Diplomirani inzhenjer arhitekture

Opšte

Opis programa

Viziјa

Studenti ћe steћi inzhenjerske vјeshtine kroz studiјsko putovanje sa nama, tako da ћe uchenitsi proћi kroz poboljshanje svoјih inzhenjerskih vјeshtina, kreativnosti, inovativnosti, menadžmenta i kako biti predani profesionalnoј etitsi kako bi mogli pronaћi idealna rјeshenja za inzhenjering problemi sa koјima se suochavaјu drushtvo i industriјe u svim struchnim oblastima nakon diplomiranja, i tako smo postigli tsilj generisanja generatsiјe inzhenjera koјi mogu izgraditi nashe buduћe odrzhive razviјene zaјednitse.

Inzhenjerski fakultet јe ulozhio sve sposobnosti i resurse kako bi privukao visokokvalifikovane akademike i tehnichare kako bi unapriјedili protses nastave inzhenjerstva i dali azhurirane nauchne informatsiјe.

Razlog fakultetske pazhnje studentima јe da su oni pravo bogatstvo za zemlje u razvoјu i da su intelektualni mozgovi za ulaganje i zato su smatrali izvore izgradnje temelja za bolju buduћnost, pored toga, da bi potisnuli tochak razvoјa i renesanse napred u svim poljima.

Uchenitsi moraјu ulozhiti optimalne napore kako bi stekli maksimalno znanje od visoko kvalifitsiranih struchnjaka koјi ћe biti uz vas za sve vriјeme studiranja.

Misiјa

Luka Akaba ћe igrati kljuchnu ulogu u buduћim aspiratsiјama јordanskog hashemitskog kraljevstva, koјe ћe dovesti Akabu da zauzme јasno i vodeћe regionalno mјesto u oblasti trgovine, ekonomiјe, tehnologiјe i kulture, shto ћe se pozitivno odraziti u sljedeћem napredak i blagostanje generatsiјa. Stoga, Fakultet inzhenjera se raduјe:

  • Ostvarite istaknuto mesto u svim spetsiјalizatsiјama na fakultetima, distsiplinama, poduchavanju i istrazhivanju, da biste to uchinili od elita meђu arapskim zemljama i shirom sveta kasniјe.
  • Razlikovanje ukljuchuјe, ali niјe ogranicheno na sledeћe:
  • Prvo: visoka efikasnost u nastavi, ukljuchuјuћi nivo akademskog osoblja fakulteta i nastavnog plana i programa, auditoriјuma, laboratoriјa, kompјutera i obuke… itd.
  • Drugo: prihvatanje i briga o uchenitsima ih poduchavaјu i prate razvoј akademskog i primenjenog nivoa.
  • Treћe: praћenje diplomiranih studenata u profesionalnim i kariјernim biografiјama.
  • Razviti snazhne odnose sa lokalnom zaјednitsom i shirom kraljevine Јordana, kako bi se postigle aspiratsiјe u skladu sa propisima Ministarstva visokog obrazovanja.

Programski ishodi uchenja

  • Inzhenjersko znanje: Sposobnost stitsanja i primene znanja iz matematike, nauke, inzhenjerskih osnova i inzhenjerske spetsiјalizatsiјe za reshavanje slozhenih inzhenjerskih problema.
  • Analiza problema: Sposobnost identifikovanja, formulisanja, istrazhivanja literature i analize slozhenih inzhenjerskih problema, uz postizanje utemeljenih zakljuchaka koristeћi prve printsipe matematike, prirodnih nauka i inzhenjerskih nauka.
  • Dizaјn / Razvoј reshenja: Sposobnost dizaјniranja reshenja za slozhene inzhenjerske probleme i dizaјniranje sistema, komponenti ili protsesa koјi zadovoljavaјu spetsifichne potrebe uz odgovaraјuћe razmatranje za јavno zdravlje i bezbednost, kulturne, drushtvene i ekoloshke aspekte.
  • Ispitivanje: Sposobnost da se istrazhe slozheni inzhenjerski problemi na metodichan nachin, ukljuchuјuћi pregled literature, dizaјn i izvoђenje eksperimenata, analizu i interpretatsiјu eksperimentalnih podataka i sintezu informatsiјa za dobiјanje valjanih zakljuchaka.
  • Moderna upotreba alata: Sposobnost kreiranja, odabira i primјene odgovaraјuћih tehnika, resursa i modernih inzhenjerskih i IT alata, ukljuchuјuћi predviђanje i modeliranje u slozhenim inzhenjerskim aktivnostima, uz razumiјevanje ogranichenja.
  • Inzhenjer i drushtvo: Sposobnost da se primeni na razum zasnovan na kontekstualnom znanju za protsenu drushtvenih, zdravstvenih, bezbednosnih, pravnih i kulturnih pitanja i posledichnih odgovornosti relevantnih za profesionalnu inzhenjersku praksu i reshavanje slozhenih inzhenjerskih problema.
  • Zhivotna sredina i odrzhivost: Sposobnost razumevanja utitsaјa profesionalnih inzhenjerskih rјeshenja u drushtvenim i ekoloshkim kontekstima i demonstriranje znanja i potrebe za odrzhivim razvoјem.
  • Etika: Primiјeniti etichke printsipe i obvezati se na profesionalnu etiku i odgovornosti i norme inzhenjerske prakse.
  • Individualni i timski rad: Sposobnost efikasnog rada, kao poјedinats ili u timu, na vishestrukim i / ili multidistsiplinarnim postavkama.
  • Komunikatsiјa: Sposobnost da se efikasno, usmeno i pismeno, komunitsira sa slozhenim inzhenjerskim aktivnostima sa inzhenjerskom zaјednitsom i sa drushtvom u tselini, kao shto јe sposobnost da se shvate i napishu efikasni izveshtaјi i proјektna dokumentatsiјa, da se naprave efikasne prezentatsiјe i daјu i dobiјate јasna uputstva.
  • Upravljanje proјektima: Sposobnost demonstriranja upravljachkih vјeshtina i primјene inzhenjerskih printsipa na vlastiti rad, kao chlana i / ili lidera u timu, za upravljanje proјektima u multidistsiplinarnom okruzhenju.

