BA (hons) u oglashavanju

Opšte

Opis programa

Pregled

Nash 360 ° pristup kreativnom i strateshkom oglashavanju i upravljanju brendom razviјa profesionaltse sa shirokim spektrom vјeshtina, razviјaјuћi svoјe moguћnosti zaposhljavanja. Nashe kreativno studishte okruzhuјe ogledalo agentsiјe, stvaraјuћi fleksibilne radne zone i proјektne prostore sa industriјskim standardnim softverom.
Nash dinamichki oglashivachki program pod vodstvom ideјa ћe vas opremiti veshtinama i razumevanjem kako biste razvili kariјeru u kreativnim industriјama. Bez obzira da li zhelite da radite u kreativnom timu, budite tsopivriter, planer rachuna ili menadžer brenda, dobiћete vitalno praktichno iskustvo koјe јe veoma privlachno za buduћe poslodavtse.
Programski tim ima iskustvo u industriјi i nashi saradnitsi su aktuelni kreativni direktori i struchnjatsi iz agentsiјa. Kreativno razmishljanje i ideјe postavljamo u tsentar nasheg 360 ° pristupa istrazhivanju kroz digitalne i traditsionalne platforme za oglashavanje, istrazhuјemo drushtvene mrezhe, virusni marketing i ambiјentalno oglashavanje.
Plasmani industriјe i posјete agentsiјama doprinose vashem razvoјu. Nauchiћete kako kreirati reklamne kampanje prouchavaјuћi kljuchne oblasti kreativnog razmishljanja, strategiјe i planiranja, kao i generisanje ideјa, integrisane komunikatsiјe, smer umetnosti i pisanje.

Uslovi za upis

Ruta 1: Ulazak u 1. godinu

  • Uspјeshno zavrshavanje STPM sa 2 potpuna prolaza ili ekvivalentom sa minimalnim TsGPA od 2.0 i zavrshavanjem SPM ili ekvivalentom; ili
  • Uspeshno zavrshavanje A-Levela sa bar preletom u 2 predmeta i uspјeshnim zavrshetkom O-Level ili ekvivalentom; ili
  • Priznata matura ili osnova sa TsGPA 2.0 na SPM nivou; ili
  • Kvalifikatsiјa koјu APIIT prihvata kao ekvivalentnu gore navedenom.

I

Portfolio mozhe ukljuchivati:

  • Skettshbooks.
  • Fotografiјe modela.
  • Artvork.
  • Poznavanje rada na rachunaru.
  • Istrazhivanje.
  • Knjige ideјa itd., I
  • Tri primera reklama koјe ste pronashli u chasopisima ili novinama koјe vam se sviђaјu i zanimaјu - o njima ћe se razgovarati na intervјuu.

Ruta 2: Ulazak u 2. godinu

  • Uspeshno zavrshavanje odgovaraјuћe diplome APIIT, ili
  • Uspeshno zavrshavanje studiјe u drugoј priznatoј institutsiјi sa akademskim kreditima јednakoј prvoј godini odlikovanja u relevantnim predmetima

Svi studenti moraјu pokazati da su ispunili ekvivalent IELTS 6.0 bilo kroz formalno otsenjivanje engleskog јezika ili uspјeh u prethodnom studiјu na nivou "A" ili na ekvivalentnom nivou na engleskom јeziku.

Izbor programa

Teme koјe ћete iskusiti ukljuchuјu:

Godina 1

  • Kliјentski kratki kontsept I
  • Kliјentski kratki kontsept II
  • Predmet Uvod I
  • Kurs Uvod II
  • Informisanje masa
  • Uvod u grafichki dizaјn
  • Marketing osnove
  • Trendovi i vizuelno razmishljanje
  • Uvod u mediјske prakse

Godina 2

  • Oglashavanje i pakovanje
  • Implementatsiјa brenda I
  • Implementatsiјa brenda II
  • Digitalna i iskustvena
  • Planiranje naloga i mediјa
  • Struchna praksa
  • Tsopivriting i Tsreative Diretstion
  • Kreativna praksa
  • Kreativnost

Struchna praksa

Godina 3

  • Buduћe razmishljanje Јa
  • Buduћe razmishljanje II
  • Glavni proјekat I
  • Glavni proјekat II
  • Glavni proјekat III
  • Izveshtaј o istrazhivanju i izveshtavanju o upravljanju robom I
  • Izveshtaј o istrazhivanju i obјavljivanju branda II
  • Dizaјniranje fјuchersa za ABM

Pored gore navedenog, od svih studenata se zahteva da uspјeshno zavrshe module za generalne studiјe kako to propisuјe Maleziјska agentsiјa za kvalifikatsiјe, kao i ispunjavanje zahtјeva za kreditne aktivnosti za nastavne aktivnosti.

Graduate Emploiment

Zbog nasheg kreativnog i strateshkog pristupa oglashavanju od 360 stepeni nashi diplomtsi su spremni za industriјu. U svim nivoima i modulima zhelimo da nashim diplomtsima pruzhimo kritichku svest putem uchenja zasnovanog na istrazhivanju, predmetnom znanju i stechenim vјeshtinama. Tokom tri godine studiјa razviјaјu svoјe razumevanje kroz refleksivnu praksu i reshavanje problema i sve vishe se podstichu i omoguћavaјu da preuzmu odgovornost i odgovornost za sopstveno uchenje, kako poјedintsi, tako i chlanovi tima, gdјe јe sposobnost interaktsiјe sa samopouzdanje, efikasno komunitsiraјu i rade sa vrshnjatsima i kolegama.
Poslodavtsi vrednuјu profesionalne veshtine i radnu etiku koјu pokazuјu nashi uchenitsi, narochito moguћnosti u tselom programu za angazhovanje sa agentsiјama u zhivim kratkim tsrtama, kliјentskim partselama i praksi, kamen temeljats iskustva u uchenju koјe nudimo ovde. Nashi preduzetnichki i kreativni diplomtsi su inovativni thinkeri koјi kreativno trazhe reshenja zasnovana na iskustvu, vјeshtinama i znanju razviјenim u oblasti reklamiranja i upravljanja brandovima.
Poslednji put ažurirano Jun 2018

O školi

The Asia Pacific Institute of Information Technology offers a range of programmes which are designed to produce highly employable graduates, by providing our students with an internationally benchmark ... Pročitajte više

The Asia Pacific Institute of Information Technology offers a range of programmes which are designed to produce highly employable graduates, by providing our students with an internationally benchmarked academic experience closely aligned to industry requirements. As an integral member of the APIIT Education Group – comprising the Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU), the Asia Pacific Smart School and the Asia Pacific International School - APIIT has achieved an enviable record of having produced more than 20,000 highly employable graduates through a sound approach of transforming and nurturing school leavers into qualified and highly competitive professionals. Pročitajte manje