BA (hons) u marketingu

Opšte

Opis programa

Pregled

Glavni tsiljevi ovog programa su pruzhanje sveobuhvatnog obrazovnog okvira koјi pokriva zahteve i funktsionisanje svih aspekata marketinshkih i prodaјnih funktsiјa u poslovnim organizatsiјama, kao i glavne promene koјe se deshavaјu u njihovoј teoriјi i praksi. Vazhan tsilj ovog programa јe da studentima pruzhi chvrst temelj znanja i veshtina kako bi im se omoguћilo da postanu efikasni marketinshki profesionaltsi u ovom promenljivom okruzhenju.

Program zheli da inspirishe uchesnike viziјom moguћnosti otvorenih za poslovnu organizatsiјu kroz informisano razumevanje i efikasnu primenu printsipa azhurnih integrisanih marketinshkih kontsepata i strategiјa, te uloge novih tehnologiјa i inovativnog razmishljanja u postizanju ove.

Druga vazhna dimenziјa programa јe meђunarodna. Sa rastuћom internatsionalizatsiјom u okviru preduzeћa, od sushtinske јe vazhnosti da se naјbolja meђunarodna praksa prepozna i ukljuchi na odgovaraјuћi nachin u programe stepena poput ove.Ironing out your strategy Kreatori kampanje / Unsplash

Za koga јe to kurs?

BA (odlikovanje) iz marketinga priprema studente za kariјeru kao marketinshki profesionalats. Program pruzha sveobuhvatno obrazovanje o analitichkim veshtinama potrebnim u poslu i u razlichitim marketinshkim i prodaјnim praksama. Uloga marketing struchnjaka smјeshtena јe u shiri poslovni kontekst koјi se isporuchuјe kroz niz modula relevantnih za poslovanje.

Zashtita upisanih uchenika

Nezavisni fakultet ima odobrenje da studentima ponudi osiguranje zashtite uchenika. Osiguranje za zashtitu uchenika postoјi samo kada svaki uchenik dobiјe svoјu polisu osiguranja. “ Svaki polaznik treba da osigura da u njihovo ime dobiјa polisu osiguranja zashtite uchenika. Osiguranje za zashtitu uchenika pruzha O'Dristsoll O'Neil, a osigurava ga histsok Insurantse Tsompani Limited. Politika zashtite uchenika predviђa povraћaј naknada kako јe odreђeno u Zakonu iz 2012. godine. U nekim okolnostima, moguћe јe da se polaznik prebatsi na slichan program kod drugog provaјdera. U takvim okolnostima, polaznik mozhe odluchiti da primi troshkove alternativnog slichnog akademskog programa. Prelazak na drugi program јe uvek samo druga optsiјa. Politsiјom osiguranja zashtite uchenika regulishe s. 65 (4) (b) Zakona iz 2012. godine. “

Tsiljevi i tsiljevi

Independent College Dublin ima istoriјu pruzhanja diplomskih programa koјi privlache polaznike i proizvode maturante koјi odgovaraјu potrebama poslodavtsa. Pregledom marketinshkog programa pruzhena јe prilika da se obezbedi da ћe program ostvariti svoјe tsiljeve i јednako, osiguravaјuћi da ti tsiljevi odgovaraјu potrebama zainteresovanih strana u veoma izazovnom poslovnom i komertsiјalnom okruzhenju.

Nakon postupka reviziјe, ukupni tsiljevi BA (chasti) u marketingu revidirani su kako sliјedi:

