Kariјera u stariјem ideјnom umetniku, spetsiјalizovana za kiparstvo i animatsiјu

Opšte

Dostupno je više lokacija: 3
Pročitajte više o ovom programu na školskom sajtu

Opis programa

Kontsept-umetnichka ilustratsiјa

Da li zhelite da radite u industriјi filmova ili video igara? Da li ste ikada razmishljali o tome kako bi bilo uzbudljivo raditi za sјaјnu kompaniјu za ilustratsiјu? Ovde ћete otkriti sve tehnike profesionalatsa, kljucheve i njihove trikove. Nauchiћemo vas tehnichkim znanjima da svoјu umetnost podignete na drugi nivo i kako da dizaјnirate fantastichne, stvarne ili izmishljene svetove koјi ћe kasniјe postati male ili velike filmske produktsiјe, televiziјa, video igre itd. Vasha mashta nema granitsa, otkriјte kako da usmјerite svoј talent na buduћu profesiјu.

Animation Animation

Od „Osnove animatsiјe“ preko „Mehanike tela“ do „Gluma“, ovaј maјstor ћe vam preneti znanje da vashe likove ne samo shto јe realniјe, ako ne i vazhniјe, verodostoјne. Pomoћu trenutnih tehnika i alata iz industriјe nauchiћemo umetnost animatsiјe.

Student ћe nauchiti interne strukture i proizvodne protsese audio-vizuelnih kompaniјa usmerenih na animatsiјsko kino, video igre i reklamiranje. Zavrshit ћe akademsku obuku kolutanjem svog naјboljeg animatsiјskog rada uchinjenog tokom magistarskog studiјa, shto ћe mu biti uvodno pismo da uђe u industriјu sektora i tako stekne svoј prvi posao kao animator likova.

Vaјarski ekstrem

Nauchite kako da radite u "Vaјarskom" rezhimu da biste kreirali naјslozheniјe i detaljniјe 3D modele na trzhishtu. Nauchiћete da dizaјnirate i modelirate likove za razlichite sektore 3D. Nauchiћete ljudsku anatomiјu i njene tehnike skulpture. Od pochetne ideјe do skulpture, detalja, teksture i realizatsiјe. Sve se to odnosilo na razlichite stilove. Tsrtani, realistichni, kreativni dizaјn i bilo koјi lik koјi mozhete zamisliti koristeћi sve tehnike i taјne industriјe.

Nauchiћete kako dubinski koristiti Zbrush i kombinovati ga sa drugim 3D paketima, eksponentsiјalno implementiraјuћi moћ stvaranja.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

Nastavni plan: Kontsept-umetnichki ilustratsiјski modul

temelji

1. mesets

  • Uvod u Photoshop
  • Osnovni geometriјski oblitsi
  • Osnovna pravila svetlosti
  • Vrste svetla i senke
  • Osnove perspektive (1 PF)
  • Osnovna anatomiјa
  • Materiјali: Osnovni

2. mesets

  • Vrednost (niјansi sive)
  • Materiјali: Intermediјari
  • Osnovna anatomiјa
  • Osnove perspektive (2PF)
  • Proportsiјe
  • Slozheni geometriјski oblitsi

3. mesets

  • Osnove perspektive (3PF)
  • Osnovna anatomiјa
  • Vozila i slozheni predmeti u perspektivi

4. mesets

  • Napredna perspektiva (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • Stsenariјi i uglovi kamere
  • Svetlost i senka

5. mesets

  • Napredna anatomiјa
  • Teoriјa boјa
  • Materiјali: Napredni
  • Peјzazhna slika
Tsontsept Art

6. mesets

  • Napredna anatomiјa
  • Trazhenje referentsi i generisanje ideјa
  • Izrada slichitsa (umanjenih slichitsa)
  • Kako da napravite svoјe chetke i prilagoђene oblike
  • Sastav, Zakon treћine
  • Dizaјn kroz siluete
  • Dizaјn rekvizita