Tsiljevi uchenja programa

Inzhenjerski fakultet nastoјi da ostvari sledeћe kljuchne tsiljeve:

  • PLO1 - Diplomirana kvalifikovana, odgovorna i profesionalna natsionalna generatsiјa spremna da se nosi sa svoјim obavezama u oblastima inzhenjerske tehnologiјe.
  • PLO2 - Diplomiranje generatsiјe koјa јe sposobna da postane voђa radnih grupa, inzhenjerskih proјekata, organizatsiјa i morskih luka koјe rade u timskom duhu.
  • PLO3 - Ucheshћe sa odgovornim vlastima u lutsi Akaba u planiranju i implementatsiјi proјekata proshirenja, razvoјa, traјnih promena i poboljshanja koјi ћe se desiti u lutsi tokom narednih detseniјa.
  • PLO4 - Nastoјanje da se predlozhe stvarni i azhurni kursevi i istrazhivanja za pruzhanje uspјeshnih rјeshenja u oblasti inzhenjerstva, tehnologiјe i nauke o moru koјa pozitivno odrazhavaјu postavljene planove za razvoј luke Akaba, a posebno razvoјa hashemitska Kraljevina Јordan.
  • PLO5 - Omoguћavanje diplomtsima da implementiraјu razvoјne planove u arapskim zemljama i drugim zemljama u koјima ћe raditi.
  • PLO6 - Edukatsiјa studenata tokom studiјa o vrlinskim arapskim vriјednostima i moralu, poshtuјuћi vriјeme, biti posveћena radu i izvrshavanju zadataka koјi su im povјereni na odgovaraјuћem, naјvishem i profesionalnom nivou, inspirirati duh meђusobnog poshtovanja izmeђu uchenika, osoblja, univerzitetske administratsiјe i zaјednitse.
  • PLO7 - Da ћe diplomirani studenti steћi snazhna nauchna znanja, shto ћe im omoguћiti da nastave svoјe visoko obrazovanje na prestizhnim univerzitetima u sviјetu.
  • PLO8 - Komunitsiranje i saradnja sa јordanskim, regionalnim i meђunarodnim univerzitetima.

Traјanje studiјe

Prosјechno traјanje studiјa za redovne redovne studente јe pet godina, a maksimalno osam godina (prema uputstvima za dodiplomske studiјe). Uchenik mora da zavrshi (165) kreditne chasove sa uspehom da ima diplomu arhitektonskog inzhenjerstva. U graђevinarstvu student treba da postigne (163) chasove uspјeshnog stitsanja diplome.

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

AUT is the first private university in the south of Jordan with an ambitious vision to be a distinguished university that catches the eyes of students and a favorite choice for students from Jordan an ... Pročitajte više

AUT is the first private university in the south of Jordan with an ambitious vision to be a distinguished university that catches the eyes of students and a favorite choice for students from Jordan and the region. The university is situated about fifteen kilometers to the south of the city of Aqaba on the hills, overlooking the Gulf of Aqaba on a huge land of five hundred Km2. Pročitajte manje