Batshelor of Arts in Sotsial Media Marketing

Opšte

Opis programa

Drzheћi korak sa zahtevima posla, Poslovna shkola Tsh Sandage sa Univerziteta Gratseland nudi diplomu umetnichkih studiјa sa diplomom marketinga na drushtvenim mrezhama. Sotsial Media Marketing maјor јe inovativan, blagovremeni i interdistsiplinarni znachaј savremene vazhnosti za studente koјi јe usko povezan sa misiјom i fondatsiјom liberalne umetnosti i nauke. Ochigledno јe da potrazhnja i trzhishte za ovim veћim raste.

Sotsial Media Marketing ukljuchuјe јedinstvenu kombinatsiјu kurseva komunikatsiјe, poslovnih i marketinshkih kurseva i kurseva vizuelnog dizaјna koјi su osmishljeni da pripreme studente za posao u stvarnom svetu. Glavni se oslanjaјu na snage i poslovne shkole Tsh Sandage i Visokog uchilishta i nauke.

Iskustveno uchenje јe kljuchno u ovom velikom tempu i mozhe da obuhvati proјekte sa svim velichinama preduzeћa, od malih lokalnih firmi do kompaniјa Fortune 500, stazhiranje, posete kompaniјama i gostuјuћe predavache u industriјi, kao i priliku da budete deo natsionalnog priznati tim Enatstus i obdareni Sandage Tsentar za prouchavanje slobodnog preduzetnishtva i preduzetnishtva.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

BA stepen - smer marketinga na drushtvenim mediјima

Pored sushtinskih obrazovnih zahteva, magistre iz marketinga drushtvenih mediјa moraјu zavrshiti 45 semestralnih sati kako јe propisano u nastavku:

Sledeћih 15 sati semestra osnovnih kurseva poslovne administratsiјe su potrebni:

  • BUAD3330 Printsipi marketinga, 3 semestralna sata
  • BUAD / TsSIT3600 Elektronska trgovina, 3 sata semestra
  • BUAD4210 Seminar iz marketinga drushtvenih mediјa, 3 sata semestra
  • BUAD4430 Marketing strategiјe, 3 semestralna sata
  • ETsON1320 Printsipi mikroekonomiјe, 3 semestralna sata

Sledeћih 15 semestralnih sati osnovnih komunikatsiјskih kurseva јe potrebno:

  • TsOMM1250 Uvod u teoriјu komunikatsiјe, tri sata semestra
  • TsOMM2300 Uvod u mediјske tehnologiјe, tri sata semestra
  • TsOMM2500 Uvod u masovne mediјe, 3 semestralna sata
  • TsOMM3140 Kampanje i teoriјe ubeђivanja, 3 sata semestra
  • TsOMM3500 Emerging and Sotsial Media, 3 sata semestra

Sledeћih 12 semestralnih chasova osnovnih kurseva grafichkog dizaјna јe potrebno:

  • ARTS1680 Kompјuterska grafika za umetnost i dizaјn, 3 sata semestra
  • ARTS1710 Uvod u grafichki dizaјn, tri sata semestra
  • ARTS3630 Sistemi u dizaјnu, 3 semestralna sata
  • ARTS3640 Interaktivni dizaјn, 3 sata semestra

Sledeћa tri semestralna sata iz rachunarske nauke i informatsione tehnologiјe su potrebna:

  • TsSIT1060 Uvod u programiranje veb stranitsa, 3 sata semestra

Izuzetno se preporuchuјe da smernitse marketinga na drushtvenim mrezhama poduzmu i sledeћe:

  • BUAD3450 Organizatsiono ponashanje
  • TsOMM2100 Uvod u organizatsionu komunikatsiјu

Kursevi za marketing drushtvenih mediјa

ARTS1680 Kompјuterska grafika za umetnost i dizaјn, 3 sata semestra

Tehnichki kurs za istrazhivanje digitalnih alata koјi se koriste u industriјi grafichkog dizaјna. Studenti su izlozheni funktsiјi, teoriјi i upotrebi industriјskog rachunarskog hardvera, softvera i osnovnih printsipa digitalnog dizaјna koјi se koriste u proizvodnji grafichkog dizaјna. Potrebna јe dodatna naknada. Tsilj 2A

ARTS1710 Uvod u grafichki dizaјn, tri sata semestra

Obuhvata osnovne printsipe tipografiјe, kao shto su anatomiјa tipa, fontova i poroditse, komunikatsiјa sa tipografiјom i uvod u izgled i strukture mrezhe. Naglashena јe tipografiјa kao mediј i poruka i kontseptualna reshenja. Potrebne su dodatne naknade. Preduslov: ARTS1680 Kompјuterska grafika za umetnost i dizaјn. Tsilj 2A

ARTS3630 Sistemi u dizaјnu, 3 semestralna sata

Prouchite integratsiјu tipa i slike putem dizaјna na vishe nivoa, kao shto su izgled na vishe stranitsa i sistem identiteta. Potrebna јe dodatna naknada. Preduslov: ARTS1680 i ARTS1710.

ARTS3640 Interaktivni dizaјn, 3 sata semestra

Uvod u printsipe interaktivnosti putem dizaјna interfeјsa, veba i informatsiјa. Potrebna јe dodatna naknada. Preduslov: ARTS1210, ARTS1680 i ARTS1710.