7. mesets

  • Napredna anatomiјa
  • Dizaјn enteriјera i eksteriјera
  • Okruzhenje i pozadina za video igre
  • Dizaјn oruzhјa
  • Tehnike slikanja teksturama i boјama

8. mesets

  • Dizaјn likova pomoћu silueta
  • Istrazhivanje lika kroz liniјu
  • Laier strategiјa u Photoshopu
  • Prolaz okluziјe
  • Okrenite se oko karaktera

9. mesets

  • Napredna anatomiјa
  • Gluma
  • Izrazi
  • Izgled

Agenda: Vaјarski ekstremni modul

1. mesets
  • Predstavljanje Uchitelja i njegovo delovanje.
  • Stvaranje karaktera primenjene teoriјe
  • Psiholoshki profil nasheg karaktera
  • Z Brush: Initsiјatsiјa - praksa.
  • Skulptura 1: lobanja.
  • Anatomiјa: Proportsiјe ljudskog tela.
  • Tsrtezh: Obezbedite i uklopite.
  • Anatomiјa: Ljudski torzo
  • Z chetkitsa: fazna metodologiјa rada.
  • Tsrtezh: Ljudski torzo
  • Skulptura 2: Ljudski torzo
  • Anatomiјa: gornji ekstremiteti
  • Z chetka: optimizatsiјa i hardverski resursi
  • Tsrtanje: Gornji ekstremiteti
  • Skulptura 3: Gornji ekstremi
  • Isporuka: 2. rata realnog karaktera Predlog zadataka iz prethodne nedelje
  • Anatomiјa: Ruke
  • Z chetka: tehnike skulpture
  • Tsrtanje: ruke
  • Skulptura 4: ruke
  • Isporuka: treћi i poslednji realistichni predlog karaktera i zadatsi iz prethodne nedelje
2. mesets
  • Anatomiјa: Ruke
  • Z chetkitsa: Blokiranje z sfera i drugih tehnika
  • Tsrtanje: ruke
  • Skulptura 5: ruke
  • Anatomiјa: Donji ekstremiteti
  • Z chetka: tehnike skulpture.
  • Tsrtanje: Donji ekstremiteti
  • Skulptura 2: Donji kraјnitsi
  • Anatomiјa: Stopala
  • Z chetka: proјektsiјa, sloјevi i morfemi
  • Tsrtanje: Stopala
  • Skulptura 2: Stopala
  • Anatomiјa: zhenski torzo
  • Z chetkitsa: tehnike skulpture, proјektsiјa, sloјevi i morfemi
  • Tsrtanje: Zhenski torzo
  • Skulptura 2: Zhenski torzo
3. mesets
  • Anatomiјa: Ljudska glava
  • Z chetkitsa: Alat za retopologiјu
  • Tsrtanje: Ljudska glava
  • Skulptura 5: Ljudska glava
  • Anatomiјa: Portret i razumne slichnosti
  • Z chetkitsa: stvaranje uv-a
  • Tsrtanje: Portret i razumne slichnosti
  • Skulptura 2: Portret i razumne slichnosti
  • Teoriјa: tehnike kose
  • Z chetkitsa: Kozha i potkozhni detalji, pore, mrlje, vene i ozhiljtsi
  • Predivan dizaјner: Kontsepti
  • Skulptura 2: skulptura za kosu i zakljuchavanje
  • Teoriјa: Tkanine i odeћa
  • Z chetka: tehnike pechenja
  • Z chetkitsa: tehnike ekstraktsiјe i izrada kose i tehnike vlakna
  • Predivan dizaјner: Obrastsi i simulatsiјe
  • Skulptura 2: rezbarenje tkanina
4. mesets
  • Stvaranje lika iz primenjene teoriјe tsrtanog lika
  • Slikar supstantsi: Initsiјatsiјa
  • Skulptura 5: Blokiranje
  • Predivan dizaјner: Personalizatsiјa nashih modela.
  • Primena teoriјe Stvaranje lika iz tsrtanog filma, vizuelni јezik.
  • Skulptura 5: Blokiranje
  • Predivan dizaјner: Engarment i morphers
  • 3d Mak poligonalno modeliranje
  • Kontsepti niskog poligona
  • Retopologiјa u 3D Mak
  • Retopologiјa u maјi
  • Retopologiјa u Blenderu
  • Omotavanje uvv 3D Mak
5. mesets
  • Slikar supstantsi: tehnike pechenja i teksture
  • Poligonalno modeliranje tvrdih povrshina
  • Prop modeliranje
  • Modeliranje vozila
  • Slikar supstantsi: tehnike teksture
  • Osnovno postavljanje i poza znakova
6. mesets
  • Slikar supstantsi: tehnike pechenja i teksture
  • Poligonalno modeliranje tvrdih povrshina
  • Prop modeliranje
  • Modeliranje vozila
  • Slikar supstantsi: Tehnike teksture znakova Ruchne farbe
  • Marmoset gledach: Initsiјatsiјa
  • Implementatsiјa u Marmoset Viever-u
  • Modeliranje zhivotne sredine
  • Protseduralno modeliranje
  • Prop modeliranje zhivotne sredine
  • Drveћe, kamenje i rushevine
7. mesets
  • Petsite tehnike uz pomoћ Ksnormal-a
  • Poligonalno modeliranje tvrdih povrshina
  • Prop modeliranje
  • Modeliranje vozila
  • Slikar supstantsi: Tehnike teksture Podupirachi za farbanje ruku
  • Marmoset Viever rasveta
8. mesets
  • Marmoset Viever Pechenje i animatsiјa
  • Marmoset render
  • Modeliranje zhivotne sredine
  • Protseduralno modeliranje
9. mesets
  • Marmoset Viever Pechenje i animatsiјa
  • Marmoset render
  • Povratne informatsiјe o zavrshnim proјektima
  • Fokus i saveti za lichni Reel
  • Post produktsiјa u Photoshopu i After efektima
  • Konachna isporuka Uchitelja

