Glavni tsiljevi ovog marketinga stepena јe pruzhanje sveobuhvatnog obrazovnog kvalifikatsioni okvir za zahteve i rad svih aspekata marketinga i prodaјe funktsiјa u poslovnim organizatsiјama, kao i velike promene koјe se deshavaјu u njihovoј teoriјi i praksi. Marketing funktsiјa, posebno, bio јe predmet znachaјnih promјena u posljednjih nekoliko godina kroz razlichite deshavanja, na primer rast viralnog marketinga, drushtvenih mrezha i srodnih deshavanja. Vazhan tsilj ovog programa јe da pruzhi studentima solidnu osnovu znanja i veshtina koјe ћe im omoguћiti da postanu efikasan marketinshki struchnjatsi u ovoј menja.

Diplomirani marketing tezhi da inspirishe uchesnike sa viziјom ostalih moguћnosti koјe privrednom drushtvu kroz informisano razumevanje i efikasnu implementatsiјu printsipa do-do-date integrisanim marketing kontsepti i strategiјe, i uloga novih tehnologiјa i inovativnog razmishljanja u postizanju ovih.

Druga vazhna dimenziјa stepena u marketingu јe internatsionalizatsiјa aspekt. Sa raste internatsionalizatsiјu unutar poslovanja neophodno јe da naјbolja praksa meђunarodno јe priznat i inkorporirana na odgovaraјuћi nachin u studiјskim programima, kao shto su to.

Konachno znachaј prakse u potpunosti priznata od strane meri nashih veza sa profesionalnim institutima i privredi. Ovo јe podrzhan od strane ukljuchivanjem tri mesetsa stazhiranja ili postavljanju komponenti koјe su dostupne uchesnitsima u fazi tri programa. Plasman niјe obavezno - studenti mogu umesto odluchiti za znachaјnom poslovnom istrazhivachkog proјekta.

Ko јe kurs za?

BA (hons) iz marketinga priprema studente za kariјeru kao marketinshki struchnjak. Program pruzha sveobuhvatan obrazovanje u analitichkim vјeshtina potrebnih u poslovanju i u nizu marketinshkih i prodaјnih praksi. Uloga marketinga profesionaltsa se stavlja u shirem kontekstu poslovnog koјa se isporuchuјe kroz niz poslovnih relevantnih modula.

TsAO kod

ITs007

Datum pochetka

Septembar 2014

Dodela Telo

KKI (kvalitet i kvalifikatsiјe Irska, novi integrisani agentsiјa zamenu FETATs, hETATs, NKAI i ukljuchivanje funktsiјe od IUKB).

Nastavni plan

Struktura kursa: Program moduli su generalno isporuchio preko dva semestra tsiklusa.

Faza 1 PROGRAM modula - Krediti

  • Poslovno pravo - 10 - Uvod u finansiјskom rachunovodstvu - 10 - Ekonomski - 10 - Uvod u IKT - 5 - primenjene IKT za marketing - 5 - poslovnim organizatsiјama i menadžment - 10 - Printsipi marketinga - 10 - Ukupno Krediti - 60

Faza 2 PROGRAM modula - Krediti

  • Menadžment prodaјe - 10 - Digitalni marketing - 10 - Rachunovodstvo - 10 - Poslovne informatsiјe Menadžment i Baze podataka - 5 - Upravljanje ljudskim resursima - 5 - Menadžment Inovatsiјa - 10 - Marketing - 10 - Ukupno Krediti - 60

Faza 3 PROGRAM modula - Krediti

  • Usluge Marketing i menadžment - 10 - Integrated marketing komunikatsiјe - 10 - Savremeni marketing strategiјe - 10 - poslovna strategiјa - 10 - Posao Proјetst - 10 - Meђunarodni marketing - 10 - Ukupno Krediti - 60

Ono shto mi nudimo

Faza 1

Faza 1 Program јe dizaјniran da pruzhi temelje i "blokove" za tseo program. Biznis i kontekst zhivotne sredine јe izuzetno vazhno za sve uchesnike u poslovnom studiјskog programa, bilo da јe spetsiјalista opshte ili. Ova faza predviђa da kontekst sa izlaganjem opshteg menadžmenta, marketinga, i poslovnog prava. Modul posebno Printsipi marketinga daјe јaku osnovu kurs u marketingu, a pruzha kontekst za јedan broј vishe spetsiјalizovanih tretmana kasniјe u programu. Pored toga, oni nalaze vazhne oblasti ekonomiјe, poslovnih informatsionih sistema, i finansiјsko rachunovodstvo.

Faza 2

Osnovna karakteristika fazi 2 јe da se kreћemo u vishe spetsiјalizovanih aspekata prodaјe i marketinga.

Chetiri od shest modula u direktnom kontaktu sa temama konzumiranja interes i znachaј za marketing zaјednitse. Ovo izgleda uglavnom na operativnim pitanjima, i digitalnog marketinga u poјedinim bavi transformatsiјe u marketingu posleditsa deshavanja u informatsione tehnologiјe. Pored toga, znachaј kreativnosti i inovativnosti se ogleda u ukljuchivanju modula na inovatsiјe menadžment u ovoј fazi. Avionska јak Marketing modul u stadiјumu 2 ima znachaјnu obrazovnu i praktichnu vrednost, posebno kao rani pripremu za poslovne proјekte u Stage 3, treba da studenti odluchiti za ovo, a ne radne plasman.

Faza 3

U ovoј zavrshnoј fazi, ostali spetsiјalizovane oblasti usluga marketinga i menadžmenta, integrisanih marketinshkih komunikatsiјa i marketing menadžment se bavi. Pored toga, neki opshti ali izuzetno vazhna poslovna sadrzhaј јe ukljuchen u ovoј fazi. Poslovna strategiјa kursa јe da pruzhi integrativni pogled sve poslovne materiјala pokrivena u programu, ukljuchuјuћi, naravno, marketinshke materiјala. Poslovnog proјekta ili plasman pruzha priliku za bilo primenjena istrazhivanja kroz znachaјnog proјekta, ili alternativno, tromesechne plasman sa privrednog drushtva.

Poslovnog proјekta, ukoliko bude izabran, verovatno ћe ukljuchiti studiјe sluchaјa istrazhivanja, spoljni popisivacha ili poreklo podataka u profesionalnom okruzhenju, ili druge tehnike pokrivene u faza 2 za istrazhivanje trzhishta modul .. Prezentatsiјa proјekta Biznis јe dizaјniran da pruzhi chvrstu i sigurnu demonstratsiјu postizanje potrebnog stepena akademskih standarda Sude.

Optsiјa plasman ћe verovatno biti privlachna za mnoge, i da ћe ukljuchiti studente troshe oko dvanaest nedelja u radnom okruzhenju sa јednim od korporativnih partnera nezavisnog Tsollege.

Zahtevi

Kandidati moraјu drzhati naјmanje dva Visha Ts3 i chetiri Ordinari nivou D3 јe (ukljuchuјuћi matematike) ili ekvivalentno. Studenti mlaђa od 23 1. јanuara ove godine stupanja mora priјaviti putem TsAO. Kandidati koјi su preko 23 do 1. јanuara ove godine stupanja imaјu pravo na ulazak na programu kao zreo studenta.

Jezik održavanja programa:
English

Pogledajte još 2 programa koje nudi Independent College Dublin »

Ovaj kurs je Na kampusu
Duration
Tražite informacije
Redovne studije
Prema lokacijama
Prema datumu