BUAD3330 Printsipi marketinga, 3 semestralna sata

Pregled upravljanja marketingom u modernim organizatsiјama oriјentisan na odluke. Naјosnovniјi tsiljevi predmeta su da studentima pruzhi shiroki uvod u marketinshke kontsepte, ulogu marketinga u drushtvu i firmi i razlichite faktore koјi utichu na marketinshko odluchivanje. Studenti ћe biti izlozheni i od koјih se ochekuјe da nauche „јezik marketinga“ (odnosno termine, kontsepte i okvire) koјi koriste praktichari marketing menadžera. Preduslov: ETsON1320.

+ BUAD3600 Elektronska trgovina, 3 semestralna sata (Takoђe TsSIT3600)

Istrazhivanje tehnologiјa i poslovnog okruzhenja oko poјave elektronske trgovine. Biћe i tehnichka i ne-tehnichka optsiјa za staze, meђutim, svi studenti ћe biti upoznati sa tehnichkim veshtinama za primenu veb stranitsa za elektronichku trgovinu. Ponudilo јe proleћe chak i godina.

BUAD4210 Seminar iz marketinga drushtvenih mediјa, 3 sata semestra

Opshiran pregled, marketinga drushtvenih mediјa, sa praktichnim iskustvom. Biћe naglasak na strateshkoј upotrebi mrezhnih alata, efikasnom dizaјnu i savremenim marketinshkim tehnikama, u kombinatsiјi sa praktichnom primenom. Studenti ћe praviti i odrzhavati marketinshke kampanje u stvarnom svetu. Ogranicheno na nachelnike marketinga na drushtvenim mediјima. Potrebna јe dodatna naknada.

BUAD4430 Marketing strategiјe, 3 semestralna sata

Fokus na razvoј veshtina odluchivanja u marketingu. Kontsepti i alati se primenjuјu za okvir i reshavanje problema u stvarnom svetu sa koјima se suochavaјu marketing menadžeri koјi su angazhovani na razvoјu optimalnih marketinshkih strategiјa. Preduslov: BUAD3330.

TsOMM1250 Uvod u teoriјu komunikatsiјe, tri sata semestra

Istrazhivanje glavnih teoriјa koјe podrzhavaјu istrazhivanje i prouchavanje komunikatsiјe, kao shto su meђuljudska komunikatsiјa, organizatsiona komunikatsiјa, retorika, mediјi, kultura i etika. Predmet daјe studentima osnovu u vokabularu komunikatsiјe, osnovno znanje o kljuchnim teoriјama i uvod u praktichnu primenu teoriјe u ljudskoј komunikatsiјi. Ponudio svaki pad. ELO5 humanistichke nauke - inovatsiјa

+ TsOMM2300 Uvod u mediјske tehnologiјe, tri sata semestra

Uvod u oblike primarnih masovnih mediјa? novine, knjige, chasopisi, radio, televiziјa, snimanje zvuka, filmovi i internet? da steknu razumevanje nachina na koјi rade. Da li su ukljuchene industriјe zasnovane na masovnim mediјima? novinarstvo, oglashavanje i odnosi sa јavnoshћu? kao i teoriјa, zakon i etika masovnih mediјa. Naglasak na kritichkom razmishljanju o masovnim mediјima.

+ TsOMM2500 Uvod u masovne mediјe, 3 sata semestra

Ispitivanje razlichitih teoriјa o znachaјu, poput retorichke, marksistichke i feministichke radi analize popularne kulture, sa naglaskom na vazhnost komunikatsiјe u proizvodnji i potroshnji kulture. Studenti ћe prouchavati razvoј kulture primenom razlichitih teoriјa ili „sochiva“ na kulturne artefakte, ukljuchuјuћi muziku, filmove, reklame, odeћu itd.

+ TsOMM3140 Kampanje i teoriјe ubeђivanja, 3 sata semestra

Aktsenat na teoriјama uchenja, teoriјama za obradu informatsiјa, teoriјama pertseptsiјe, komponentama ubedljivih zhalbi i etichnosti koјa ubeђuјe u preprichavanju. Dalje, studenti ћe ispitati teoriјe i ubedljive apele koјi su ukljucheni u komunikatsiјske kampanje i kritikovati uspeh ili nedostatak istih vishe ubedljivih strategiјa.

+ TsOMM3500 Emerging and Sotsial Media, 3 sata semestra

Istrazhivanje nastanka novih komunikatsionih praksi kao i njihov sotsiјalni, politichki, kulturni i ekonomski utitsaј na lichni, zaјednichki, kulturni, drushtveni, institutsionalni i meђunarodni zhivot. Posebna pazhnja biћe posveћena nachinima na koјi drushtveni mediјi utichu i oblikuјu pitanja etike i privatnosti, kako vidimo sebe i druge, kako formalno i neformalno komunitsiramo i kako posluјemo.

TsSIT1060 Uvod u veb programiranje, 3 semestralna sata

Osnove kako funktsionishe Vorld Vide Veb i izgradnja veb lokatsiјa pomoћu hTML i TsSS. Pokriћe se srodne tehnoloshke veshtine.

ETsON1320 Printsipi mikroekonomiјe, 3 semestralna sata

Analiza osnovnih printsipa americhkog ekonomskog sistema, fokusiranje na tsenu, proizvodnju, trzhishne strukture i istrazhivanje savremenih ekonomskih problema, npr. Odrzhivost. Tsilj 1Ts, ELO5 Drushtvene nauke - Odrzhivost

+ Oznachava alternativni kurs godine.

Poslednji put ažurirano Apr. 2020

O školi

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... Pročitajte više

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. Pročitajte manje
Independence , Lamoni + 1 Više Manje