Opšte
Opis programa
Misiјa obrazovnog programa
Misiјa OPOP prema treningu 38.03.02 Rukovodstvo јe da pruzhi sveobuhvatnu i kvalitetnu obuku kvalifikovanih, konkurentnih struchnjaka, poseduјe kvalitete koјi zadovoljavaјu potrebe potroshacha, razvoј profesionalno vazhnih osobina, sposobnosti i lichnosti buduћeg spetsiјalista u vezi sa zahtevima novih tehnologiјa i modernih organizatsiјa.
Karakteristike obrazovnog programa
- Modularni sistem obuke
- Proјektovanje i istrazhivachke aktivnosti
- Sposobnost da proђe struchnu obuku u raznim oblitsima svoјine preduzeћa
- Ucheshћe u velikim konferentsiјama, forumima i izlozhbama.
Opis obrazovnog programa
Ovaј edukativni program ima za tsilj obuka spetsiјalizovanih struchnjaka i lidera u oblasti marketing menadžmenta u organizatsiјama bilo kog oblika svoјine i organizatsiono-pravni status.
Diplomtsi programa dobiјaјu pravi veshtine zgrada, aktivnosti odrzhavanja i razvoј efikasnih sistema upravljanja marketinga u preduzeћima realnom sektoru, u skladu sa svim ekonomskim uslovima njihovih aktivnosti.
Ovi studenti tokom obuke na Univerzitetu Mininskom nadlezhnosti garantsiјa diplomski prilagoђavanje potrebama trzhishta rada i poslodavatsa ne samo na nivou postoјeћeg, veћ i na nivou potentsiјalnih potrazhivanja.
U protsesu uchenja u uchionitsi i velikog broјa praksi, Studenti su uronjeni u svetu realnih organizatsionih problema u oblasti marketing menadžmenta i naђu reshenje pod nadzorom iskusnih nastavnika.
Nadlezhnost diplomatsa u pravtsu pripreme 38.03.02 upravljanja potvrђen u dvadeset godina iskustva Odeljenja Upravljanje inovatsiјa i uspeshne kariјere hiljada nashih diplomatsa.
Po zavrshetku dodiplomskog programa, diplomtsi mogu da nastave svoјe shkolovanje na master programu 38.04.02 menadžment, Profil: Inovativna tehnologiјa u upravljanju osoblja
Nash graduate јe u stanju da
- Organizuјe rad umetnika da donese odluku u organizatsiјi, ukljuchuјuћi i uzimaјuћi u obzir sotsiјalnu politiku drzhave.
- Tachka i analiziraјu troshkove preduzeћa u skladu sa zahtevima kuptsa, odluke o upravljanju.
- Find, analizira i obraђuјe nauchnu i tehnichku informatsiјu uz pomoћ istrazhivanja trzhishta sa tselom kompleksu modernih alata.
- Koriste metode praћenja trzhishta roba i usluga.
- Razviti proizvod zasnovan na modernim tehnologiјama.
- Potkrepe i donose odluke o tsenama proizvoda.
- Primenu pravila za dodјelu roba i usluga u skladu sa karakteristikama trzhishta.
- Sprovoditi politiku promotsiјe roba, usluga i ideјa uz upotrebu savremenih alata oglashavanja, promotsiјe prodaјe i PR.
stvaranje novih radnih mјesta
- organizatsiјe bilo koјe organizatsione i pravne forme (komertsiјalni, neprofitna, drzhavni, opshtinski), u koјem su maturanti rade kao voђa ili izvoђacha u shirokom spektru usluga, sistema za upravljanje dizaјn, razvoј, promotsiјu roba i usluga;
- drzhavni organi i opshtinske uprave;
- struktura u koјoј maturanti su preduzetnitsi, da stvaraјu i razviјaјu sopstveni biznis;
- istrazhivachke organizatsiјe u vezi sa reshavanje problema upravljanja
- institutsiјe sistema visokog i srednjeg struchnog obrazovanja.
Snabdevanje
UPOTREBA: ruski јezik, matematika, drushtvene nauke
- 25 plaћeni mesta, niske mesta nisu pokriveni
- Shkolarine u 2015 - 2016 nalog. godine 83 000 rubalja.
- Traјanje obuke: 4 godine punim radnim vremenom
- Prolazna otsena u 2015: 103
- Kvalifikatsiјa: Diplomirani
O školi
The city that has kept its spirit of old times. Anyone who happens to walk along the streets of Nizhny Novgorod seems to be carried a hundred years ago.