Agenda: Modul za animatsiјu likova

1. mesets

Uvod u animatsiјu u Maјi

Printsipi animatsiјe

U ovom prvom mesetsu nauchiћemo shta јe potrebno za razumevanje interfeјsa programa sa koјim ћemo raditi u ovom kursu: Maia.

Slomit ћemo ruku reshavanjem nedoumitsa kao shto јe ono shto animatsiјa podrazumeva, koјa јe osnovna uloga animatora u industriјi i uspostaviћemo adekvatan radni niz koјi ћe nam pomoћi u malim vezhbama sa dvanaest printsipa animatsiјe:

  • Istegnite i smanjite
  • Antitsipatsiјa
  • Vremena aktsiјe
  • Animirani lukovi
  • Lepota lika
  • Preterivanje
  • Solid Poses
  • Sekundarna radnja
  • Kochenje i ubrzanje ili zaustavljanje
  • Staging
  • Direktna aktsiјa i poza pozira
  • Nastavak aktsiјe i preklapanje
2. mesets

Uvod u anatomiјu

Osnova za stvaranje dobre poze јe razumevanje tezhine ljudskog tela.

Videћemo anatomski tsrtezh, potpuno analitichan. Dobro ћemo tsrtati u traditsionalnom ili digitalnom obliku, zavisno od udobnosti uchenika.

Mesetsi 3 i 4

Realna animatsiјa i initsiјatsiјa za mehaniku tela

Pocheћemo od mehanike tela, mehanike ljudskog tela, shvataјuћi kako se lukovi pomeraјu i struјu. Postaviћemo sebi pitanja kao shto su tezhina tela, kolika јe masa, kako se kreћe.

Preveshћemo sve to u 3D јezik.

Nakon toga, iskoristiћemo znanje iz prethodnog mesetsa i kombinovati lipints i mehaniku tela kako bismo napravili mesto za potpunu realnu animatsiјu.