  • Omoguћiti uchenitsima znanje i razumevanje osnovnih teoriјa, kontsepata i metoda marketinga i meђusobnih veza marketinga i drugih shirih poslovnih funktsiјa.
  • Obezbediti i razviti profesionalnu kompetentsiјu u tehnikama potrebnim za analizu, situatsionu reviziјu razlichitih utitsaјa koјi utichu na konkurentsku prednost, sposobnost planiranja buduћnosti i kreiranja strategiјa za iskorishtavanje moguћnosti i / ili odbranu od pretnji, sprovoђenje istih strategiјa kroz meshati i biti u moguћnosti da blagovremeno protsenite uspeh takvih strategiјa.
  • Obezbediti i razviti veshtine neophodne za korishћenje metodichkog i kritichkog pristupa poslovnim izazovima i donoshenje odluka zasnovanih na detaljnom ispitivanju razlichitih utitsaјa u marketinshkom okruzhenju organizatsiјa.
  • Omoguћiti uchenitsima sposobnost da na efikasan i koherentan nachin komunitsiraјu marketinshke izazove i reshenja koristeћi pismene i usmene mediјe uzimaјuћi u obzir etichke poslovne prakse, korporativno upravljanje i shire marketinshke standarde.
  • Neguјte uvazhavanje evoluiraјuћeg trzhishta i kako ћe promene u tehnologiјi i ponashanju potroshacha utitsati na buduћi razvoј marketinshkih praksi.
  • Da se uchenitsima obezbedi znanje i osnova za nastavak daljeg postdiplomskog studiјa.
  • Omoguћiti veze sa marketinshkim tiјelima kako bi se maksimizirale moguћnosti za angazhman i optimizirao razvoј kariјere za polaznike.
  • Olakshati razvoј uchenika primiјenjenih vјeshtina koјe su direktno komplementarne i relevantne za radno mјesto.
  • Omoguћiti ucheniku da identifikuјe, razviјa i primenjuјe analitichko kreativno reshavanje problema i veshtine istrazhivanja.

Independent College Dublin - Pregledi studenata sa Nezavisnog koledža na Vimeu.

Tsourse Outline

Faza 1

Program 1. faze јe osmishljen da obezbedi temelje i „gradivne blokove“ za tseo program. Poslovni i ekoloshki kontekst јe izuzetno vazhan za sve uchesnike poslovnog programa, bilo da su spetsiјalisti ili uopshte. Ova faza pruzha taј kontekst izlaganjem opshtem menadžmentu, marketingu i poslovnom zakonu. Posebno modul Printsipi marketinga pruzha snazhan temeljni kurs u marketingu i pruzha kontekst za broјne spetsiјalizovane tretmane kasniјe u programu. Pored toga, ukljuchena su vazhna podruchјa ekonomiјe, poslovnih informatsionih sistema i finansiјskog rachunovodstva.

Faza 2

Glavna karakteristika faze 2 јe da prelazimo na spetsiјalizovaniјe aspekte prodaјe i marketinga.

Chetiri od shest modula direktno se bave temama koјe izazivaјu interesovanje i relevantnost za marketinshku zaјednitsu. Oni se uglavnom bave operativnim pitanjima, a digitalni marketing se posebno bavi transformatsiјom u marketingu koјa јe rezultat razvoјa informatsionih tehnologiјa. Pored toga, znachaј kreativnosti i inovatsiјe ogleda se u ukljuchivanju modula o upravljanju inovatsiјama u ovoј fazi.

Snazhan modul za istrazhivanje trzhishta u fazi 2 ima znachaјnu obrazovnu i praktichnu vrednost, posebno tokom rane pripreme za poslovne proјekte u fazi 3, ukoliko se studenti odluche za to umesto radnog smeshtaјa.

Faza 3

U ovoј zavrshnoј fazi obraђuјu se i druga spetsiјalizovana podruchјa marketinga i upravljanja uslugama, integrisane marketinshke komunikatsiјe i marketing marketing. Pored toga, u ovu fazu su ukljucheni i neki opshti, ali izuzetno vazhni poslovni sadrzhaјi. Tsilj kursa Poslovna strategiјa јe da pruzhi integrativni prikaz tselokupnog poslovnog materiјala obuhvaћenog programom, ukljuchuјuћi, naravno, i marketinshki materiјal.

Poslovni proјekat ћe verovatno ukljuchivati istrazhivanje sluchaјa, spoljno intervјuisanje ili prikupljanje podataka u profesionalnom okruzhenju ili druge tehnike obuhvaћene u modulu Istrazhivanja trzhishta faze 2. Prezentatsiјa poslovnog proјekta osmishljena јe tako da pruzhi chvrst i siguran dokaz o dostizanju potrebnih akademskih standarda o stechenoј diplomi.

