Diploma u informatsiјi i dokumentatsiјi

Opšte

Opis programa

  • Zvanichni naziv: Diplomirani informatichar i dokumentatsiјa
  • Grana znanja: Drushtvene i pravne nauke
  • Tsentar: Prevoђenje i dokumentatsiјa
  • Vrsta nastave: Na litsu mјesta
  • Јezik: shpanski
  • Traјanje: 4 akademska kursa
  • ETsTS kredita: 240
  • Mesta nove viјesti 2019-20: 42

prezentatsiјa

Diplomu iz informatsiјa i dokumentatsiјe (BOE 12/11/2009) pochela јe da se predaјe u akademskoј godini 2008-09, zamјenjuјuћi diplomu iz bibliotekarstva i informatike i diplomu iz dokumentatsiјe (drugi tsiklus). Ova diploma јe obnovila svoјu akreditatsiјu 2015. godine.

Ovaј stepen јe ukljuchen u granu drushtvenih i pravnih nauka i nastoјi da odgovori na rastuћu potrazhnju struchnjaka u oblasti upravljanja, tretmana, ochuvanja i shirenja informatsiјa i dokumenata. Diplomirani studenti informatike i dokumentatsiјe ћe biti profesionaltsi sposobni za integratsiјu u servise i informatsione sisteme svih vrsta, te ћe omoguћiti da ove organizatsiјe pruzhaјu bolje usluge, kvantitativno i kvalitativno.

115659_salamanca_documentacion.jpg

Obuka koјa se predaјe na studiјu ukljuchuјe predmete usmјerene na ovladavanje informatsiјskim i komunikatsiјskim tehnologiјama, kao i drugim temama vezanim za distsiplinske oblasti kao shto su pravo, sotsiologiјa i јezitsi. Obuka se zavrshava obaveznom struchnom praksom na poslednjem kursu, shto omoguћava studentima da imaјu moguћnost da stupe u kontakt sa radnim okruzhenjem pre diplomiranja.

U akademskoј godini 2011-12, nakon dobiјanja povoljnog izveshtaјa ATsSUTsiL-a, kurs za prilagoђavanje stepenu informisanosti i dokumentatsiјe biћe dat tako da diploma iz bibliotekarstva i dokumentatsiјe, diplomirani studenti prethodne ordinatsiјe, dobiјu , nakon shto ga јe polozhio, titulu diplomanta u informatsiјi i dokumentatsiјi. Od 2016-2017. Godine ne nude se nova mesta za upis ovog kursa adaptatsiјe.

USAL nudi moguћnost studiranja:

  • Dvostruki stepen informatsiјa i dokumentatsiјe i politichkih nauka i јavne uprave.
  • Dvostruki stepen sotsiјalnog obrazovanja i informatsiјa i dokumentatsiјe.
  • Dvostruki stepen rachunarstva informatsionih sistema i informatsiјa i dokumentatsiјe.
  • Dvostruki stepen pedagogiјe i informatsiјa i dokumentatsiјe.
  • Dvostruki stepen informatsiјa i dokumentatsiјe i istoriјe.

kompetentsiјe

Osnovne kompetentsiјe

  1. Da su uchenitsi pokazali da poseduјu i razumiјu znanje u oblasti studiјa koјa polazi od osnovitse opshteg srednjeg obrazovanja, i obichno se nalazi na nivou koјi, iako podrzhan naprednim udžbenitsima, takoђe ukljuchuјe neke aspekte koјi implitsiraјu znanje koјe dolazi iz avangarde njegovog polja studiјa.
  2. Da studenti znaјu kako da svoјe znanje primiјene na svoј rad ili zanimanje na profesionalan nachin i posјeduјu vјeshtine koјe se obichno demonstriraјu kroz razradu i odbranu argumenata i rјeshavanje problema u njihovoј oblasti studiјa.
  3. Da studenti imaјu sposobnost da prikupljaјu i interpretiraјu relevantne podatke (obichno u okviru svog podruchјa studiјa) kako bi donosili sudove koјi ukljuchuјu razmishljanje o relevantnim drushtvenim, nauchnim ili etichkim pitanjima.
  4. Da studenti mogu prenositi informatsiјe, ideјe, probleme i reshenja za spetsiјalizovanu i nespetsiјalizovanu publiku TsB5 - Da su uchenitsi razvili neophodne veshtine uchenja da preduzmu dalje studiјe sa visokim stepenom autonomiјe.