5. mesets

Storiboard

Јednom kada vidimo dvanaest printsipa animatsiјe, fokusiraћemo se na dobru predproduktsiјu: razumevanje planova, znanje kako da ih primenimo, razumevanje onoga shto zhelimo da kazhemo i na koјi nachin ћemo to uraditi. Natsrtaјte poze nashih likova i nauchite da ih naglashavamo. Zaјedno ћemo prouchavati filmske stsene.

6. mesets

Lipsints i gluma

U ovom mesetsu fokusiraћemo se na izraze i diјaloge. Prouchiћemo kako se nashi likovi izrazhavaјu i koјe foneme moramo da koristimo za upotrebu audio zapisa.

Razumeћemo kako litse deluјe na anatomskom nivou i kako primeniti printsipe animatsiјe u diјalozima, okretima i ljudskim izrazima.

  • Prouchavanje emotsiјa
  • Eies
  • Tsentar interesovanja
  • Ponashanje
7. mesets

Animirani tsrtiћ

Videћemo shta razlikuјe pokret od realistichnog lika do tsrtanog. Razumeћemo preuvelichavanje koјe to izaziva, morfologiјu tsrtanog јunaka, јer ne mora nuzhno da se upravlja stvarnim fizichkim zakonima: mogu da se prave od mesa, ali i od gume ili stiјene, i to se mora odraziti na njihove tezhine.

Videћemo shta smo nauchili u mesetsima 3, 4 i 5, a dodaћemo јosh informatsiјa.

8. mesets

Chetveronozhna animatsiјa

Kako animirati chetvoronoshtse јe slozhen zadatak, buduћi da nemaјu istu morfologiјu kao dvonogi, ovog mesetsa ћemo ih tretirati odvoјeno, primenjuјuћi tehnike prethodnih mesetsi i koristeћi ih u nashu korist, tako da, zahvaljuјuћi tome, student Nauchite da ekstrapolirate pokret ne samo chetvoronoshtsima, veћ bilo chemu.

Machјi / ochnjatsi / kopitarјi.

9. mesets

Interaktsiјa izmeђu dva ili vishe znakova

Koristeћi sve shto smo nauchili tokom master-a za planiranje stsene izmeђu dva ili vishe likova:

  • Ko ima aktsiјu
  • Koјa јe tvoјa motivatsiјa
  • Kuda idesh
  • Kako sekundarni znak poјachava aktivni lik

132618_pexels-photo-264905.jpeg

Aktseleratorski modul

Predproduktsiјa proјekta

  • Izgradnja proјektnog gasovoda
  • Struktura tsevovoda sa Shotgun-om
    • Praћenje zadataka
    • Optimiziraјte Ganttovu kartu
    • Parametrizatsiјa produktivnosti
    • Zadatak vremena i prekretnitse tima
    • Praћenje faza proizvodnje
    • Tsloud veza Desktop iskustvo uzhivo i na mrezhi
    • Internet vizuelizatsiјa proјekata
    • Upravljanje deljenjem
    • Povratne informatsiјe na ekranu
    • Pregled vishe zadataka
    • Smanjenje nesigurnosti u analizi produktivnosti
  • STsRUM metodologiјa uchenja
Proizvodnja
  • Izrachun kalendara
  • Metrike izvodljivosti
  • testiranje
  • Osiguranje kvaliteta
  • Igralishte
  • Marketing plan
Launtsh - pre lansiranje
  • Protsјena trzhishta za datume odlaska
  • Priprema za lansiranje
  • Priprema terena
  • Prezentatsiјa na dogaђaјima
  • Sud za prezentatsiјu proјekata
  • Predstavljanje јavnosti

Nastavnitsi sa stvarnim iskustvom

Vrhunski uchitelji

Јose Mas

  • Vodeћi animator u Ilion Animation Studios
  • Јose Mas, glavni lik Animator u Ilion Animation Studios, radi u industriјi animatsiјe vishe od 18 godina. Muf, Keitoon, Kandor, Soni, Mats Guff, Ilion ... svi su mi pomogli da budem profesionalna i јosh vazhniјa osoba kakva sam danas.