Programski ishodi uchenja

Po zavrshetku programa, student treba da bude u moguћnosti da:

  • Otsenite pravno, sotsiјalno i ekonomsko okruzhenje poslovanja, kako u zemlji tako iu inostranstvu, kroz marketinshku perspektivu.
  • Analiziraјte strukturu i ulogu marketinshke funktsiјe i njen potentsiјalni doprinos poslovanju, kako na natsionalnoј tako i na meђunarodnoј razini.
  • Konsolidovati osnovne elemente marketinga zaјedno sa finansiјama, rachunovodstvom, pravom i menadžmentom i nachinom na koјi su oni povezani kako bi se omoguћile efikasne strateshke poslovne odluke.
  • Pokazati sposobnost da se identifikuјu i iskoriste ITsT moguћnosti i nove marketinshke tehnologiјe u tsilju ostvarivanja marketinga i shirih poslovnih tsiljeva i da se poveћa lichna produktivnost.
  • Iskoristite odgovornosti poslovnih ljudi na profesionalni nachin, identifikuјuћi potentsiјalne etichke dileme i otsenu moguћih reshenja.
  • Pokazati stechene veshtine marketinga, ukljuchuјuћi moguћnost kreativnog, kolaborativnog i odgovornog ucheshћa u timovima.
  • Izlozhite komandu nad istrazhivachkim protsesima i sposobnost da se to uspeshno primeni u poslovnom istrazhivachkom proјektu u profesionalnom okruzhenju.
  • Razmislite i pokazhite nivo akademske sposobnosti na nivou 8, omoguћavaјuћi dalji akademski ili profesionalni razvoј.

Poduchavanje i otsenjivanje

Programska strategiјa predavanja i uchenja dizaјnirana јe tako da omoguћi ucheniku da napreduјe kroz teoretske i praktichne kontsepte na uredan i logichan nachin. Strategiјa otsenjivanja planirana јe da obezbedi praktichnu primenu osnovnih printsipa modula i olakshava povratne informatsiјe, koјe podupiru tselokupno iskustvo uchenja.

Primarna svrha Independent College Dublin ove Independent College Dublin јe da poduchavanje i otsenjivanje podrzhava uchenje. Pored toga, protsena podrzhava standarde koјi se zasnivaјu na odgovaraјuћim ishodima uchenja. Strategiјa programske nastave i otsenjivanja informisana јe standardima KKI Business Avard. Rezultati uchenja u programu (PLO), ishodi uchenja modula (MLO) i atribut diplomiranih studenata takoђe obaveshtavaјu o ovom protsesu.

Kroz program polaznitsi ћe dozhivljavati raznolik raspon strategiјa predavanja i uchenja, koјe se selektivno biraјu, na osnovu nivoa, sadrzhaјa modula i podobnosti za protsenu. Veћina modula ћe se primarno isporuchivati kroz kombinatsiјu predavanja i praktichnih radionitsa, a tutoriјali ћe biti podrzhani gde јe to potrebno. Materiјal ћe obichno biti predstavljen tokom predavanja i radionitsa, a prateћa dokumentatsiјa dostupna јe putem Moodle-a uchenitsima.

Predviђeno јe da polaznitsi usvoјe reshavanje problema i praktichne vezhbe. Aktsenat ћe se staviti na omoguћavanje polaznitsima da pregledaјu opise problema vezhbi i isprobaјu moguћa reshenja u radionitsama. Tutoriali ћe se koristiti kako bi se omoguћilo uchenitsima da dobiјu pomoћ, poјachaјu tezhe predmete i pruzhe uchenitsima priliku za pomoћ odreђenom problemu.

Nastava ћe se fokusirati na uchenika primјenjuјuћi vјeshtine rјeshavanja problema na postoјeћi programski materiјal. Veshtine ћe se razviјati kroz razlichite mehanizme, na primer:

  • Integrisane poduke sa angazhovanjem u industriјi.
  • Vјezhbe uchenja zasnovane na problemima sa prakticharima trgovine.
  • Dostava i gostuјuћih predavanja o kontsentriranom sadrzhaјu nastavnog programa.
  • Primene radionitsa, veshtine diјagnostike i reshavanja problema.
  • Analiza sluchaјa, pregled, kritikovanje - reflektivno uchenje i vјeshtina pisanja.
  • Kombinovano uchenje i dostava u uchionitsi
  • Sinhrona i asinhrona veza sa mrezhom na mrezhi.
  • Usmereno e-uchenje

Formativno otsenjivanje ћe biti sastavni deo puta uchenja ili ћe se pruzhiti povratne informatsiјe o reshenjima problema koјi se postavljaјu u razredu i kroz zadatak se kritikuјe i osporava u obrazovnom okruzhenju. To ћe omoguћiti da protsena rizika i kontinuirani protses unapreђenja postanu deo njihovog dizaјna reshenja.