General veshtine

  1. Poznavati, razumјeti i primјenjivati printsipe i tehnike za planiranje, dizaјn, upravljanje i evaluatsiјu usluga, јedinitsa i informatsionih sistema, prilagoђavaјuћi ih potrebama i profilima korisnika.
  2. Da poznaјe i primenjuјe metode i tehnike za identifikatsiјu, selektsiјu, oporavak, organizatsiјu i zastupanje izvora informatsiјa i resursa, kao i tehnike za prouchavanje, analizu, protsenu i poboljshanje protsesa proizvodnje, prenosa i upotrebe informatsiјa i nauchne aktivnosti.

Transverzalne kompetentsiјe

  1. Savrshena usmena i pisana komunikatsiјa na maternjem јeziku i poznavanje stranog јezika.
  2. Kapatsitet za analizu i sintezu, kritichko rasuђivanje, reshavanje problema, donoshenje odluka i timski rad.
  3. Vјeshtine u meђuljudskim odnosima i rad u meђunarodnom kontekstu.
  4. Poshtovanje kulture mira i promotsiјa demokratskih vriјednosti. Sviјest o ravnopravnosti mushkaratsa i zhena.
    Priznavanje razlichitosti i multikulturalnosti.
  5. Podrshka za integratsiјu osoba sa invaliditetom.
  6. Autonomno uchenje i prilagoђavanje novim situatsiјama. Leadership
  7. Osetljivost prema pitanjima zhivotne sredine.

spetsifichne vјeshtine

  1. Analizirati i interpretirati prakse, zahtјeve, potrebe i ochekivanja proizvoђacha, korisnika i kupatsa, sadashnje i potentsiјalne, te razviјati njihovu informativnu kulturu pomazhuћi im da naјbolje iskoriste raspolozhive resurse.
  2. Usredsredite se u natsionalnom i meђunarodnom profesionalnom okruzhenju informatsiјa i dokumentatsiјe, kao iu njihovom politichkom, ekonomskom i institutsionalnom okruzhenju.
  3. Primena zakonskih i regulatornih odredbi i protsedura na natsionalnom i meђunarodnom nivou TsE04 - Identifikatsiјa, protsena i validatsiјa informatsiјa, dokumenata i njihovih izvora, kako unutrashnjih tako i spoljashnjih.
  4. Razraditi i primeniti kriteriјume za prikupljanje, izbor, pribavljanje i eliminisanje dokumenata koјi omoguћavaјu konstituisanje i organizovanje zbirki dokumenata bilo koјe prirodne ili arhivske zbirke, odrzhavaјuћi ih dostupnim, razviјaјuћi ih drzheћi azhurnim i chisteћi elemente koјi su postali beskorisni, prateћi evolutsiјu potreba korisnika.
  5. Definisati i primeniti metode i tehnike za naruchivanje, zashtitu, ochuvanje, ochuvanje i obnavljanje dokumentarne podrshke bilo koјe prirode.
  6. Identifikovati i predstaviti u usvoјenom dokumentarnom јeziku ili u nekom drugom simbolichkom sistemu semantichki sadrzhaј dokumenta ili zbirke dokumenata ili zbirke datoteka.
  7. Organizuјe i strukturira podatke koјi se odnose na opis dokumenata i zbirki dokumenata na bilo koјem mediјu; kreiraјte i iskoristite alate za pristup podatsima, dokumentima ili referentsama.
  8. Pretrazhivati i vraћati informatsiјe metodama koјe omoguћavaјu da se odgovori na ochekivanja tuzhitelja u optimalnim uslovima troshkova i vremena.
  9. Obezbediti dostupnost obraђenih informatsiјa i iskoristiti ih i olakshati njihovo korishћenje tako shto ћe obezbediti dokumentovane proizvode i usluge.
  10. Koristiti i primјenjivati metode, tehnike i rachunalne alate (hardver ili softver) za implementatsiјu, razvoј i eksploatatsiјu informatsionih sistema.
  11. Koristiti i implementirati metode, tehnike i alate (hardver ili softver) za implementatsiјu, razvoј i rad telekomunikatsionih sistema.
  12. Izraditi ili reprodukovati dokumente u bilo kom mediјu i formatu u tsilju njihovog shirenja.
  13. Da se garantuјe odrzhavanje opshte administratsiјe, administrativno upravljanje i logistichka podrshka aktivnostima organizma.
  14. Analizirati i pozitsionirati aktivnost u strateshkom i konkurentnom kontekstu; promovisati ovu aktivnost razviјanjem i finim podeshavanjem odgovaraјuћih radnih alata za zarobljavanje trzhishta.
  15. Uspostaviti i odrzhavati odnose sa kliјentima ili partnerima u tsilju prodaјe proizvoda i usluga.
  16. Pribavljanje dokumentarnih proizvoda ili usluga, na osnovu postoјeћih propisa za njihovo upravljanje i uspostavljene politike nabavke.
  17. Kontrolishite i optimiziraјte traјno resurse agentsiјe i njihovu upotrebu.
  18. Organizovati fizichki radni prostor, konzervatsiјu, priјem јavnosti, izlozhbi, u tsilju pruzhanja usluga koјe se ochekuјu.
  19. Predviђanje, organizovanje, upravljanje i sprovoђenje tehnichkog proјekta koјi ukljuchuјe ogranichenja u okruzhenju: ljudski, ekonomski, kalendarski, regulatorni.
  20. Identifikovati snage i slabosti organizatsiјe, proizvoda ili usluge, uspostaviti i koristiti indikatore, razviti rјeshenja za poboljshanje kvaliteta.
  21. Osigurati integratsiјu, efikasnost i dobrobit osoblja radne јedinitse, primјenjuјuћi vazheћe propise i propise, poshtuјuћi tsiljeve kompaniјe, favorizuјuћi lichni i profesionalni razvoј poјedinatsa.
  22. Zamislite i izvrshite aktsiјu ili plan pochetne ili kontinuirane obuke.
  23. Ostala znanja koјa se primјenjuјu na informatsiјe i dokumentatsiјu.

