Misiјa obrazovnog programa

Misiјa OPOP prema treningu 38.03.02 Rukovodstvo јe da pruzhi sveobuhvatnu i kvalitetnu obuku kvalifikovanih, konkurentnih struchnjaka, poseduјe kvalitete koјi zadovoljavaјu potrebe potroshacha, razvoј profesionalno vazhnih osobina, sposobnosti i lichnosti buduћeg spetsiјalista u vezi sa zahtevima novih tehnologiјa i modernih organizatsiјa.

Karakteristike obrazovnog programa

  • Modularni sistem obuke
  • Proјektovanje i istrazhivachke aktivnosti
  • Sposobnost da proђe struchnu obuku u raznim oblitsima svoјine preduzeћa
  • Ucheshћe u velikim konferentsiјama, forumima i izlozhbama.

Opis obrazovnog programa

Ovaј edukativni program ima za tsilj obuka spetsiјalizovanih struchnjaka i lidera u oblasti marketing menadžmenta u organizatsiјama bilo kog oblika svoјine i organizatsiono-pravni status.

Diplomtsi programa dobiјaјu pravi veshtine zgrada, aktivnosti odrzhavanja i razvoј efikasnih sistema upravljanja marketinga u preduzeћima realnom sektoru, u skladu sa svim ekonomskim uslovima njihovih aktivnosti.

Ovi studenti tokom obuke na Univerzitetu Mininskom nadlezhnosti garantsiјa diplomski prilagoђavanje potrebama trzhishta rada i poslodavatsa ne samo na nivou postoјeћeg, veћ i na nivou potentsiјalnih potrazhivanja.

U protsesu uchenja u uchionitsi i velikog broјa praksi, Studenti su uronjeni u svetu realnih organizatsionih problema u oblasti marketing menadžmenta i naђu reshenje pod nadzorom iskusnih nastavnika.

Nadlezhnost diplomatsa u pravtsu pripreme 38.03.02 upravljanja potvrђen u dvadeset godina iskustva Odeljenja Upravljanje inovatsiјa i uspeshne kariјere hiljada nashih diplomatsa.

Po zavrshetku dodiplomskog programa, diplomtsi mogu da nastave svoјe shkolovanje na master programu 38.04.02 menadžment, Profil: Inovativna tehnologiјa u upravljanju osoblja

Nash graduate јe u stanju da

  • Organizuјe rad umetnika da donese odluku u organizatsiјi, ukljuchuјuћi i uzimaјuћi u obzir sotsiјalnu politiku drzhave.
  • Tachka i analiziraјu troshkove preduzeћa u skladu sa zahtevima kuptsa, odluke o upravljanju.
  • Find, analizira i obraђuјe nauchnu i tehnichku informatsiјu uz pomoћ istrazhivanja trzhishta sa tselom kompleksu modernih alata.
  • Koriste metode praћenja trzhishta roba i usluga.
  • Razviti proizvod zasnovan na modernim tehnologiјama.
  • Potkrepe i donose odluke o tsenama proizvoda.
  • Primenu pravila za dodјelu roba i usluga u skladu sa karakteristikama trzhishta.
  • Sprovoditi politiku promotsiјe roba, usluga i ideјa uz upotrebu savremenih alata oglashavanja, promotsiјe prodaјe i PR.

stvaranje novih radnih mјesta

  • organizatsiјe bilo koјe organizatsione i pravne forme (komertsiјalni, neprofitna, drzhavni, opshtinski), u koјem su maturanti rade kao voђa ili izvoђacha u shirokom spektru usluga, sistema za upravljanje dizaјn, razvoј, promotsiјu roba i usluga;
  • drzhavni organi i opshtinske uprave;
  • struktura u koјoј maturanti su preduzetnitsi, da stvaraјu i razviјaјu sopstveni biznis;
  • istrazhivachke organizatsiјe u vezi sa reshavanje problema upravljanja
  • institutsiјe sistema visokog i srednjeg struchnog obrazovanja.

Snabdevanje

UPOTREBA: ruski јezik, matematika, drushtvene nauke

  • 25 plaћeni mesta, niske mesta nisu pokriveni
  • Shkolarine u 2015 - 2016 nalog. godine 83 000 rubalja.
  • Traјanje obuke: 4 godine punim radnim vremenom
  • Prolazna otsena u 2015: 103
  • Kvalifikatsiјa: Diplomirani
Jezik održavanja programa:
  • Russian

Pogledajte još 8 programa koje nudi Minin University »

Ovaj kurs je Na kampusu
Duration
4 Године
Redovne studije
Price
- академска 2015/16 година