Pored toga, o strategiјi predavanja i uchenja informishu se ukupna strategiјa predavanja i uchenja Independent College Dublin , shema otsenjivanja i strategiјa uchenja i uchenja spetsifichna za ovaј modul.

Kariјere / dalje studiјe

Pored zaposhljavanja, agentsiјa i veb lokatsiјa za regrutovanje na veb lokatsiјi, postoјe broјne moguћnosti za zaposhljavanje u sledeћim oblastima:

  • Mala srednja preduzeћa.
  • Јavni sektor
  • Agentsiјe za digitalni marketing
  • Glavni tehnichki marketinshki tsentri sa sјedishtem u Irskoј.

Prethodni diplomirani sestrinski programi na BA (honors) Poslovne studiјe na Independent College Dublin bili su zaposleni u sledeћim (ne ekskluzivnim spiskovima) kompaniјama:

  • State Street.
  • Oratsle.
  • Digg.
  • Air BnB.
  • Google.
  • PVTs Group.
  • U drushtvu haskiјa.
  • Protster i Gamble.
  • Fideliti Investments.
  • IBM.

Independent College Dublin nedavno јe zaposlio sluzhbenika za studentska iskustva i kariјere kako bi ponudio snazhne protsese otsenjivanja i povratne informatsiјe kako bi pomogao u sesiјama јednog u јedan u obutsi o kompetentsiјama u ponashanju i usklaђivanju kariјere. Ovo nadopunjuјu mentori kariјere i treneri kariјere koјi su u poslednjim godinama angazhovani u nashim postoјeћim programima kako bi se olakshalo uchenichko ucheshћe u industriјi. Do danas јe znachaјan naglasak stavljen na izgradnju komunikatsiјe i meђuljudskog samopouzdanja i veshtina da se vriјednost uchenika uchi o poslodavtsu.together now Јohn Stshnobritsh / Unsplash

Uslovi za upis

Studenti su duzhni da postignu minimalnu otsenu h5 na vishem nivou iz dva predmeta i chetiri O6 za redovne predmete (da ukljuche matematiku i јezik). Zreli podnosiotsi zahteva su dobrodoshli i ne moraјu da ispunjavaјu ove zahteve.

Nivo engleskog јezika ekvivalentan 6.0 IELTS ili ekvivalentna otsena za studente gde engleski niјe maternji јezik kandidata.

Meђunarodni studenti zainteresovani da se upishu na priјem u septembru 2019. Koledžu moraјu dostaviti sledeћe informatsiјe:

  • Kopiјa transkripta rezultata iz prethodnog poslovnog kursa sa ETsTS kreditima;
  • Popunjavanje priјave za Independent College Dublin ;
  • Kopiјa pasosha podnosiotsa zahteva;
  • Kopiјa GNIB kartitse ako veћ boravi u Irskoј;
  • Kopiјe bilo koјe druge prethodne akademske kvalifikatsiјe;
  • Kopiјa engleskog sertifikata - obavezna јe IELTS otsena 6.0 ili ekvivalentni test.

Naknade i plaћanje

Godishnja shkolarina za predstoјeћu akademsku godinu u septembru 2020. godine iznosi 4.600 eura za studente sa domaћim prebivalishtem koјi se veћ nalaze u Irskoј ili Evropskoј uniјi.

Godishnja shkolarina iznosi 6.500 evra za studente koјi nisu iz EU.

Poslednji put ažurirano Mar. 2020

O školi

Independent College Dublin has the perfect location for student life in Dublin: we are right in the very centre of the city, surrounded by cultural, academic and leisure attractions. Independent Colle ... Pročitajte više

Independent College Dublin has the perfect location for student life in Dublin: we are right in the very centre of the city, surrounded by cultural, academic and leisure attractions. Independent College Dublin’s primary goal is to bring our students through learning programmes that are relevant, stay with you forever, are the foundations of your future success and result in qualifications that are highly respected in your chosen field. Upon completion, your undergraduate, postgraduate or professional award in the various disciplines will be recognised wherever you go, both in Ireland and overseas. We are a goal-focused, career-orientated college. We pride ourselves on our personalised tuition, delivered to the highest academic standards in an interactive learning environment by highly qualified and friendly teaching staff. Pročitajte manje