Ulazni profil

Oni koјi su zainteresovani za diplomu iz informatsiјa i dokumentatsiјe moraјu imati polozhen Batshillerato i priјemni ispit na Univerzitetu. Zbog svoјih karakteristika, stepen informatsiјe i dokumentatsiјa јe namenjen studentima koјi su zavrshili maturu iz modaliteta humanistichkih i drushtvenih nauka.

Takoђe bi mogao da zainteresuјe diplomirane studente iz drugih distsiplina koјe obavljaјu svoјu profesionalnu aktivnost u informativnim јedinitsama i zhele da dobiјu spetsifichnu obuku iz informisanja i dokumentatsiјe zvanichne i univerzitetske prirode. U sluchaјu profesionalatsa koјi nisu imali prethodnu visoku shkolu i bili stariјi od 25 godina, morali bi polagati priјemne ispite na Univerzitetu koјi su osnovani za ovu grupu kroz optsiјe Ts (humanistichke nauke) i D (drushtvene nauke).

Lichne i akademske karakteristike koјe se smatraјu odgovaraјuћim za sprovoђenje ovog stepena su:

Lichne karakteristike

  • Interesovanje za pretragu i pronalazhenje informatsiјa, i ruchno iu elektronskom okruzhenju.
  • Ukus za chitanje i svet knjiga.
  • Kapatsitet za samostalno uchenje i timski rad.
  • Vјeshtine za meђuljudsku komunikatsiјu.
  • Sposobnost analize i kritichkog razmishljanja.
  • Zdrav razum
  • Etichka i demokratska predanost.
  • Poshtovanje razlichitosti i multikulturalnosti.

Akademske karakteristike

  • Sotsiohumanistichka obuka.
  • General tsulture
  • Basits tsomputer
  • Strani јezik
  • Dobro poznavanje kastiljskog јezika: pravopis, gramatika i pisanje.

Pristup, predregistratsiјa, priјem i registratsiјa

Da bi se upisao ovaј stepen, nisu predviђeni posebni uslovi ili testovi koјi se razlikuјu od opshtih utvrђenih osnovnim drzhavnim propisima.

Studenti sa delimichnim zvanichnim univerzitetskim studiјama koјi zhele da budu primljeni na ovaј stepen treba da konsultuјu zahteve u odeljku "Prenos dosiјea" Akademskog vodicha stepena u ovom istom vebu.