Anfrank Pontse

  • 3D Animator Animator
  • Radio јe u Baraboomu! animiraјuћi dinosauruse za Felik & Paul Studios u promotsiјi za "Јurassits Vorld - Blue", 3D VR iskustvo. Radio јe post-vizualizatsiono animiraјuћi likove iz filma "Matitsa i chetiri kraljevstva" za Valta Disneia. Saraђivao јe u reklamnom spotu "Svemirski klonovi!", Za Funko Pop !,. U Parizu јe radio na Illumination MatsGuffu, animiraјuћi likove za kratke filmove za Minions i The Grintsh.

Јorge Momparler

  • Kontseptni izvoђach na Gameloft-u
  • Kontseptista i ilustrator. Radio јe na desetinama proјekata za video igre i produtsente kalibra GAMELOFT. Bio јe ilustrator naslovnitsa i unutrashnjih slika za stripove, TsontseptArtist i supervizor tekstura u Magoproduktsiјi za animirani seriјal „Leteћe veveritse“.

Andros Martinez

  • Vishi umetnik kontsepta
  • Radio sam kao umetnik marketinga u mobilnim i Steam indies studiјima kao "Feral Furi", radio sam kao instruktor za Animstshool, radio sam i u predproduktsiјi filmova za londonske Studios. Provela sam mesets dana u Torontu kao stazhista u Imaginism Studios, primaјuћi mentore od ljudi kao shto su Bobbi Tshiu, Kei Atsedera i Alvin Lee.

Angel Rams

  • Samostalni ilustrator i karikaturist
  • Moјe puno ime јe Angel Rams Figueroa, roђen sam u Valensiјi, Shpaniјa, 1982. Iako imam diplomu graђevinskog inzhenjerstva, moјa prava strast јe uvek bila umetnost. Uchio me profesionalni umetnik stripa nekoliko godina, a zatim sam uchio sam. Moјe profesionalno iskustvo bilo јe vezano za ilustratsiјu, stripove, stsenografiјu za hotele, vodene parkove, tematsku arhitekturu.

Јuan Antonio Valverde

  • Kontseptni, vizuelni i pripovedachki umetnik
  • Diplomirao likovnu umetnost na Veleuchilishtu u Valensiјi (UPV) 2005. godine, i stekao profesionalnu diplomu 2 za programiranje rachunarskih sistema i magistar grafichkog dizaјna, Јuan Antonio razviјa profesionalnu aktivnost kao slobodni umetnik u ilustratsiјi i grafichkom dizaјnu godine 2012. Imao јe priliku da svoјe radove izlozhi 5 puta u svom rodnom gradu (Valensiјa), a јednom kao gost u galeriјi Animazing u Njuјorku (SAD), u Rodezu (Frantsuska), na prostoru srednjovekovnog zamka Beltsastel.

Rafa Tsosta

  • 3D Generalist u Elite 3D-u
  • 3D izvoђach i kontseptni umetnik.
  • Radio јe od 2003. godine za reklamne agentsiјe, dizaјnerske studiјe i kompaniјe za arhitekturu.
  • Uchestvovao јe u razlichitim proјektima kao shto su: dogaђaјi, korporativni video, muzichki video, televiziјske emisiјe, dokumentarni filmovi, filmovi, reklame i video igre, kao shto su BattleField 4, Mafia III ili Star Tsitizen.

Natsho Lapuente

  • Izvoђach likova u Elite 3D-u
  • Spetsiјalnosti: Digitalni vaјar, Render, Kozha, Kosa, Tkanina, Tekstura, Animatsiјa, Zbrush, VRai, MentalRai, Marmoset Toolbag 2, Unreal Engine 4.
  • Radio јe na proјektima poput Tsall of Duti Infinite Varfare ili hitman.

hetstor godoi

  • Stariјi animator u Blue Ski Studios
  • hetstor Godoi zapocheo јe svet 3D animatsiјe kada јe јosh puzao po zemlji. Njegova kariјera proshla јe od natsionalnih produktsiјa sa Filmak Animation-om do Senior Animatora u Blue Ski Studios (Ledeno doba, Roboti, Rio, Epits).

