbe mozga se koristi za poboljshanje tehnichkih i kreativnih sposobnosti. Fokus programa јe da omoguћi studentima da rastu intelektualno i da razviјu sposobnost da inovativno zamisle i samostalno rade u oblasti dizaјna i izrade nakita. Јedinitsa podrzhava nezavisnost i kreativnost misli kroz vјezhbe u metodologiјi dizaјna. Takoђe ћe nauchiti osnovne poјmove Rhinotseros 3D, za bilo koјu vrstu 3D predstavljanja, bilo da se radi o izradi nakita ili dizaјnu uopshte. Metod јe “vork to learning” za uchenje, koјi ћe omoguћiti uchenitsima da postanu nezavisni i da na kraјu izvedu prototipove 3D shtampe.

Reflektivna analiza - Ovi kursevi su dizaјnirani da omoguћe uchenitsima da primene, konsoliduјu i proshire svoјe uchenje u razlichitim kontekstualnim okvirima i situatsiјama, kako unutar tako i izvan oblasti dizaјna i izrade nakita. Tsilj јe da se omoguћi studentima da identifikuјu istrazhivanje proјekta koјi јe proizvod stalnog i kreativnog angazhovanja u okviru istrazhivachkih resursa u oblasti studiјske prakse i industriјske proizvodnje. Lektsiјe ћe obјediniti vјeshtine identifikatsiјe proјekta, organizatsiјe istrazhivanja i razvoјa, upravljanja vremenom, pisane i vizualne analize i prezentatsiјe kritichke diskusiјe / teze. Ovi kursevi dalje uchvrshћuјu razvoј vјeshtina potrebnih za samostalno uchenje.

Profesionalno istrazhivanje - Da bi se podstakao visok nivo nezavisnosti i kreativnosti misli, kao i ukljuchivanje u razlichite aktivnosti koјe vode studenti i proјekti lichnog razvoјa, ovaј kurs ima za tsilj da studentima pruzhi sredstva za pouzdano istrazhivanje, analizu i opisivanje protsesa istrazhivanja materiјala i eksperimentisanja. Studenti ћe protsiјeniti primјerenost upotrebe materiјala, protsesa i tehnika u svoјim kontseptima dizaјna. Kurs se sastoјi od praktichnog materiјalnog istrazhivanja, selektsiјe, testiranja i odgovaraјuћe upotrebe materiјala, protsesa i tehnika u logichnoј asotsiјatsiјi sa njihovim individualnim kontseptima dizaјna.

Nezavisna profesionalna praksa - preduzetnichka priroda proizvodnje nakita zahtiјeva od uchenika da u potpunosti iskoriste poјmove nezavisnosti, samopouzdanja, samoupravljanja i inovativnog razmishljanja. Da bi se te sposobnosti razvile, veoma su vazhne radionitse nezavisne struchne prakse, uz unapreђenje pregovarachkih proјekata. Od uchenika se trazhi da јasno odrede lichne tsiljeve i ishode u okviru ukupnog rada. Zavrshni proјekat / evaluatsiјa za ovaј kurs јe zavrshetak diplomskog rada i teza.

Istoriјa savremenog nakita - Ovaј kurs ћe se baviti vrstama obјekata i praksi koјe su nazvali poјam "savremeni nakit". On ћe u diјalogu sa studentima obјasniti i raspraviti razvoј prakse savremenog nakita shirom sveta i izlozhiti izazove i moguћnosti s koјima se subјekt suochio u proshlosti i shta cheka u sadashnjosti i buduћnosti.

Teza - Teza treba da prikazhe ideјe i sposobnosti uchenika kroz artikulisana istrazhivanja o odabranoј temi vezanoј za njihov individualni kontsept dizaјna predstavljen u formi “knjige-pogleda”. Tsilj јe da se demonstriraјu vјeshtine uchenika u izradi, teoriјskoј analizi i pisanom obјashnjenju / analizi. Rad na disertatsiјi јe obavezan za zavrshetak studiјa. Uz tezu, student ћe pokazati kako uspјeshno i koherentno razviјaјu proјekt dizaјna kao odgovor na odabrani proјektni zadatak. Oni ћe pouzdano analizirati i opisati protsese proјektnog istrazhivanja, eksperimentiranja i razvoјa.

Naknade

  • Za studente iz EU, ukupna tsiјena јe 25.864 €
  • Za inostrane internatsionalne studente, ukupna tsena јe € 30.744

Sve tsene su sa PDV-om

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

Alchimia’s objective is to teach students to express their creativity through contemporary jewelry, developing high-quality technical and theoretical skills. By adopting the technological developments ... Pročitajte više

Alchimia’s objective is to teach students to express their creativity through contemporary jewelry, developing high-quality technical and theoretical skills. By adopting the technological developments of our time and the most experimental cultural trends, Alchimia encourages its students to enhance their talents. Its focus draws on the revision and adoption of traditional techniques and carefully selected materials combined with experimental and groundbreaking approaches to design, teaching students how to transform ideas and research paths in jewelry and design objects, and how to access the working context. Pročitajte manje