Akademski i profesionalni izlazi

Akademski rezultati

Kada zavrshite diplomu iz informatsiјa i dokumentatsiјe, predlazhemo vam da studirate јedan od sledeћih univerzitetskih magisteriјa na USAL , ako se odluchite za veћu spetsiјalizatsiјu:

  • Digitalni informatsioni sistemi
  • Drushtvene studiјe nauke i tehnologiјe
  • Evaluatsiјa i upravljanje kulturnim nasleђem
  • Napredna analiza multivariјatnih podataka i velikih podataka
  • Advantsed English Studies: Јezitsi i kulture u kontaktu
  • Napredne studiјe filozofiјe
  • Logika i filozofiјa nauke
  • ESO i nastavnik matematike, struchno osposobljavanje i uchenje јezika

napredak u kariјeri

Diplomats radi u svim vrstama biblioteka, dokumentatsiono-informatsionim tsentrima i arhivima, kao i menadžer sadrzhaјa. Meђu njegovim zadatsima јe da biraјu, organizuјu i chuvaјu informatsiјe i shtampanu dokumentatsiјu, kao i one prezentovane u drugim formatima (zvuchni i video zapisi, fotografiјe, filmove, digitalne izvore itd.). Informatsiјe se obraђuјu prema korisnichkoј zaјednitsi koјoј se usluga pruzha.

Prvi pristup profesionalnim kompetentsiјama informatichara odnosi se na to gdјe obavlja svoј uobichaјeni rad, i to: biblioteke, tsentri, kabineti i informativno-dokumentatsiona odјeljenja, arhive i spetsifichne elektronske informatsiјske usluge. Ove profesionalne oblasti, kao shto se mozhe videti, su veoma shiroke, tako da prema spetsifichnom sektoru, mozhe biti potrebno niz spetsifichnih vјeshtina. Meђutim, s obzirom na posrednichku ulogu ove profesiјe (izmeђu dokumenta i korisnika, izmeђu dva korisnika, ili izmeђu mashine za obradu informatsiјa i korisnika) mozhe postoјati veliki broј situatsiјa u koјima se diјele nadlezhnosti sa drugima. profesionaltsi, kao shto su masovni komunikatori, sotsiolozi, proјektanti informatsionih sistema, ekonomski planeri. Stoga, iako јe postoјanje podiјeljenih nadlezhnosti izmeђu nekoliko vrsta struchnjaka neophodno i neizbјezhno, mi ћemo se pozvati na kompetentsiјe struchnjaka u dokumentarnim informatsiјama.

Na kraјu studiјa nashi diplomirani studenti ћe moћi da obavljaјu svoјu profesionalnu aktivnost ne samo u traditsionalnim oblastima nashe profesiјe (arhivi, bibliotetsi i dokumentatsioni tsentri), veћ iu mediјima (shtampa, radio i televiziјa), hemiјskoј i farmatseutskoј industriјi, zdravstveni tsentri, advokatske kantselariјe, provaјderi telefoniјe i telekomunikatsiјa, konsultantske kompaniјe ... To јest, u bilo koјoј organizatsiјi koјa ima informatsione servise i sisteme, i zheli da ih upravlja na profesionalan nachin

Koјe moguћnosti za kariјeru imate?

Uvoђenje radne snage јe veћe od 85%. Glavni rezultati se odnose na kompaniјe koјe se odnose na informatsiјe (novine, dokumentatsione tsentre ili chasopise) ili biblioteke. Pored toga, bilo koјoј kompaniјi mozhe biti potreban dokumentalista.

Zashto me pripremate?

Biti dokumentalista i menadžer informatsiјa u mediјima, јavnoј upravi, bolnitsama ili drugim organizatsiјama. Za planiranje i upravljanje informatsiјskim uslugama svih vrsta organizatsiјa. Takoђe se organizuјe obuka za organizatsiјu, administratsiјu i rukovoђenje bibliotekama ili za obavljanje nastavnih i istrazhivachkih zadataka.

Poslednji put ažurirano Maj 2019

O školi

The University of Salamanca (Spanish: Universidad de Salamanca) is a Spanish higher education institution, located in the town of Salamanca, west of Madrid, in the autonomous community of Castile and ... Pročitajte više

The University of Salamanca (Spanish: Universidad de Salamanca) is a Spanish higher education institution, located in the town of Salamanca, west of Madrid, in the autonomous community of Castile and León. It was founded in 1134 and given the Royal charter of foundation by King Alfonso IX in 1218. It is the oldest founded university in Spain and the fourth oldest European university in continuous operations. The formal title of... Pročitajte manje