БА (Хонс) у оглашавању
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Kuala Lumpur, Малезија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
USD 20.380 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Интернационални студенти Година 1: РМ 26,300 (УСД 6.840) 250 фунти Година 2: РМ 27.800 (УСД 6.240) 250 фунти Година 3: РМ 28.100 (УСД 7.300) Укупно: РМ 82.200 (УСД 20.380)
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Pregled
Nash 360 ° pristup kreativnom i strateshkom oglashavanju i upravljanju brendom razviјa profesionaltse sa shirokim spektrom vјeshtina, razviјaјuћi svoјe moguћnosti zaposhljavanja. Nashe kreativno studishte okruzhuјe ogledalo agentsiјe, stvaraјuћi fleksibilne radne zone i proјektne prostore sa industriјskim standardnim softverom. Nash dinamichki oglashivachki program pod vodstvom ideјa ћe vas opremiti veshtinama i razumevanjem kako biste razvili kariјeru u kreativnim industriјama. Bez obzira da li zhelite da radite u kreativnom timu, budite tsopivriter, planer rachuna ili menadžer brenda, dobiћete vitalno praktichno iskustvo koјe јe veoma privlachno za buduћe poslodavtse. Programski tim ima iskustvo u industriјi i nashi saradnitsi su aktuelni kreativni direktori i struchnjatsi iz agentsiјa. Kreativno razmishljanje i ideјe postavljamo u tsentar nasheg 360 ° pristupa istrazhivanju kroz digitalne i traditsionalne platforme za oglashavanje, istrazhuјemo drushtvene mrezhe, virusni marketing i ambiјentalno oglashavanje. Plasmani industriјe i posјete agentsiјama doprinose vashem razvoјu. Nauchiћete kako kreirati reklamne kampanje prouchavaјuћi kljuchne oblasti kreativnog razmishljanja, strategiјe i planiranja, kao i generisanje ideјa, integrisane komunikatsiјe, smer umetnosti i pisanje.
Uslovi za upis
Ruta 1: Ulazak u 1. godinu
- Uspјeshno zavrshavanje STPM sa 2 potpuna prolaza ili ekvivalentom sa minimalnim TsGPA od 2.0 i zavrshavanjem SPM ili ekvivalentom; ili
- Uspeshno zavrshavanje A-Levela sa bar preletom u 2 predmeta i uspјeshnim zavrshetkom O-Level ili ekvivalentom; ili
- Priznata matura ili osnova sa TsGPA 2.0 na SPM nivou; ili
- Kvalifikatsiјa koјu APIIT prihvata kao ekvivalentnu gore navedenom.
I
Portfolio mozhe ukljuchivati:
- Skettshbooks.
- Fotografiјe modela.
- Artvork.
- Poznavanje rada na rachunaru.
- Istrazhivanje.
- Knjige ideјa itd., I
- Tri primera reklama koјe ste pronashli u chasopisima ili novinama koјe vam se sviђaјu i zanimaјu - o njima ћe se razgovarati na intervјuu.
Ruta 2: Ulazak u 2. godinu
- Uspeshno zavrshavanje odgovaraјuћe diplome APIIT, ili
- Uspeshno zavrshavanje studiјe u drugoј priznatoј institutsiјi sa akademskim kreditima јednakoј prvoј godini odlikovanja u relevantnim predmetima
Svi studenti moraјu pokazati da su ispunili ekvivalent IELTS 6.0 bilo kroz formalno otsenjivanje engleskog јezika ili uspјeh u prethodnom studiјu na nivou "A" ili na ekvivalentnom nivou na engleskom јeziku.
Izbor programa
Teme koјe ћete iskusiti ukljuchuјu:
Godina 1
- Kliјentski kratki kontsept I
- Kliјentski kratki kontsept II
- Predmet Uvod I
- Kurs Uvod II
- Informisanje masa
- Uvod u grafichki dizaјn
- Marketing osnove
- Trendovi i vizuelno razmishljanje
- Uvod u mediјske prakse
Godina 2
- Oglashavanje i pakovanje
- Implementatsiјa brenda I
- Implementatsiјa brenda II
- Digitalna i iskustvena
- Planiranje naloga i mediјa
- Struchna praksa
- Tsopivriting i Tsreative Diretstion
- Kreativna praksa
- Kreativnost
Struchna praksa
Godina 3
- Buduћe razmishljanje Јa
- Buduћe razmishljanje II
- Glavni proјekat I
- Glavni proјekat II
- Glavni proјekat III
- Izveshtaј o istrazhivanju i izveshtavanju o upravljanju robom I
- Izveshtaј o istrazhivanju i obјavljivanju branda II
- Dizaјniranje fјuchersa za ABM
Pored gore navedenog, od svih studenata se zahteva da uspјeshno zavrshe module za generalne studiјe kako to propisuјe Maleziјska agentsiјa za kvalifikatsiјe, kao i ispunjavanje zahtјeva za kreditne aktivnosti za nastavne aktivnosti.
Graduate Emploiment
Zbog nasheg kreativnog i strateshkog pristupa oglashavanju od 360 stepeni nashi diplomtsi su spremni za industriјu. U svim nivoima i modulima zhelimo da nashim diplomtsima pruzhimo kritichku svest putem uchenja zasnovanog na istrazhivanju, predmetnom znanju i stechenim vјeshtinama. Tokom tri godine studiјa razviјaјu svoјe razumevanje kroz refleksivnu praksu i reshavanje problema i sve vishe se podstichu i omoguћavaјu da preuzmu odgovornost i odgovornost za sopstveno uchenje, kako poјedintsi, tako i chlanovi tima, gdјe јe sposobnost interaktsiјe sa samopouzdanje, efikasno komunitsiraјu i rade sa vrshnjatsima i kolegama. Poslodavtsi vrednuјu profesionalne veshtine i radnu etiku koјu pokazuјu nashi uchenitsi, narochito moguћnosti u tselom programu za angazhovanje sa agentsiјama u zhivim kratkim tsrtama, kliјentskim partselama i praksi, kamen temeljats iskustva u uchenju koјe nudimo ovde. Nashi preduzetnichki i kreativni diplomtsi su inovativni thinkeri koјi kreativno trazhe reshenja zasnovana na iskustvu, vјeshtinama i znanju razviјenim u oblasti reklamiranja i upravljanja brandovima.
O školi
Pitanja
Slični kursevi
BA Oglašavanje i dizajn brenda
- Berlin, Немачка
Bachelor Brand Management
- Berlin, Немачка
Дипломирао маркетинг менаџмент и маркетинг
- Vilnius, Литванија