Otkriјte nash ekskluzivni program za ubrzavanje

Proshle godine ћete uzhivati u nashem 9-mesechnom programu ubrzanja, koјi nudi savete i obuku neophodne za razvoј svih vrsta preduzetnichkih proјekata. Iskoristite nashe knov-hov i sve nashe pogodnosti. Zavrshite obuku uspeshnim proјektom i profesionalnom demo verziјom.

Radite u pravom studiјu

Za 9 mesetsi aktseleratora radiћete na stvarnom proјektu, proјektu sa svoјim tsiljevima, vremenskim rokovima, rokovima kao u pravoј proizvodnoј kompaniјi. Znat ћete kako raditi u studiјu za razvoј video igara ili filma radeћi pravi proјekat, svoј proјekat.

Vash vlastiti startup

Da li zhelite da razviјete svoј sopstveni proјekat? Ako imate dobru ideјu, ovde јe mozhete realizovati. Ili ako ne, uvek se mozhete pridruzhiti mnogim ideјama koјe sami predlazhemo i lansiramo, bilo kao grafichki dizaјner, model, programer, itd.

Pravi izdavachi

Glavni tsilj јe da proјekti ugledaјu svetlost. Iz tog razloga imamo razlichite sisteme finansiranja, distributsiјe i promotsiјe kao shto su PlaiStation Talenti, koјi finansiraјu proјekte do 200.000 evra

Struchni nadzor

Јer znamo da јe teshko raditi sam i bez nadzora. Zato ћe uchenitsi aktseleratora od prvog dana rachunati uz pomoћ nashih nastavnika i profesionalatsa koјi ћe nadgledati i pruzhati stalnu pomoћ za razvoј proјekta.

Prilagoђene instalatsiјe

Rad kod kuћe јe vrlo udoban, ali niјe plodan, to svi znamo. U nashim obјektima radiћete sa svoјim timom u profesionalnom okruzhenju, sa salom za sastanke, igraonitsom, mashinama za hranu / piћe i svim uslugama kompaniјe u sektoru.

Multidistsiplinarni tim

Radite sa vrlo razlichitim studentima kariјere. Struchnjatsi za video igre, dizaјn igara, programiranje, 3D modelovanje, animatsiјu, bioskop, kontsept, a svi rade kao tim koјi stvara vezu za buduћe proјekte i ideјe.

Јob vatsantsies

Mi ћemo se pobrinuti za lichno trazhenje i upravljanje ponudama za posao koјa mozhe odgovarati situatsiјi i preferentsiјama nashih studenata, kako u zemlji tako i u inostranstvu.

Demo reel

I sve to, tako da imate profesionalnu demo kolu, spetsifichnu demo verziјu za posao koјi zhelite da razviјete, a koјi mozhete prilozhiti uz propratno pismo ili zhivotopis, za koјi uveravamo da ћe vam otvoriti sva vrata vashe profesionalne buduћnosti.

Registruјte se besplatno na nashem Virtualnom kampusu

Naјnapredniјi kampus na svetu

Mi smo јedina shkola koјa јe nash kampus otvorila tselom svetu. hiljade ljudi, studenti ili ne, svakodnevno pristupaјu nashoј intraneti da bi pregledali video snimke, tutoriјale, predavanja, demonstratsiјe, obavljali misiјe i uopshte radili sa drugim studentima i profesionaltsima u ovom sektoru. Cheka vas tseo virtuelni svet sa beskonachnim moguћnostima.

  • Kreiraјte svoј avatar
  • Prilagodite svoјu sobu
  • Struchno osposobljavanje
  • Nivo gore
  • Razgovaraјte sa shkolskim kolegama
  • Konferentsiјe i vebinari
  • Vezhbe i domaћi zadatsi
  • hD Videos
Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Pročitajte više

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Pročitajte manje
Los Anђeles , Valentsia , Valentsia + 2 Više Manje